Translate

joi, 11 iunie 2015

Casual Saturday


Weekendul acesta au fost zilele orasului si, desi dincolo de adolescenta nu am mai fost amatoare sa fac baie de multime pentru a "gusta" din evenimentele specifice, sambata m-am incumetat sa ies din casa si sa merg intaia oara in Centrul Vechi. Daca tot FUSEI acolo, dornica sa vizitez tot ce se poate, m-am inarmat cu sandale joase si blugi. Nu ma felicitati, chiar fac parte din cele care se impopotoneaza cand ies la plimbare, insa de data aceasta nu aveam starea necesara si nu ma gandeam decat la cum sa ajung mai repede sa ma arunc intr-o gelaterie. Nu, nu sunt obsedata de fistic dar, dupa ce m-a lasat sa ma uit 10 minute la cele 12 sortimente din vitrina, cand ii comunic pofta ce-am poftit ma anunta zambitoare ca nu-mi poate da decat din doua fiindca restul nu merg portionate. Si nu, nu-mi poate pune 4 cupe pentru ca nu are pahare. Sfinte Sisoe al Inghetatei, pai cand te intorci la masa cu mai multe cornete episodul se incheie cu "bai ce tare ca mi-ai luat si mie, da-l incoace". Na, bine ca macar am apucat sa fac poza cu ambele, sa se vada lacomia-mi legendara. 


Saptamana trecuta se pare ca am exagerat cu camasa House of Fraser, promit sa nu o mai vedeti un an. Dar a fost vorba de interes pur cromatic. Mai bine va povestesc despre jeansi. Tommy Hilfiger, 1 leu. Alaturi de o pereche wide-legged cafea cu lapte, acelasi pret. Ma intreaba o flanfusterita daca nu ii las ca nu par marimea mea...poftim??? Pai daca nu-mi vin ii fac carpa de sters pe jos si tot e de bine, ia-ti gandul. Culmea, ambele perechi imi vin fara a se impune vreo ajustare. So, bun venit blugi boyfriend calitativi si cu pret jenant de mic. Ii iubesc. Si ca sa fie tortul cu cireasa, cand am plecat dupa inghetata am zarit in vitrina unui sh altii. Lee Cooper, 6 lei. Cam de Kanye West si Alex Velea dar ii rezolv eu cumva. Spre amuzamentul celor de la masa, mi-au fost subtilizati in timp ce ma ocupam de inghetata. I-am recuperat, bineinteles, dupa un meniu dat peste degetele boante ce comisesera fapta.


Cand am ajuns la locul destinat sedintei foto si am coborat din masina, direct intr-o groapa, am trecut prin sandale complet. Ia si jeleste ca se duse recuzita. La cat de disperata sunt ca nu are cine imi face poze, cand in sfarsit gasesc victima o abuzez pana la capat - macar cu doua tinute. Din fericire am putut folosi incaltarile pregatite pentru a doua tinuta. Nu m-ar fi deranjat sa pozez desculta insa aratam cam ciudat avand geanta asortata la talpi goale. Geanta pe care o stiti deja caci o mai am rosie, mi-a placut mult numai ca nu mergea la orice ansamblu cromatic, spre deosebire de black. Are un design atragator, este incapatoare, a rezistat eroic purtarii intense, nu s-a ponosit. 
Bratarile arata mai bine decat imi imaginam si le-am asociat aproape fiecarei tinute. Imi voi lua si altele daca am ocazia, sunt in faza bratari pana la cot dar in schimb nu mai port cercei. 


S-a terminat postarea si nu v-am zis de par. De la "iti sta super" la "ce ti-ai facut in cap??". Hmmm...amu, n-am pretentia sa placa tuturor si pe "nu-ti sta bine" il accept, dar a-mi argumenta de ce nu imi sta bine e un pic penibil si irelevant cat timp mie imi place. Cat pastrez culoarea, mai vedem. Exista momente cand simti nevoia unei schimbari majore, din toate punctele de vedere. Mi-a fost mai usor sa incep cu parul si in plus ma si plictisisem sa arat mereu la fel.      


Shirt : House of Fraser

Jeans : Tommy Hilfiger

Bracelets : Lovelyshoes, here and here 

Bag : Lovelyshoes, here

Sandals : Auchan & VILA

Sunglasses : Marks & Spencer         









19 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. M-am gandit eu mai bine ca nu am par de lasat lung, cum obisnuiam inainte, si daca tot nu mai tin sa fie sanatos ca sa creasca pana la fund imi permit in sfarsit sa il "atac" cu blond. De fiecare data cand mi-am facut breton am plans dar acum nu regret, ma saturasem sa arat mereu la fel.

      Ștergere
  2. Te prind ținutele lejere, Ramona. Chiar dacă îți place să porți tocuri, să știi că dai ok și în încălțăminte joasă. Chiar e foarte faină ținuta! Trebuie să dau și eu o tură printr-un sh după blugi pe care să-i fac scurți. La noi nu-s prețuri așa mici, dar nici 20-30 lei nu-s tocmai o avere. Din cei vintage de la Levi/s se fac niște pantaloni scurți frumoși, am văzut pe Pinterest :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Aurora, ma bucur ca iti place si varianta mai putin dichisita. :) Nu se intampla rar, mai ales cand alerg prin oras cu treaba, doar ca acele tinute nu le puneam pe blog. Am multe perechi de Levi's din sh, luate pentru a-i taia si desira rupturile cu razatoarea. Aici sunt magazine unde cand vor sa scape de marfa dau totul cu 1-5 lei, in general lucruri neinteresante insa eu nu ma descurajez si caut. :*

      Ștergere
  3. Buna !
    Eu te urmaresc frecvent de cateva luni pentru ca suntem concitadine :). Si mai intens de cateva zile pentru par ( ai zis ca te-ai facut blonda ! Sunt suvite si iti sta bestial cu ele. Ti-au mai asprit parul un pic la radacini si dau volum. Eu te-am descoperit cu cautarea " de la brunet la blond ". Imi place, imi place ! Sunt hotarita pentru suvite in vara aceasta. Mi s-a pisicit parul rau de tot. Numai masti, balsam, uleiuri. Nu folosesc produse de coafat de loc.Poti sa imi vinzi pontul cine/unde/cum te-a facut ?
    Iti sta foarte , foarte bine in tinuta aceea. Sau sunt eu fan sandale / papuci / toc jos vara. Mie imi place la nebunie cum arati ( aici ).Acesta e stilul meu cu care ma impac bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Iti multumesc frumos, am mai fost blonda de cateva ori asa ca nu a fost un soc schimbarea si ma simt ca si cum ar fi culoarea mea - bine, pana incep sa se vada radacinile si ma enervez. Dar de asta am si ales suvite, sa pot lasa si culoarea naturala printre ele si sa nu fie chiar o tragedie intre retusuri. M-a facut o prietena care lucreaza la salon Andre's, Denisa, tel 0766742321. Sunt trase prin casca, doar astea imi plac caci nu suport mesele. Si ea este singura care accepta casca, de regula oriunde mergi ti se spune ca e prea lung parul si e bataie de cap sa le scoata. Sunt si nuantate fiindca le voiam platinate.

      O sa mai apar cu flats, mi-am luat de curand doua perechi de sandale. Oricum cand nu am masina nici nu ma gandesc la tocuri.

      Ștergere
    2. Inca o data iti sta foarte bine. Jennifer Aniston !!! Multumesc pentru Denisa :). In vara asta o caut. Stiu ca nu fac multe in Craiova . E greu si chinuitor pentru ele. Alea din generatia veche mai faceau asa ceva ( profesionist ca la tine ) dar s-au lenevit si fac ce vor ele chit ca promit asta.
      Fan flats sunt in draci vara ( cu sau fara masina ). Nu ma avantajeaza inaltimea dar nu imi mai pasa ! Dupa ani de zile de tinuta office impusa. Dau pe doua curele si un pic de talpa 50/80 €. Dar recuperez din SH la haine. Mai ales ca ca stau in patria lor. Orice drum al meu spre centru e pe B-dul Amaradia.
      Anonim nu imi place sa ma numesc dar habar nu am cum sa ma botez...Te pup !

