Translate

duminică, 28 iunie 2015

Burgundy knit and floral dress


Actionand conform principiului iarna car si vara sanie, acord atentie nu doar hainelor de sezon ci si celor destinate a fi purtate cand gradele incep sa scada. In primul rand fiindca pe acestea nu le pot face la croitoreasa si in adoratele mele sh se gasesc rar marimi prietenoase (modificarile sunt dificile sau imposibile la overcoats si tricotaje). Apoi in sezonul specific preturile sunt mai mari si adesea nemeritate. 

Pana anul curent nu am considerat importanta varietatea in acest segment dar am realizat ca imi displace sa compun infinite combinatii cromatice si sa pun deasupra aceleasi 2-3 haine groase - neutre, bineinteles, erau alese incat sa se asorteze cu orice. Asadar de fiecare data cand am ocazia incerc sa aleg o alta culoare. 

Cardiganul burgundy are o croiala asemanatoare unui palton si imi place sa il port cu talia cambrata. In imaginile de mai jos insa croiala rochiei nu mi-a permis sa folosesc curea pentru el. Ii spun rochie desi e in fapt formata din fusta si top cu spatele gol, mi s-a parut ca imprimeul floral se potriveste cu nuanta cardiganului. In continuare am mizat pe platforme negre si geanta din rafie aurie.



Skirt and top : custom made

Cardigan : SheIn, here

Bag : random

Sandals : VILA 







Un comentariu: