Translate

joi, 25 iunie 2015

Tassels on a denim plate



Fiindca mi-a placut mult kimono-ul (in fapt poncho) din piele intoarsa perforata de culoarea untului, a sfarsit in cos si varianta coffee. Am descoperit recent utilitatea acestor piese de imbracaminte si entuziasmul implicit m-a convins sa le port aproape zilnic peste bluze, topuri, camasi, rochii - inclusiv un model rosu cu trena, salvandu-ma de eterna dilema ce pun pe umerii unei rochii de seara in lipsa confortului termic.


Este lucrat fara cusur dintr-un inlocuitor de piele intoarsa fin si suplu iar franjurii nu dau impresia de plastic asa cum se intampla adesea cu produsele asiatice. Perforatiile sub forma de flori condimenteaza si disting, este evident ca fara acestea aspectul ar fi fost comun si nu mi-ar mai fi permis asocierea cu materiale delicate. Nu are maneci, de aceea il numesc poncho. Am fost reticenta initial gandindu-ma ce greu va fi sa il mentin pe umeri dar temerea s-a dovedit neintemeiata si conchid ca arata mult mai bine asa.


Daca pe cel beige l-am combinat cu fusta si rochie, de data aceasta alegerea a constat in jeansi flared. O pereche uitata undeva pe o etajera si nu tocmai pe nedrept - din pacate au talie joasa. Am invatat tarziu ca ma dezavantajeaza grav, eu avand torsul lung si picioarele nu pe masura acestuia, iar acum mizez doar pe talie inalta pentru a echilibra. Incercand sa repar neajunsul pantalonilor am preferat sa las camasa peste si sa cambrez talia cu o curea subtire. Imi asum incaltarile nesarate in aceasta  formula si daca as fi putut alege orice mergeam pe platforme cu toc gros. Combinatia alternativa consta in fusta din piele neagra, pencil, si o camasa boyfriend alba.  


Shirt : Levi's, thrifted

Trousers : Takko

Kimono : here

   Bag : Michael Kors  

Sandals : random

 Bracelets : Lovelyshoes

           Sunglasses : Marks & Spencer           












Un comentariu: