Translate

marți, 2 februarie 2010

SCHWARZKOPF Brillance Intensiv Color Creme



Parul meu natural era castaniu auriu, daca pot spune asa, insa cu timpul si urmare a vopsirilor succesive a devenit saten foarte deschis. De-a lungul anilor am incercat diverse nuante si marci de vopsea in speranta ca am sa gasesc produsul perfect incat sa nu-l mai schimb la fiecare vopsire si sa agresez parul numai in sensul colorarii radacinilor. Am descris deja intr-un post mai vechi cum am trecut de la culori inchise la blond cu suvite platinate, la negru albastrui si apoi in decurs de cateva luni la culoarea naturala la care imi si propusesem sa raman pentru totdeauna. Numai ca nu am constatat nici o imbunatatire ca efect vizual, singurul avantaj era ca eliminam necesitatea colorarii radacinilor. Parul insa nu era nici mai viguros si nici mai stralucitor, si pe deasupra nu imi contura deloc trasaturile mai ales cand nu eram bronzata. Cum nu am gasit inca metoda perfecta de a fi creola tot anul mai usor mi-a fost sa imi inchid din nou parul si iarasi am intrat in calvarul experimentelor. Nu sunt genul care sa isi doreasca si sa reziste la schimbari capilare lunare, imi place parul foarte lung taiat drept si mai nou cu breton, intr-o culoare naturala inchisa care sa imi dea luciu, sa-l faca sa para mai bogat si sa imi incadreze/subtieze fata chiar si atunci cand tenul este mai palid sau nu port machiaj.
Nu am reusit niciodata sa gasesc un saten inchis care sa nu contina pigment rosu/mov sau care sa nu se transforme in negru odios, pana si cu saten deschis/mediu am reusit sa ma transform in bruneta pentru ceva timp. Ma tenta de ceva timp Schwarzkopf Brillance, pe care o promovau ca facand parte din aceeasi categorie cu L'Oreal dar pentru jumatate din pret, asa ca ultima vopsire am zis sa-i dau o sansa de dragul stralucirii promise. Nu au foarte multe culori dar din fericire am gasit saten inchis,880, si poate a fost mai bine asa pentru ca daca existau 6-7 variante de saten sigur regretam decizia cu gandul ca se putea mai bine.
In primul rand mi-a placut ca nu ai nevoie de vas suplimentar ca sa amesteci pigmentul cu oxidantul, asadar ambalaj practic de manevrat si cu sanse minime de a face dezastru in baie. Mi-a ajuns o cutie pentru ca desi lung parul meu e rar, poate ar fi mers inca jumatate sa acopere bine, dar cum de fapt lungimile necesitau mai mult improspatare decat acoperire a mers si atat.
Culoarea este exact ce imi doream, saten inchis natural curat, cel putin pentru moment nu vad reflexe rosiatice dubioase. Si cel mai important, a iesit ce promitea si nu mai inchisa, desi lungimile mele erau pe alocuri negre. Cred ca mi-am gasit in sfarsit o nuanta potrivita si nu am nici cea mai mica intentie sa continui experientele, nu cred ca m-am vopsit vreodata in viata mea de 3 ori cu aceeasi culoare succesiv motiv pentru care parul nu mai arata sanatos. Perfect normal dupa suprapunerea atator straturi si compozitii. De acum am sa pot aplica doar la radacini si am pretentia sa nu mai constat degradarea parului.
Nu pot spune ca parul meu era tern si acum este oglinda, si inainte stralucea dar parca nu atat de intens, si la 4 zile dupa vopsire cand deja pierde volum si incepe sa se ingrase usor inca mai arata bine. Nu am mai fost de mult timp asa incantata, poate nu-i vorba de calitate cat de nuanta mult visata. Inca nu am idee la cate spalari va rezista in fapt dar ce am observat pana acum e ca nu curge ingrijorator, ca palette de exemplu.
Evident nu se compara cu produsele profesionale disponibile in saloane, insa cum eu nu aleg de acolo ci din comert ma declar satisfacuta de alegerea facuta si am incercat destule anterior. Ma si gandeam sa imi mai iau 1-2 cutii sa le am in casa sa nu am surpriza ca o scot de pe piata cum se intampla de obicei cu tot ce e bun. Am vazut ca pretul e cca 20 lei insa cand am luat-o era oferta in Real si a fost numai 14. Ce-ti poti dori mai mult?

