Translate

joi, 18 iunie 2015

Tobacco tassel jacket meets mermaid skirt


Obisnuiesc sa tratez tendintele cu apatie si uneori aversiune, acordandu-mi libertatea de a le "gusta" abia dupa ce se estompeaza isteria nationala. In mare parte asemenea detasare ma favorizeaza si ma impulsioneaza sa-mi exploatez imaginatia in incercarea de a ma distinge in multime. Sunt insa si momente in care ma privez de lucruri frumoase doar de dragul unicitatii, desi mi le doresc si stiu ca nu pot fi purtate la fel. Despre franjuri, de exemplu, au curs multe randuri si fotografii. O vreme nu m-au atras, mai tarziu imi doream sa astept stingerea popularitatii. Am rezistat un oarecare interval si am trecut in extrema adversa - exagerez cu astfel de piese. 


Am pacatuit si nu-mi pare rau. Dupa jacheta nude de saptamana trecuta a venit randul unei noi achizitii western style, de culoarea tabacului (oare s-o numesc cognac?). Imi plac mult croiala si textura, as putea spune ca-i cea mai frumoasa dar cu siguranta saptamana viitoare elogiez o alta. 
Am suficiente articole oversized si venise momentul sa aleg si ceva outwear cropped. Este confectionata din imitatie de piele intoarsa decenta calitativ si estetic si destul de grosuta pentru a fi purtata si cand gradele scad. Franjurii nu arata a plastic (am mai vazut reproduceri jenante) si in cazul meu acestia nu au avut asimetrii. In privinta marimii am mizat pe L si nu m-am inselat, se aseaza bine si o pot inchide fara probleme.


Cand a sosit coletul am renuntat la a mai face poze asa cum planuisem pentru ca nu reuseam sa gasesc o asociere pe gustul meu. Mi-am amintit de rochia sirena pe care mi-am confectionat-o in iarna cu ajutorul unei matusi si alaturarea cu jacheta s-a dovedit a fi placuta. Am adaugat un maiou simplu gri si un joc de bratari aurii iar geanta am ales-o rosie. Va povestesc altadata despre ea. Ar fi mers probabil cu cizme biker, un look a la Abbey Lee Kershaw, numai ca astfel de croiala a fustei lateste si eu am vrut sa castig cat mai multi cm in lungime pentru a atenua defectul. Sper sa va placa combinatia, miercurea e ziua in care ma joc de-a diva prin orasul trist.  



Top : Takko

Jacket : WalkTrendy, here

Skirt : custom made

Bracelets : Lovelyshoes

Bag : Michael Kors

Sunglasses : Marks & Spencer










10 comentarii:

  1. Foarte frumoasa geanta, cat a costat si de unde e luata ? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Am primit-o insa o gasesti in outleturile virtuale de afara cu aprox 150$, redusa. Pe Michael Kors oficial au o categorie speciala de reduceri unde sunt si genti de 500$ reduse la 50$.

      Ștergere
  2. Wow, super...multumesc mult pentru pont .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce. Platind TVA la vama tot iesi bine, chiar si fata de outleturi.

      Ștergere
  3. Foarte misto geaca fusta si poseta. Mai ales fusta imi place mult si iti sta bine cu sirena. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, o sa vezi curand fusta si cu un top pereche. Imi place sa am 2 piese pe post de rochie, astfel le pot purta si separat.

      Ștergere
  4. pretty jacket i love fringe and suede

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I guess I have a tassels obsession for the time being. :) Me too i'm rather into suede.

      Ștergere
  5. Sper sa te plictisesti repede de coafura asta :( Tu ai par frumos. Asa pare ars, fara luciu si putin spre old fashioned. Sper sa nu te superi :(

    Fusta e dementiala <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am par frumos, tocmai, m-am saturat sa mi se spuna ca am 2 latze lipite de cap...nu e nimic de suparat aici numai ca daca unii imi spun fa ceva cu parul ala (natural) ca nu arata nicicum, altii intoarce-te la cum erai, eu pe cine ascult? :) Chiar imi place cum imi sta, e normal sa nu aiba luciu si mi-am dorit sa fie mai aspru ca sa nu mai stea atat de lins ca cel natural. Care nici el nu are luciu decat in soare, nici macar cand nu ma vopsesc cu anii. Motivul nu il stiu, poate alimentatia. Ma ajuta si in privinta parului gras blondul, inainte daca nu ma spalam la 2 zile imi ieseau urechile prin par si se vedea scalpul in multe locuri.

      Multumesc, mi-am facut si top fara spate si urmeaza o postare cu ele pe post de rochie. Momentan nu prea ma atrage ideea sa-mi mai fac mermaid, au fost cateva poze si unghiuri in care nu mi-a placut cum se aseaza. Trec pe fuste "de bal", sa le port si la nunti dar si cu tricou alb si coliere.

      Ștergere