Translate

duminică, 1 iunie 2014

Autobronzant Gerovital sun


Subliniam de curand in Confesiunile unei foste dependente de bronz, Excizia alunitelor si Zilele protectiei solare de ce refuz sa mai fac bai de soare - prin asta intelegand ca aplic SPF mare chiar si atunci cand conduc sau merg pe jos, in orice moment stau in aer liber. 


Cum inca nu sunt deplin impacata cu nuanta naturala a pielii mele, mai ales vara, solutia preferata ce nu imi afecteaza sanatatea ramane autobronzantul.  De-a lungul timpului am incercat nenumarate marci si categorii, cu efecte mai mult sau mai putin satisfacatoare. In curand sper sa intru in posesia faimoasei spume St. Moriz dark dar pana atunci as vrea sa vorbesc despre aliatul meu din ultimii doi ani : Gerovital sun emulsie autobronzanta


Prima experienta nu a fost una reusita. Il cumparasem cand inca mai faceam plaja si mergand la piscina cu un costum de baie cu sutien banda m-am bronzat asa. Apoi nu mai puteam schimba costumul ori eu eram incantata de colectia mea si voiam sa port de fiecare data altul, in afara de acela avand numai modele triunghi. Mi-am aplicat autobronzant pe toata portiunea alba si vazand ca se uniformizeaza cu restul l-am folosit ulterior peste tot. Culoarea nu era rea, dar am iesit cu pete. Multe. L-am pus frumos intr-un dulapior si am uitat de el pana a expirat si a trebuit sa il arunc.


Cand am hotarat ca nu mai vreau sa fac plaja niciodata, dar tanjeam totusi dupa o nuanta un pic mai inchisa, a trebuit sa ma gandesc din nou la un produs autobronzant. Nu mai era vorba de uniformizare sporadica ci de folosire constanta intreaga vara, asadar era exclus ceva costisitor pentru ca inseamna o investitie prea mare. Am riscat sa dau a doua sansa autobronzantului Gerovital dar aplicandu-l ca la carte, in speranta ca rezultatul urat a fost din vina comoditatii mele. Citisem de atatea ori prin reviste reguli de aplicare pe care bineinteles ca nu le respectasem vreodata. 


In primul rand am stat "la muiat" in cada si apoi am exfoliat serios intreg corpul. Dupa baie am lasat sa treaca 20 minute incat pielea sa fie perfect uscata si am aplicat unt de corp insistand pe coate si genunchi, asteptand din nou cateva minute pentru a se impregna complet. 
Am aplicat autobronzantul incepand cu pulpele, cu miscari atat circulare cat si sus-jos (tinand degetele unite dar ar fi mai ok o manusa speciala). Imi dau inclusiv pe laba piciorului, exceptand talpa. Trebuie masat pana intra complet, si repet, miscari diverse pentru a ne asigura ca se uniformizeaza si nu raman dungi care sa sugereze modul si directia aplicarii. Urmeaza coapse, tors, zona bustului si umeri si abia la final mainile (nu aplic pe palma interior asa ca o sterg cu un servetel, inclusiv intre degete).
In prima faza stau in picioare, cat de mult pot. Nu puneti hainele imediat. Incerc sa imi gasesc ceva de facut prin casa ce necesita plimbat, iar cand nu mai rezist ma asez pe muchia patului sau a unui scaun si imi fac de lucru la laptop. Daca va asezati evident ca pielea se preseaza, transpira, se freaca de haine sau de pat. Ori stand la laptop mainile nu stau flexate cat sa se lipeasca de tors sau sa se formeaza acel unghi la cot, unde apar pete cel mai des. Abia dupa aprox 1 ora indraznesc sa ma intind in pat, pe cearsaf caci o cuvertura fiind rigida "stampileaza" pielea. 


Ei spun ca nuanta definitiva apare dupa 2 ore dar mie mi se pare ca cel mai inchis punct este dupa 3-4. Primul strat te lasa aurie, sa zicem appricot. Ceea ce de multe ori este suficient, important este sa nu mai fiu alba pe brate si picioare. Nativ nu sunt chiar porcelain ci tonul deschis urmator.  Cel mai mult imi place dupa 2 aplicari, sand, dupa 3 devine caramiziu. 