42 de comentarii:

  1. Offf, aceeasi problema am si eu, niciodata nu m-am vopsit de doua ori cu aceeasi culoare, nimic nu imi convine, ai dreptate majoritatea au reflexe roscate, ultima data m-am vopsit cu palette, si trebuia sa pun imediat prosopul la spalat pentru ca il pata ingrijorator de mult, abia la vreo 3 saptamani s-a stablilizat culoarea, imi place nuanta pe care am ales-o nu se vede deloc vreo diferenta la radacina, dar din pacate mie mi-au aparut fire albe si probabil ca in curand va trebui sa il vopsesc iar. Nu cred ca o sa aleg iar palette pentru ca iese foarte rau la spalat, dar in ciuda acestui lucru a ramas suficienta vopsea pe par :D.
    As vrea sa descopar si eu ca tine nuanta potrivita si sa iau si eu de 2 ori aceeasi culoare....

    RăspundețiȘtergere
  2. eu tocmai de asta alegeam palette,sa pot experimenta cu nuantele pt ca era singura care se ducea usor.Daca nu-mi placea macar scapam repede nu-mi ramanea in par pana la adanci batraneti.In plus e singura care deschide mult,nu din prima,dar daca bagi un blond peste ceva destul de inchis dupa 3-4 spalari deja se deschide vizibil.Acum insa nu mai am chef sa incerc culori cu denumiri sofisticate,greu de purtat si intretinut,si raman la saten inchis.La palette satenul inchis e aproape negru si are reflexe mov mai ales in lumina,si cum as vrea sa persiste nici atat nu o mai aleg.Raman la Brillance momentan.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca de obicei ador sa iti citesc posturile pentru ca scrii frumos, clar si detaliat :)
    Numai scrisul alb pe fond negru e putin cam suparator pentru ochii mei sau poate e si lumina din camera asta.
    Ma bucur ca ti-a iesit nuanta mult visata!
    Sunt perfect de acord ca nu ai de ce sa stai cu nuanta naturala doar din dorinta de a fi naturala, poate ca si aici se vor gasi persoane sa comenteze negativ ceea ce spun dar daca putem arata mai bine cu ajutorul hainelor -cred ca nimeni nu poate nega asta!- cu ajutorul machiajului-aici poate s-ar gasi niste "naturiste" si cu parul vopsit, atunci de ce nu?
    Parul natural nu va fi neaparat mai lucios si desi e corect ca vopseaua ataca parul, intr-un mod ciudat poate sa ii si faca bine.
    Eu m-am vaitat de multe ori ca am parul frizzy si acesta era adevarul. Ei bine acum nu il am si parul se aseaza mai frumos. M-am tuns destul de recent si da, m-am vopsit. parul meu nu e deloc uscat-asa cum mi se intampla cu l'oreal. Iti recomand sa incerci si tu o vopsea profesionala vei fi multumita. Ma dau cu balsam o data la doua spalari ceea ce alta data nici nu visam. Anyway am scris o tona.
    Multumim pentru review!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am folosit saptamana trecuta aceeasi nuanta de la Brillance, saten inchis si chiar rezista mai bine decat Palette-ul. In plus nu e acel saten banal care aduce mult cu negrul...acesta are o luminozitate aparte si o tenta diferita, cu reflexe.Eu de fel, nu folosesc vopsele din salon pentru ca am avut tot felul de experiente neplacute, asa ca le prefer pe cele din comert, unele fiind mult mai rezistente decat cele care se gasesc in saloane.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am o luna de cd m-am vopsit,s-a mai atenuat ceva la spalat,a mai curs...dar inca arata bine.In nici un caz nu s-a decolorat urat si nu a capatat tente de rosu/mov.Ma gandeam sa incerc wellaton pt ca am fost facuta de cateva ori aluna cu aceasta vopsea,si arata sanatos si lucios, dar e f rezistenta si mi-e teama ca nu imi va placea nuanta de saten de la ei si nu am sa pot sa scap de ea mult timp apoi.Insa daca nu gasesc ceva recenzii despre satenurile lor,sigur alegerea o sa fie tot brillance saten inchis.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Am citit postarea ta in legatura cu vopseaua Brillance dar si cu celalalte incercari mai mult sau mai putin "esuate" din trecut. As avea si eu o intrebare pentru tine. Mi-am cumparat un saten mediu si un saten deschis de la palette natural colors sa le combin sa nu am vreo surpriza si sa ies mult prea inchisa spre negru...iar acum ma mai tem si de aceste tente rosiatice despre care vorbeai tu mai sus. Mentionez ca acum sunt vopsita blond. Crezi ca e bine sa le folosesc pe acestea de la palette sau mai bine sa imi cumpar brillance.

