Translate

miercuri, 3 iunie 2015

Marsala and marshmallow white


Mi-a fost dor sa port palazzo. Dincolo de considerentele dedicate adaptarii la specificul conformatiei, ii ador pentru aspectul deosebit. Intotdeauna ii voi considera imbinarea perfecta intre confort si eleganta, singurul model pe care il port cu placere si la 30+ de grade. Nu ma pot lauda cu o colectie fiindca ii gasesc greu, am insa suficiente perechi incat sa fiu identificata drept pasionata. In imaginile de mai jos am ales sa etalez unii albi, intentionam sa obtin un suport "curat" pentru accentele marsala. 


Ora matinala lipsita de temperatura extrema mi-a permis sa adaug peste topul supradimensionat simplu si subtire o jacheta quilted cu motive florale. Nu mi-am dorit alte bijuterii in afara pandantivului fin sub forma de frunza. In schimb am consolidat procentul culorii alegand o geanta asemenea imprimeului. 


Intrata de curand in posesia mea, Paris Red nu reda intocmai denumirea caci, dupa cum puteti observa mai jos, in realitate este burgundy. Design-ul imi era cunoscut de la varianta black : o combinatie de inlocuitor de piele neteda cu insertii croc, incapatoare, cu buzunare laterale pe interior si posibilitatea de a o purta atat pe umar cat si ca geanta de mana. In functie de ansamblul vestimentar si detaliile sale, poate fi un accesoriu classy sau casual chic. Am purtat-o deja de 6 ori, de fiecare data adapostind cantitati deloc neglijabile de nimicuri feminine si hartii.    


Trousers : Stradivarius

Top : Zara

Jacket : Zara

           Bag : Adona, Paris Red       

       Sunglasses : Marks & Spencer



op







5 comentarii:

  1. Chiar nu inteleg de ce iti place sa tarasti toate hainele pe jos , ti-e greu sa adopti o tinuta noramal care ti se potriveste ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sugerat cuiva sa imi urmeze exemplul? Arata-mi te rog unde tarasc pantalonii acestia, daca tot ai pus comentariul la postarea in speta si nu la una in care intr-adevar purtam ceva foarte lung. Sunt exact cat tocurile. Daca te deranjeaza atat de mult refuzul meu de a ma imbraca "normal" incearca sa gasesti un blog pe gustul tau. Si da-mi voie sa ma indoiesc de faptul ca mi-ai vazut toate hainele.

      Ștergere
  2. Ce ma amuza primul comentariu, ai suparat fata rau, nu gluma.
    Mie imi place tareee mult outfitul asta, e one of my favorite! :D
    Astept outfituri cu tine blonda, sunt nerabdatoare.
    Pup

    RăspundețiȘtergere