Translate

vineri, 19 iunie 2015

The appeal of a floral cut out kimono


In plina febra a franjurilor am facut o pasiune pentru kimono-urile asimetrice din imitatie de piele perforata, gasindu-le savuroase si aparte. Imi plac tinutele ce cuprind mai mult de doua elemente fiindca imi solicita imaginatia, dorind sa gasesc combinatia perfecta de texturi si culori. Vara aceasta intentionez sa achizitionez cat mai multe piese subtiri de purtat deasupra hainelor dedicate sezonului. Oferta este mai bogata si atragatoare ca oricand. 


Am avut parte de cateva zile cu temperaturi scazute mai ales dimineata si seara si vesnica jacheta denim, prea mult totusi pentru iunie, a fost inlocuita cu succes de poncho-ul din imaginile inserate mai jos. Il numesc astfel pentru ca are o croiala atipica denumirii mentionate de producator - ii lipsesc manecile, aduce mai mult a pelerina. M-a dezamagit pe moment acest detaliu, credeam ca l-as putea purta si ca rochie cu o curelusa in talie. Dar independent de destinatie ramane un lucru frumos si bine lucrat. Materialul este subtire si fin iar perforatiile sub forma de flori sunt impecabile. In plus culoarea butter white si franjurii permit varietate de asocieri, la fel de bine il puteam purta cu blugi scurti si un maiou alb. 


De aceasta data l-am alaturat unei fuste maxi din minimat, lucrata la croitoreasa, o camasa din chiffon cu imprimeu floral, incaltari neutre si un plic albastru. Mi s-a parut interesant sa mixez elementele pudrate cu un color block, altfel as fi pus geanta din panza aurie. Daca as fi mizat pe pantaloni alegerea ar fi fost jeansi flared navy sau o pereche de wide-legged maro / light blue. 


Blouse : here

Kimono : here

Skirt : custom made

Clutch : random

Bracelets : Lovelyshoes

Sandals : random

Sunglasses : Marks & Spencer
















3 comentarii:

  1. Foarte frumoasa tinuta! Mie imi plac la nebunie kimonourile usoare si flowy, le port des cu boyfriend jeans si gentute boho cu franjuri. Off topic, am vazut ca circula un tag, closet confidential. Recent l-am vazut intr-un video al Andreei Balaban si mi se pare foarte simpatic. Mi-ar placea foarte mult sa-l vad si la tine, chiar daca in versiunea foto, nu video. Ai multe comori thriftuite si un stil aparte, as citi cu mare placere. Multa bafta su curaj, ai un talent ce merita exploatat la maxim! (Tania)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos kimonoul nu am niciunul dar imi plac. Interesanta geanta albastra asortata cu fusta verde,

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte inedita asocierea, rezultatul e impecabil! :)
    Weekend frumos, Ramona!

    RăspundețiȘtergere