      Ștergere
  4. Daca vedeam pozele fara sa stiu ca esti tu (ma refer la ultimele 3) nu te recunoasteam, asta apropo de schimbarea de par. Imi place cum te prinde stilul asta lejer.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cainii m-au latrat, cativa cunoscuti nu m-au salutat. Deci nu esti singura. :) Asta mi-am dorit, ceva radical. Multumesc, o sa mai postez si astfel de tinute.

      Ștergere
  5. Nu stiu ce imi place mai mult la pozele astea dar chiar sunt de revista, mai ales ultimele. Si parul si atitudinea si tinuta, bratarile, iar camasa si blugii wanted "e" wanted!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Fede. :* Chiar ma simteam bine in acea zi, tocmai ma vopsisem si ma incantau reactiile de pe strada. E interesant sa fii blonda. :) Blugii sunt veniti la momentul oportun, nu mai aveam niciunii boyfriend caci minunile de la Zara au plesnit in genunchi cand m-am aplecat.

      Ștergere
  6. ahh, si mi-a placut si felul cum ai povestit :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul este ca de obicei sunt destul de seaca in postarile ootd, nu vreau sa ma stresez prea tare cand vine vorba de aratat haine. Ma mai apuca uneori sa fabulez, dar mai degraba as merge pe umor decat sa povestesc de nemurirea sufletului. :)

      Ștergere
  7. Cat noroc sa gasesti blugi atat de ieftini si frumosi in sh-uri! In weekend dau si eu o raita, caut o pereche de blugi/pantaloni albi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar am noroc, si fara sa imi propun sa caut trec aiurea pe langa magazine si tot vad ceva. :) Nu as da in veci multi bani cand am vazut ca se poate sa gasesc lucruri frumoase si ieftine, nu ma duc la sh sa dau 50 lei pe niste pantaloni - fie ei si Tommy Hilfiger. Spor la scotocit. :*

      Ștergere
  8. Mi-nu-nat it sta cu tonuri mai deschise (macar vara). Ma bucur ca ai facut o schimbare la par, parca ti-a dat o cu totul alta infatisare si stare de spirit. Have fun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuia sa fac ceva cu parul, nu-l mai suportam. Nu imi va sta mereu ca aici unde ma intinsese prietena mea cu peria si pheonul dar tot a mai capatat ceva tinuta asprindu-se. Era ca de pisica, 10 fire lesinate.

      Nu-mi displac nuantele deschise acum ca am prins putina culoare, insa camera mea la care m-am intors dupa aceasta postare oricum ma scoate stearsa si voi arata si mai si cu asa nuante. Tre sa jefuiesc o banca sa imi iau DSLR. Vine si vremea lui, dupa ce scap de ratele la dinti. :)

      Sa stii ca e chiar fun, am zis mereu ca niciodata nu am avut mai multa atentie de la public ca atunci cand am fost blonda. Si sunt mai indrazneata si sigura de mine, mi-a dat avant.

      Ștergere
  9. Imi place enorm tinuta lejera, te prinde, sper sa mai abordezi stilul acesta. Iti sta perfect cu sandale plate, poate recidivezi si la alte tinute, mai ales ca inaltimea iti permite! Si te felicit pentru schimbarea de look, intr-adevar esti de revista!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alina, si chiar o sa mai postez si tinute lejere. Deja am inlocuit sandalele plate cu unele noi. Din cauza lungilor ani in care am fost batjocorita pentru ca eram cea mai scunda acum am tendinta sa incerc sa fiu cea mai inalta peste tot, cand am 1,85 cu tocuri ma simt cel mai bine si ma amuza cand baietii sunt depasiti si complexati.

      Mi-am amintit de Anna Wintour care spunea ca atunci cand si-a dat seama ca parul ei nu va putea fi special a gasit o tunsoare care sa o reprezinte, o semnatura. Parul lung a fost obsesia mea si l-am avut pana la talie de multe ori, dar stiam prea bine ca firul subtire si moale nu arata bine cu lungime extrema. Vesnic la fel, un aspect sters. Acum simt ca am gasit o combinatie care sa ma avantajeze, fiind asprit nu mai sta nici asa lesinat.

      Ștergere