Translate

luni, 8 iunie 2015

Floral patchwork, fringes and some summer scent


Imaginile ce fac obiectul postarii in speta sunt ceva mai vechi, am reusit sa fotografiez aproape zilnic ansamblurile vestimentare din  ultimele saptamani insa nu am avut timpul si starea necesara pentru a le etala si aici. Le voi posta alternandu-le cu cele recente, pe care le veti recunoaste usor - in prezent sunt blonda si ma simt bine asa, ma veti vedea mult timp cu acest look chiar daca schimbarea nu a fost pe placul tuturor. 


Revenind la fotografiile de astazi, trebuie sa incep prin a admite ca tinuta este una destul de incarcata si implicit mai greu de "digerat". V-am mai povestit despre pasiunea mea pentru Angela Rozas Saiz, faimoasa Madame de Rosa. Imi place mult stilul ei, un melanj boho - gipsy - hippie si uneori imi doresc sa ma joc si eu cu alaturari de imprimeuri si texturi aparent incompatibile.  


Am auzit pana la exasperare "nu ai voie sa porti doua imprimeuri in acelasi timp". De ce nu? Sustin a mia oara ca singurele reguli pe care le accept sunt cele dictate de bun simt si conformatie, dincolo de acestea sunt libera sa experimentez dupa bunul plac. Este firesc sa existe contestatari, dar nu voi tolera detinatorii de adevar suprem ce incearca sa ma convinga ca sunt oita ratacita si necesit uniformizare cu ideile lor. Nu ma imbrac corect? Exagerez? Probabil. Insa ma distrez de minune in coltul pacatosilor.  


Kimono : Romwe, find it here

Skirt : custom made from empire dress

Hat : H&M

Sandals : Auchan

Bag : random

Bracelets : Lovelyshoes

Ring : H&M




















3 comentarii:

  1. DECI... imi place tinuta, eu nu as alatura doua imprimeuri :) , insa imi place ce ti-a iesit...Un big, big like pentru incaltamintea lejera! Si... abia astept sa te vad blonda! Mie sigur o sa-mi placa, eu n-as renunta niciodata la blondul meu...

    RăspundețiȘtergere
  2. e atat de tu tinuta asta :) bravo pentru indrazneala se vede ca te simti bine cu combinatiile pe care le faci
    foarte dragut kimonoul ca bluza

    RăspundețiȘtergere