Translate

vineri, 29 mai 2015

Drop Valium, wear a train dress


  • Campanie impotriva antidepresivelor realizata cu sprijinul culorii supreme. A se administra in doze consistente de fiecare data cand simtiti nevoia sa actionati cu obiecte contondente asupra limbilor ascutite. 

Rochia rosie cu trena a mai fost etalata aici inaintea sarbatorilor pascale dar soarele puternic, fundalul alb si camera incapabila sa corecteze imaginea mult prea luminoasa si "arsa" au dus la un rezultat greu de descifrat. De soare nu am scapat nici de data aceasta, desi era 9,30 dimineata deja isi intrase in drepturi serios. Insa din punctul meu de vedere arata infinit mai bine decat la prima incercare si culoarea nu a virat spre portocaliu. 


Rochia este stil tub in partea de sus, asadar impune desuuri fara bretele si insesizabile prin materialul stretch. Nu este confectionata din panza ci dintr-un tricot gros si dens ce se aseaza frumos pe conformatie si cade greu pentru a da prestanta formei semi-sirena si trenei bogate. 
Am spalat-o deja de doua ori si nu si-a pierdut forma si nuanta intensa, numai ca se calca foarte greu. Asemenea unul palton, as spune, am petrecut mult timp incercand sa o netezesc si nu am reusit sa elimin toate cutele.   


Pentru ca nu-mi mai place sa am bratele complet dezgolite, am purtat-o cu o camasa casual peliculizata gasita intr-un second hand. Ii voi taia nasturii sa o pot aborda strict ca jacheta, m-am gandit abia dupa aceste fotografii. Am completat tinuta cu o geanta de umar lucrata dintr-un soi de rafie aurie cu textura glitter si trei coliere statement. Acum intelegeti voi ca nu e chiar destinata mersului cu oile la pasune ori culesului de papadii, dar trebuia sa asiguram sedintei foto natura si public lipsa si campia a fost numai buna. 


Dress : Sheinside, here

Shirt : BCBG Max Azria, thrifted

Belt : Alcott

      Bag : random   











2 comentarii:

  1. Numai tu puteai sa pui rochia de oscar cu camasa de zi cu zi. Bravo imi place ca esti indrazneata. Ia sa te duci si in centrul vechi sa faci poze. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o floare de mac tare draguta! ^_^

    RăspundețiȘtergere