Translate

marți, 9 iunie 2015

Cropped top and floral skirt


  • Tinuta etalata in povestea de astazi isi astepta cuminte randul de mai bine de o saptamana, am avut o perioada prolifica in ce priveste disponibilitatea fotografului si pauza pe care mi-am acordat-o duce acum la o avalansa de postari.


Daca v-am plictisit cu maxi si palazzo, iata o mica schimbare manifestata prin fusta trei sferturi cu imprimeu floral in stilul Peter Som si Banana Republic. In fapt la origine a fost vorba despre o bluza XXL gasita intr-un sh cu doi ani in urma - eticheta este stearsa, asadar nu va pot spune provenienta. Recunosc ca mi-ar fi placut sa atinga solul, din punctul meu de vedere cropped top-ul arata mai bine alaturat lungimii opuse. Insa imi place aproape la fel de mult varianta 3/4, printul in speta ma determina intotdeauna sa accept compromisuri. Cand am lucrat-o la croitoreasa inca nu eram amatoare de fuste skater si i-am scos o parte serioasa de material, decizie pe care bineinteles ca o regret acum. 


Jerseul scurt si larg a ajuns in cosul de cumparaturi in primul rand datorita culorii. Imi pot trata obsesiile dar pe cea pentru rosu o gasesc incantatoare, prefer sa o exacerbez. Am gresit un pic in selectarea marimii caci nu eram convinsa ca acel "lejer" din descriere este chiar asa si am plusat luand M. Am facut pace si m-am gandit ca nu arata rau atat de larg, o sa fie un contrast interesant cand il voi asocia cu fuste creion. Altfel materialul este placut si culoarea intensa, un rosu aprins pe care l-as putea numi corai. Nu si-a schimbat aspectul dupa cateva spalari si ma bucura, multe jerseuri au devenit ponosite chiar si dupa o singura spalare. Voiam si varianta mustar numai ca a fost depasita de o pereche de palazzo Zara pe care vi-i arat in urmatoarele zile. 


Cropped top : Bershka via Kurtmann, here

Skirt : thrifted

Clutch : random

  Sandals : Leonardo

               Sunglasses : Marks & Spencer              












Daca v-a placut topul, costa 28 lei si mai puteti gasi : gri, roz, maro deschis, alb.  

4 comentarii:

  1. Imi place lungimea topului, e exact la limita a ceea ce as purta eu. E cam mare, intr-adevar, S-ul sigur iti venea perfect. SI eu mai iau M pentru a ma asigura ca imi vin ok buzele si uneori o mai rau in bara.

    Imi plac mult fotografiile tale de ceva vreme! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lore, multumesc frumos. Toate fotografiile la camp (undeva langa Metro) sunt facute cu un aparat ce nu imi apartine, un DSLR Sony cu nu stiu ce obiective. Mai am cateva tinute in folder si apoi din pacate revin la camera mea si nici nu mai ajung in acea locatie care imi placea pentru ca nu incarca imaginea si permitea hainelor sa iasa in evidenta.

      Topul nu lasa pielea la vedere cand nu ridic mainile fiindca are fusta talie inalta. Dar eu mai port si din acelea cat timp sunt acoperita destul jos, din punctul meu de vedere e acelasi lucru ca o fusta mai scurta cu o bluza ce acopera toata partea superioara pana-n gat. O sa intreb croitoreasa daca il pot stramta un pic, trebuie sa existe o solutie pentru a opri desirarea jerseului caci eu stiu ca se vinde si la m acest tricotaj.

      Nu am intrat inca sa vorbesc despre tinuta ta cu rochie cu franjuri si botine, mi-a placut tare mult. Coming soon. :*

      Ștergere
  2. M-ai facut sa imi iau si eu lucruri rosii. Chiar si o rochita de cununia sora-mii. E misto contrastul cu albastru si alb si lungimea fustei te avantajeaza.

    RăspundețiȘtergere
  3. E superba cromatica tinutei, o incantare pentru ochi! Si recunosc ca ma bucura mult avalansa de tinute, mereu vad ceva frumos la tine! :)

    RăspundețiȘtergere