Translate

luni, 22 iunie 2015

A midsummer night's dream


Nu merg des la evenimente si atunci cand decid sa iau parte imi aleg cu grija rochia si accesoriile caci, recunosc, imi place sa epatez. Motivul il constituie cei peste 26 ani in care nu aveam si nu purtam haine feminine, preferand sa ma imbrac asemenea unui rapper. De data aceasta insa invitatia a venit cu doar doua zile inainte si nu mi-as fi putut lucra o rochie noua oricat as fi insistat. Mi-am amintit de cea etalata mai jos si profitand de vremea improprie unei seri de vara am purtat-o alaturi de un poncho delicat din imitatie de piele intoarsa perforata. 


Nu sunt pasionata de croiala mermaid fiindca desi nu infrunt probleme cu greutatea nu am o constructie armonioasa si de regula astfel de linii arata bine pe siluetele androgine sau clepsidra. Totusi cele 2-3 kilograme pierdute recent m-au ajutat sa o imbrac fara a mai avea senzatia ca imi subliniaza forma imperfecta, cu partea superioara disproportionata fata de cea inferioara. Fiecare femeie are obsesiile sale si o imagine a perfectiunii proprie, nu puteam face exceptie si stiti deja ca idealul meu ar implica un trup filiform specific modelelor de podium. A nu se intelege ca nu pot dormi de asemenea nemultumiri, ci doar ca exista croieli pe care le abordez rar sau deloc.


Intotdeauna am avut o dilema privind ce porti peste rochia de seara. Cea dintai idee a fost sa apelez la jacheta din piele, credeam ca o sa arate wow suprapunerea de texturi si stiluri diferite in aceeasi culoare. Numai ca la proba nu am mai fost la fel de entuziasmata, ceva nu se lega. Am recurs la kimono-ul recent primit si l-am folosit cu rol de sal. Look-ul a fost completat cu 3 coliere statement si sandale beige, rezultatul multumindu-ma incat sa doresc sa devina public. 


  • Nu am avut intentia sa fac poze si mai ales sa postez pe blog asadar camera foto a ramas acasa. Pana la urma am facut o mica sedinta cu telefonul, de aici calitatea modesta. 


Dress : SheIn

Kimono : here

  Necklaces : Trezora

   Sandals : random









2 comentarii:

  1. Foarte bine ti-a stat! Ai fost superba! :* Pacat ca nu sunt mai clare pozele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba rochita asta si ce idee buna cu pelerina cu franjuri. <3

    RăspundețiȘtergere