Translate

duminică, 21 iunie 2015

Return to the Blue Lagoon


Ma fascina in ultima vreme  un clutch deosebit ce reproduce coperta Memoirs of a Geisha insa ma descurajau pozele de prezentare in care lantul parea a lipsi - si eu ma simt ciudat cand nu le pot purta pe umar. Pur si simplu nu stiu cum sa le tin, am senzatia ca abordez gesturi demne de exponatele Madame Tussauds. Am renuntat la achizitie dar nu si la dorinta de a avea un clutch imprimat si, "frunzarind" oferta, am ramas la o cutie draguta dedicata unei Katy Perry zambitoare. Nu sunt nici pe departe o fana a ei, in schimb m-au cucerit cromatica si ineditul imitatiei.


Plicul este lucrat impecabil si coperta (sau poate posterul) este redata fidel pe un soi de piele stantata. Cutia este metalica iar copertile sunt din plastic imbracat in materialul mentionat. Interiorul este generos, spre deosebire de clutch-urile minuscule in care abia incape telefonul. Am putut depozita mobilul, cheile, actele uzuale, pudra si pamatuful, un ruj, portofelul discret.
Vazandu-l in realitate am constatat ca are aceleasi doua orificii pe care le remarcasem si la Memoirs of a Geisha, asadar si acela dispune de lant.     


M-am gandit mult la prima etalare publica si balanta a inclinat in favoarea unui ansanblu light blue cu accesorizare pudrata. Poate ati remarcat si altadata ca obisnuiesc sa port blazerele ca bluze, fara nimic sub, adaugand doar o curea subtire. De data aceasta nu am gasit nicio curea care sa nu taie fluiditatea ansamblului si am folosit in schimb o bratara din piele intoarsa. Dezavantajul a fost ca nu am putut strange suficient de teama sa nu cedeze, mi-ar fi placut sa definesc mai acut talia. Sandalele nude si esarfa Versace le-ati mai vazut aici, am prostul obicei sa dezvolt obsesii temporare pentru anumite piese si tind sa le folosesc excesiv. 


Blazer : Choies

Scarf : Versace

Belt : H&M bracelet

Skirt : here

Clutch : here

Bracelets : Lovelyshoes

Sandals : random
   













3 comentarii: