Translate

miercuri, 10 iunie 2015

Cinnamon culottes and office shirt


Pantalonii tip culottes reprezinta alternativa mea la fusta cloche sub genunchi, oferind un plus de confort cand trebuie sa ma asez sau sa calatoresc. As putea enumera o pleiada de caracterizari si "alinturi" cu care au fost cadorisiti de cei din jurul meu si totusi imi plac. Nu am multe perechi (inca), prioritatare raman in continuare rochiile si fustele.  


De data aceasta am ales unii in culoarea sortisoarei, dorind sa ii port cu kimono-ul inflorat etalat de curand aici. Insa la sosirea coletului si proba am realizat ca nu ma incanta alaturarea, din punct de vedere cromatic. Materialul este un sintetic asemanator milanezei, ceva mai calitativ. Am reusit sa ii agat intr-un inel reglabil deci nu faceti ca mine, atentie la accesoriile ascutite. In privinta croielii trebuie sa recunosc ca nu se aseaza impecabil dar in acelasi timp nu pot identifica problemele. Nu ma tin, nu trag spre spate sau la imbinare. Dar ceva nu este in regula, tind sa cred ca cele patru pense inutile (cate 2 pe fata si spate) afecteaza forma. 


In urma mai multor incercari am decis ca singura asociere pe gustul meu este aceea ce implica o camasa office sea lavander si geanta marsala. Incaltarile nu sunt pe deplin potrivite dar potrivit se raporteaza intotdeauna la ceea ce detin caci din pacate nu am acasa o fabrica de sandale si pantofi sa pot alege orice. Voiam ceva neutru si deschis si sandalele in stilul Zanotti au fost singurele ce nu m-au deranjat vizual. Daca as fi avut de ales, optam pentru aurii sau nude (nu cel rose).


Shirt : House of Fraser

Culottes : Romwe, find them here

Bag : Paris, Adona

Sandals : Leonardo

Sunglasses : Marks & Spencer

Bracelets : Lovelyshoes
   







2 comentarii: