Translate

marți, 23 iunie 2015

Black palazzo and ethnic blouse


  • Imaginile de mai jos au cateva saptamani vechime insa fotograful a disparut in neant inainte ca acestea sa imi parvina.


Pantalonii etalati astazi au sosit in acelasi colet ce continea jerseul rosu Bershka, intentionand sa le port impreuna - nu sunt neaparat pasionata de combinatia cromatica mentionata insa imi place mult asocierea wide-legged si top cropped. Cu conditia ca cei dintai sa aiba talie inalta si din pacate perechea in speta nu are asemenea croiala, talia fiind medie. Dorind sa pastrez coordonatele gandite initial am ales pana la urma o ie alba cu broderie rosie, sensibil mai scurta decat o bluza obisnuita.


Pantalonii ii pot numi palazzo fiind suficient de lejeri si fluizi. Sunt confectionati din vascoza si satinati la interior, perfecti ca linie si consistenta pentru acest sezon. Talia medie nu este un impediment in a ma bucura de ei, se gasesc atat de greu modele wide incat detaliul se estompeaza in compania bluzei potrivite. In cazul meu lungimea permite tocuri de 10 cm si ii gasesc pasibili de a fi purtati la evenimente deopotriva cu abordari casual. Se calca usor si se sifoneaza greu, i-am transportat indoiti fara a le afecta tinuta.
Daca va plac croielile lejere, v-ar putea atrage atentia si : Simpo Orange, Dakota Grey, Mathilda Black.


Blouse : vintage

Trousers : Zara via Kurtmann

Bag : Lovelyshoes

Sunglasses : Marks & Spencer      

















4 comentarii:

  1. Si mie imi place modelul asta de pantaloni, chiar posed cateva perechi de palazzo si ii port cat de des am ocazia, ia e superba!! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ramona esti ravasitor de frumoasa, imi place cum iti vine culoarea asta la par, cu bretonul. A adaugat mult sarm si mister. Tinuta... stylish, cuvantul care descrie tinuta ta. Pantalonii gri mi-i doream si eu, la mine e vesnica problema cu marimile. La Zara nu am idee unde ma incadrez, am luat o rochie... ma strangea in talie, pe torace si flutura vantul in decolteu, marime mai mare un top statea ca pe gard de parca era cu doua marimi. Fara sa probez e cam aiurea la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Ramo ia si pantalonii sunt to die for si te prind atat de bine. Te pup si abia astept sa ne vedem.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb îți stă! La început mi s-a părut că îți stătea mai bine șatenă, însă cu timpul m-am obișnuit cu acestă schimbare, șuvițele blonde pun mai bine în valoare noua tunsoare, cu breton.

    RăspundețiȘtergere