    RăspundețiȘtergere
  7. In primul rand reamintesc ca nu am pregatire in domeniu si ca nu pot da decat sugestiile unui cosumator obisnuit,insa ceva mai preocupat de domeniul beauty si cu ceva mai multe incercari la activ.Asa ca nu iti pot garanta veridicitatea afirmatiilor decat prin prisma propriilor experiente.
    Nu ma pot pronunta cu privire la brillance pentru ca am incercat o singura nuanta,saten inchis,si nu stiu cum prind celelalte si mai ales pe un par blond.Oricum,au foarte putine nuante daca am retinut bine.
    Nu mi-ai zis exact numerele nuantelor si nici cum ai vrea sa iti iasa...daca incep cu N cifra ar trebui sa fii in siguranta fiindca atunci cand am ales prima data am fost insotita de o coafeza ce mi-a sugerat ca N vine de la natural si daca vreau ceva de genul, acestea sunt singurele pentru care ar trebui sa optez.Asa ca am combinat saten deschis cu blond inchis,ambele N.Cum am scris deja intr-un post mai vechi,am iesit exact ca la radacini,un saten deschis/mediu natural numai ca dupa un timp am avut nevoie de revopsire pe partea fosta blonda fiindca in prima faza culoarea aplicata acolo se deschide rapid.Atentie ca faza cu decolorarea pe blond nu tine la nesfarsit,eu a3a oara am facut greseala sa bag saten mediu cu gandul ca si asa se deschide si mi-a iesit un saten spre negru cu reflexe movalii pe care apoi n-am avut decat sa il suport.
    Altceva...eu am folosit Palette Intensive Color Creme si nu Natural Colors,cu cea din urma avand doua experiente neplacute.Intai am bagat un saten auriu peste blond si am iesit iara saten-negru cu reflexe mov,iar apoi am pus un blond inchis peste un saten si iara am iesit ffff inchis.Nu voiam decat sa ajung saten natural si nu ma asteptam sa iasa spre negru fiindca baza era deschisa.
    Partea buna?Curge la fiecare spalare,industrial,si mai ales pe baza deschisa.E buna de experimente pentru ca nuanta paleste continuu(nu si la negru,ala mi-a stat ca lipit).
    Partea rea?Se deschide cam urat,in sensul ca devine mata.
    Ce poti face daca observi ca se inchide prea tare e sa o speli inainte de termen,macar daca nu e ce vrei o mai inchizi data viitoare dar daca o scoti inchisa slabe sanse sa repari rapid si sa mai si scapi cu parul intreg.
    Daca ce vrei tu e sa ajungi de la blond la saten natural cauta postul cu experienta mea in acest sens,am sa ma uit chiar acum daca am pus poze cu etapele parului.Cu vopseaua si nuantele sigur am pus.

    RăspundețiȘtergere
  8. http://colourmeprettyamo.blogspot.com/2009/12/tehnica-reintoarcerii-de-la-brunet-la.html
    Aveam poze.Satenul acela deschis e culoarea mea naturala cam jumate si jumate e rezultatul identic al saten deschis+blond inchis Intensive Color Creme dupa vreo 3-4 spalari caci initial iese un pic mai inchisa.Am folosit combinatia si direct pe blond dar si pe suvitele decolorate din negru,scopul fiind acelasi saten deschis numai ca din negru a durat ceva mai mult sa scap si de partea nedecolorata pe care evident ca nu a prins mai nimic.
    Eu sper sa iti iasa,nu-s prea impacata cu saten mediu peste blond dar ma gandesc ca il amesteci cu nuanta mai deschisa si se atenueaza intensitatea.Repet,sfat de consumator de rand,cand vezi ca e mai mult decat vrei speli ca alta solutie nu ai.
    Nu prea ai de ce sa iti faci griji cat timp nu bagi saten inchis si negru,orice ar iesi se deschide repede mai ales prima data.
    Eu una n-as mai baga palette,nu mi-a distrus parul dar nici stralucit nu era...s-a cam tocat si era aspru si poros spre varfuri,plus ca se tot deschidea.
    Raman la Brillance momentan,nici nuanta nu o schimb ca sa nu ma mai vopsesc pe lungime.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ti-am tot urmarit blogul in ultima vreme descoperindu-l intamplator dupa ce am cautat informatii cu privire la o vopsea de par. Azi m-am vopsit la coafor cu vopsea Vitality din cate am inteles, negru, insa spre suprinderea mea, nu a iesit uniform inca mai am suvite satene prin el, ceea ce mi se pare curios, nici doamna de la salon nu isi explica de ce nu a iesit uniform. Am parul destul de lung si des si a mai fost vopsit inainte cu un saten deschis de la Garnier si de doua ori cu nuantator Casting Creme Gloss ciocolatiu (deschis apoi mai inchis). Curios, desi imi faceam probleme ca o sa iasa prea negru, ca toata lumea ce se sperie la inceput de aceasta schimbare mie nu mi-a iesit asa negru si nici uniform, ce crezi, care ar putea fi cauza? E posibil ca la a doua vopsire totusi sa iasa mai negru?
    Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  10. sper ca nu e o pacaleala...:))
    Chiar nu stiu ce sa-ti spun,un sfat profesionist nu iti pot da pentru ca nu am facut cursuri si nici nu m-a preocupat foarte tare capitolul par in ce priveste culori si coafura.
    Nu am folosit niciodata vopsea din saloane dar promiteau sa iasa exact ce arata mostra...daca la cele din magazin te trezesti ca pana si cu un saten deschis scoti brunet la cea profesionala ma asteptam ca negrul sa fie negru,nu am mai auzit sa se planga cineva ca nu a fost suficient de inchis. Cred ca-i singura culoare ce inunda tot si pt o vesnicie :))
    Acum,posibilitatile "babesti" ar fi multe:
    1.tanti de la salon era supeaglomerata si nu si-a batut capul sa-ti intinda uniform vopseaua
    2.erai in acea perioada a lunii
    3.componentele vopselei noi au interactionat dubios cu cele din vopseaua anterioara si nu au facut priza
    4.ai un par dificil.Am o prietena careia nici o vopsea si nuanta nu ii prind uniform,orice ar face
    5.eu de exemplu imediat dupa vopsire ma spal doar cu apa,fara sampon,dar aplic balsam.Am vazut ca si la salon te samponeaza dar am citit undeva ca vopseaua nu-i suficient fixata si samponul o curata usor,asa ca desi nu-s sigura de veridicitatea regulii o aplic de ani buni
    Pun pariu ca daca iti bagai un palette negru ieseai the blackest black :)
    Teoretic mi se pare imposibil sa nu iesi complet bruneta macar data viitoare,poate ar trebui sa schimbi salonul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mda si mie mi se pare ironic si comic sa nu iti iasa negrul negru :))) (o fi si din cauza ca m-am vopsit de 1 Aprilie), azi chiar ma uitam mai atent la soare ca batea spre ciocolatiu, probabil am parul mai dificil ca tanti nu era nici presata de timp, nici plictisita era chiar incantata de ce facea acolo :))).
    Sper sa devin si eu "neagra" data viitoare, speranta moare ultima :), merci pt raspuns chiar asta speram sa zici ca mai cunosti persoane carora nu le iese uniform culoarea. Pe forumuri am gasit doar situatii opuse,persoane care voiau sa scape de negrul din par si nu reuseau (ceea ce e mai logic).

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna
    Am si eu o intrebare....Pot gasi acest tip nou Brillance si pe culoarea blond nisipiu ...?

    RăspundețiȘtergere
  13. Din pacate nu stiu ce sa iti raspund caci desi exista pe net un site oficial nefiind pe .ro exista mari sanse ca nuantele sa nu fie aceleasi cu cele disponibile la noi. Cand le-am vazut in supermarket nu mi s-a parut sa fie asa multe,ci dimpotriva.In mod sigur aveau si nuante de blond dar nu m-am uitat pe cutii asa ca nu stiu ce anume gasesti.
    Oricum,vad pe http://www.brillance.com/index.php?id=275#1 ca-s de fapt 34 nuante,nici una nisipiu insa.Si in Romania probabil ca nici 10 nu-s disponibile.Singura solutie e sa cauti la raft.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc pentru raspus.
    Am gasit 2 nunate de blond scandinav si satin... si aseara m-am vopsit cu blondul satin si este super.. sper sa si tina cat se spune, mai ales ca mie imi creste destul de repede parul si in curnad daca nu il mai tai umpic o sa fiu nevoita sa folosesc doua cutii de vopsea :D.Diana

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu am parul pana aproape de fund si folosesc o cutie....probabil ca fiind vopsita mereu cam aceeasi nuanta nici nu se observa daca nu reusesc sa aplic peste tot,dar oricum 2 cutii imi prisosesc caci am incercat si mi-a ramas destula vopsea nefolosita.
    Ma bucur ca ai gasit o nuanta care sa iti placa,sper sa fii multumita si de calitate.Cel putin in privinta texturii si stralucirii firului,eu am fost.Curgea putin,poate si pentru ca aplicam saten inchis,dar oricum nu ca palette sau altele.Ce mi-a placut a fost ca nu mi-a ramas pielea patata,cu palette desi sterg imediat,stateam si cate o saptamana cu fruntea si scalpul patate foarte vizibil.
    Un mic avertisment,sa nu iti vopsesti radacinile cu vopseaua ramasa de la aplicarea anterioara.Cum hotarasem sa imi fac numai radacinile mi-a parut rau sa cumpar un alt tub doar pentru 2-3 cm de par,asa ca am folosit jumatatea ramasa de la vopsirea radacinilor precedenta.Pe satenul meu foarte deschis natural,brillance saten inchis a iesit blond cognac.Stiam ca nu-i bine sa reutilizezi vopseaua deschisa dar ma gandeam ca eventual nu ar prinde,in nici un caz ca isi schimba nuanta.
    Imi pare rau ca nu pot sa vad cum ti-a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc pentru sfat, nu stiam sincer nu prea ma stiu....:D Eu oricum foloseam intotdeauna vopea noua, deoarece niciodata nu mia ramas vopsea de la utilizarile precedente. Culoarea este super si, si stralucirea. Chiar aseara am fost la prietnea/ vecian mea cu 2 scari departare de mine si i-am aratat ambalajul de la vopsea si s-a uitat la mine cum mia iesit culoarea si a fost foarte multumita, problema la ea este ca ea foloseste intotdeauana vopsea pe jumate folosita.

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna !
    As fi avut si eu o intrebare,vad ca te pricepi la asa ceva...
    Nu m-am mai vopsit niciodata si parul meu este saten mediu spre inchis... Mi-ar placea sa ma vopsesc intr-o nuanta de blond inchis spre saten, dar fara decolorare. Crezi ca as reusi? Si daca da, ce vopsea imi recomanzi ?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna Eliza...ma scuzi, dar eu nu lucrez in domeniu si chiar nu ma pricep decat in masura in care am experimentat situatiile in cauza. Nu vreau sa iti dau sfaturi gresite si apoi sa obtii un rezultat nedorit, cel mai bine e sa intrebi un hairstylist. Ti-o recomand pe Ema, si ea beauty blogger, si sunt convinsa ca daca lasi un comentariu pe blogul ei iti va raspunde.
    http://salonbrasov.blogspot.com/
    Daca ar fi sa dau un pronostic, nu ca profesionist ci ca si consumator de produse cosmetice, as zice ca nu ti-ar prinde din prima. Ceea ce inseamna complicatii, pentru ca sa ziceam ca se deschide un pic, si la urmatoarea vopsire si mai mult. Dar cu radacina ce faci, acolo cum pui vopsea de 2 ori sa iasa la fel ca lungimea? Ma gandesc ca saten mediu spre inchis deja inseamna pigment rezistent...am o prietena saten inchis natural si nu i-a prin nicio vopsea.
    Ca si calitate, din comert am citit multe pareri bune despre Wellaton. Repet, incearca sa o intrebi pe Ema, i-au trecut multe prin mana si e avizata sa iti raspunda potrivit.
    hugs

    RăspundețiȘtergere
  19. Mersi mult de tot pt raspuns ! Sa stii ca m-am riscat si mi-a iesit exact nuanta pe care mi-o doream, se pare ca am fost norocoasa :)) Cum ai spus si tu,nu stiu ce voi face insa cand vor creste radacinile, cred ca ma voi duce la salon ca sa nu-mi iasa un curcubeu :))
    xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna!Tot n-am inteles ,culoarea care ti-a iesit e un negru natural sau un ciocolatiu inchis?M-ar interesa si pe mine vopseaua?
    Feliciatri pt blog1

    RăspundețiȘtergere
  21. "Culoarea este exact ce imi doream, saten inchis natural curat, cel putin pentru moment nu vad reflexe rosiatice dubioase. Si cel mai important, a iesit ce promitea si nu mai inchisa, desi lungimile mele erau pe alocuri negre. " Am spus ca a iesit saten inchis natural, nu negru si nici ciocolatiu. Spre varfuri eram bruneta pana sa pun vopseaua, si din fericire nici acolo nu am iesit neagra dupa ea. Sunt vopsele care te scot "neagra" desi pe cutie scrie saten deschis gen, palette de ex are obiceiul asta.
    In cazul meu, cu brillance am obtinut exact ce era pe cutie. Intre timp oricum am renuntat la vopsit, sunt saten deschis aluna cum il am natural. Partea de sus e chiar naturala, cea de jos e identica insa e obtinuta prin vopsea fiindca nu aveam rabdare sa se duca singur satenul inchis de acolo.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Parul meu este saten inchis si il vopsesc blond. Ideea e ca eu nu il decolorez niciodata inainte, iar vopseaua iese fix ce este pe cutie (vorbesc de Wellaton). Acum mi-am cumparat Brilliance blond scandinav. Sa vedem ce o iesi :).

    RăspundețiȘtergere
  23. am si eu o intrebare.Iti cade parul de la Brilliance? eu am firul de par subtire si mereu m-am gandit ca o s imi cada parul daca o s ma vopsesc. De aceea, am folosit doar nuantator si henna:D

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu nu ma mai vopsesc de 1 an, deloc. Dar in perioada aceea am avut 3 cutii de Brillance si nu am avut probleme. Am firul subtire deasemenea, si foarte fin (gen par de pisica), insa nu am de regula probleme cu caderea parului si nici atunci nu am observat vreo intensificare a fenomenului.Dar daca vrei un sfat...ramai la nuantatoare, vopseaua e cerc vicios. Zici ca nu pui strat pe strat, ca faci doar radacinile, dar pe lungime stratul vechi va deveni opac si mai decolorat si vei fi nevoita sa dai periodic si acolo.

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna... cine jtie de unde pot komanda vopseaua brillance codul 883,,,, am gasit.o pe site-ul www.brillance.com insa nu stiu daca se poate comanda de acolo..nu scrie nikaieri pe site.. iar in magazine nu au decat 880...874..etc

    RăspundețiȘtergere
  26. Exista unele tipuri sau nuante care nu-s disponibile in Romania, ma gandeam ca e si cazul lui 883. Dar la un google mi-a aparut imediat, numai ca nu inteleg ce e cu pretul...peste 60 lei, ori vopseaua asta costa a 3a parte din acesti bani.
    http://www.verde.md/product.php?id_product=506360
    Vad ca au multe nuante pe care nu le-am vazut niciodata in magazin, insa pretul chiar e dubios...http://www.verde.md/category.php?id_category=1997
    Uite-o si pe aici dar nu inteleg germana sa ma uit daca livreaza in ro. si cat ar fi taxele. http://www.manor.ch/de/produktdetail/colorationen/poly+brillance+883+schwarzbraun/P0-14615629.html?WT.ac=fredhopper_P0-14615629

    RăspundețiȘtergere
  27. am intrat pe site-ul in germana si am tradus in lei ar veni 1 mil 100 (vechi) fara taxa..
    Dar pe site-ul www.brillance.com/index.php?id=275#1 nu ai idee cum se poate comanda? ka eu am intrat dar nu vad nimic un cos sau cva... ca sa pot cumpara.

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu cred ca e un site cu vanzare, ci doar o expunere a produselor. Insa ii poti contacta, pe prima pagina, la home, plimba cursorul suboptiunile alea de jos, cam sub "cool blondes". Dai click pe contact, si acolo click pe contact consumer service, de acolo alegi via e-mail form si completezi forumularu cu intrebarea ta : vrei vopseaua x, nu o gasesti in Romania, cum ai putea-o achizitiona. Poate iti ofera o solutie viabila, site-ul ar parea in U.S. si asta nu e de bine fiindca de acolo shippingul ar face mult mai mult decat vopseaua. Incerc si eu acum sa le scriu.

    RăspundețiȘtergere
  29. le-am skris de 3 ori...dar nu am primit nici un raspuns...

    RăspundețiȘtergere
  30. Si eu le-am scris, nu mi-au raspuns pana acum. Ori nu dau 2 bani pe customer service, ori au prea multe mailuri si ajung tarziu la ale noastre.

    RăspundețiȘtergere
  31. cred ca prima varianta:))...
    nuj unde sa ma incerk dar vreau neaparat aceea nuantza:
    :((

    RăspundețiȘtergere
  32. Am vrut sa te intreb de ce tii neaparat la 883, mai ales ca e un saten inchis si intre nuantele inchise nu prea se vede variatia mai ales daca mai ai straturi de vopsea sub....dar stium cum e, si mie cand mi se pune pata mi se pune si pace :)
    Mai bine ca nu ma mai vopsesc, mereu eram nehotarata si nemultumita, consideram ca as putea gasi ceva sa imi stea si mai bine si tot schimbam nuantele.

    RăspundețiȘtergere
  33. am mai fost vopsita de 2 ori aceasta nuantza si se vede kriminal:X la intunerik negru si afr negru spre roskat.
    dar imi cumparam vopseaua knd eram in spania..si am krezut k o sa gasesk si aiki

    RăspundețiȘtergere
  34. Esti prima pe care o aud ca ar vrea ca brunetul sa se vada spre roscat :)) De obicei se intampla exact invers, nu stim cum sa scapam de reflexii. Pentru mine era horror si numai gandul ca la un timp dupa vopsire o sa se intample asa. :) Culmea e ca imi place rosul, chiar si variantii intense gen cupru si cognac, dar cer ten perfect si nu detin asa ceva.
    Imi pare rau ca nu o poti lua, ideal ar fi sa ai pe cineva plecat sa ti-o cumpere si trimita. Ar fi absurd sa dai 100 lei pe un tub.

    RăspundețiȘtergere
  35. vaiii eu ador nuanta aceea:X ..
    doa e mult ,dar oricum trebuie sa o cumpar ca si de afr daca mi-o trimite taxele postale sunt 18 euro:))) plus vopseaua..tot acolo ajung

    RăspundețiȘtergere
  36. buna
    apropo de aceasta vopsea Brilliance, intr-adevar , este ok , ca si stralucire ;insa eu sunt foarte necajita pt ca sapt trecuta am folosit-o pt prima data - nuanta rosu intens;specific faptul ca fusesem vopsita inainte cu rosu cireasa de la wella, iar dupa aplicarea rosului intens de la brilliance m-am trezit cu nuanta de negru pe par , drept pt care sunt foarte suparata deoarece foarte greu voi scapa de acest negru (nu am patit niciodata asa ceva cu nici o vopsea)
    ;asa ca mare atentie pt cele care vor nuanta de rosu pe par , e complicat ...pana acum am vazut ca s-a discutat de alte nuante , dar sper sa nu pateasca la fel ca mine cele care-si doresc parul roscat .

    RăspundețiȘtergere
  37. si eu imi doresc par roscat, si tot m-am gandit la brillance, dar am fost vopsita inainte cu syoss, mahagoni. oare ce o sa-mi iasa?

    RăspundețiȘtergere
  38. Sincer nu stiu, roscatul mi se pare cea mai pretentioasa culoare fiindca daca in timp ii dispar luciul si reflexele arata ponosit, uscat, tern. E clar ca e foarte importanta vopseaua, insa din pacate niciodata nu stim cum reactionam la ea. Mie mi-a placut brillance dar vezi mai sus ca au fost fete carora le-a curs destul de repede...asa pe cutie chiar au tonuri superbe de rosu.
    Mai bine ar fi sa te uiti prin blogosfera cine poarta roscat, ideal cel dorit de tine, si s-o intrebi ce-a folosit. De ex Anda Zelenca s-a facut cu nuantator, insa ea avea parul un blond inchis si cred ca era nevopsit. http://www.andazelenca.com/2010/12/surpriza.html
    Am fost si eu prin liceu dar nuante cuminti, castaniu, visina putreda, mai mult reflexe...dar la vremea aia nu exista o larga varietate de vopsele ca acum, tin minte doar ca mi-a placut l'oreal recital fiindca a tinut mult si lucea frumos.

    RăspundețiȘtergere
  39. buna! m-ar interesa si pe mine nuanta asta de saten inchis, insa mi-e frica sa nu iasa negru:(... depinde mult si de tipul de par. nu ai o poza de pe vremea cand te vopseai cu brillance saten inchis?;;) sa-mi fac o idee generala despre nuanta..

    RăspundețiȘtergere
  40. Nu am poza...dar era destul de inchis, adica intr-o incapere as fi putut trece drept bruneta. Doar afara si eventual la soare se observa ca e diferit de negru. Ia-ti o nuanta mai deschisa prima data, gen saten mediu. Macar pe aia o mai inchizi, dar daca iesi bruneta n-ai ce-i face.

    RăspundețiȘtergere
  41. ceaoo as vrea sha stiu o culoare tip saten dar la sore sa aibe reflexe roscate....ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, nu prea stiu ce sa iti recomand pentru ca ar fi trebuit sa o fi incercat eu insami sau sa vad un review pe undeva, cutia stim ca nu reflecta realitatea. Dar as zice sa incerci ceva de la Casting Creme Gloss L'Oreal pt ca neavand amoniac dupa un timp curge - asta ca sa ai siguranta ca scapi de ea daca nu esti multumita. E ce folosesc eu in prezent, numai ca eu imi iau o nuanta de blond satin ca pe satenul meu deshis sa prinda miere/chihlimbar. Banuiesc ca tu vrei ceva mai inchis. Stiu ca au cateva tonuri ciocolatii. De ex 454 Brownie (nr s-ar putea sa fie altul la noi) http://i155.photobucket.com/albums/s287/Anihil/DSCN0890-1.jpg

      sau http://cupcakeandcosmetics.blogspot.ro/2011/09/my-new-hair-colour.html

      Ștergere