Nu se duce frumos ci patat. Asa ca eu ma spal doar cu apa "ca pentru paine" cateva zile, nu imi fac deloc exfolieri, iar cand consider ca autobronzantul nu mai rezista caci vad o mica portiune unde se ia stau in apa aproape fierbinte si frec serios pana il curat complet. Nu se curata greu dupa ce s-a inmuiat, se ia sub forma de scame.


Pe fata nu imi dau, avand melasma ar accentua acele zone si prefer sa compensez cu fond de ten putin mai inchis sau pudra bronzanta. Am un autobronzant special pentru ten, Lancome, dar imi este mai usor cu machiajul si la asta apelez cel mai des. 


Costa cca 22 lei in supermarket si dureaza mult sticla chiar si cu aplicari dese. Are o textura destul de fluida si astfel nu consumi mult per aplicare. 


Daca vi se pare laborioasa aplicarea asa cum am descris-o mai bine nu incercati pentru ca nu va iesi uniform. Desi aparent nu il mai simti pelicula pe piele, nu este complet uscat si absorbit asa ca hainele si asezatul in pozitii ce preseaza pielea vor duce la dare inestetice. Din acest motiv nu il folosesc iarna, mi-e frig sa stau o ora fara sosete si haine. Si oricum iarna nu ma deranjeaza culoarea naturala. 

In mijloc aplicasem 1 data, dreapta de 2 ori. 





25 de comentarii:

  1. Mi se pare ca arata foarte bine in ultima poza. Referitor la ce ai spus despre St. Moriz dark, mi l-am luat eu de curand in variantele mousse si lotiune, doua ca sa-mi ajunga :) problema e ca desi mi-am hidratat pielea foarte bine si am avut grija cum ma spal etc, mi-a lasat niste pete foarte urate fiind nevoita, intr-un final, sa-l dau jos de tot cu lufa..nu stiu ce sa zic, la mine pur si simplu nu a functionat....cred ca am sa ii dau o sansa celui de la Gerovital.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gandit si eu la lotiune pentru ca o spuma imi inspira ideea ca se consuma mult mai repede. Am mari asteptari de la St. Moriz dupa atatea reviews pozitive cu poze promitatoare, adica e singurul la care culoarea parea asa inchisa ca un bronz consistent si avea o tonalitatea care batea in ciocolatiu nu auriu. Mai am si o nunta importanta unde vreau sa il pun la treaba dar dupa ce mi-ai spus o sa fac o proba de indata ce il am, sa nu ma trezesc ca ma duc la nunta dalmatian :) Chiar as fi dezamagita grav, ma convinsesem ca e the thing printre autobronzante, ca mai bine de atat nu exista. Acum mi-a mai scris si Elluttzza mai jos ca nu prea ajung coletele de pe fragrance....

      Ștergere
  2. L-am folosit si eu in urma cu vreo 5 ani. Era atunci in alt ambalaj. Mi-am amintit ca mi-a placut foarte tare si acum l-am gasit la oferta in Dm la 16 lei si l-am insfacat. Ieri l-am cumparat si astept sa raman singura acasa pentru a putea sa imi flutur pe aici toate cele fara sa imi traumatizez copilul pe viata!:)) Sper sa iasa tot asa misto cum imi amintesc, mai ales ca am o nunta peste doua saptamani, sunt alba branza si soare nu se arata pe cer..nici timp si nici chef de zacut la plaja nu am.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema cu publicul exista si la mine, mai ales ca stau cu ai mei. Trebuie sa astept sa se potoleasca agitatia din casa si sa adoarma sau sa plece pe undeva ca sa pot defila linistita, pentru ca nu am stare in camera 1 h pana ma pot imbraca :)

      Sa-mi zici ce rezultat ai avut dar sa nu aplici exact inainte de nunta, poate totusi nu iese ce astepti...eu m-am obisnuit cu el si mi se pare rezonabil rezultatul insa inca exista destule plangeri la adresa lui, am vazut ca erau nemultumite de culoare si de faptul ca nu se duce uniform ci pe portiuni - dar asta o rezolvi evitand apa calda si apoi cand nu se mai poate stand la "murat" si exfoliind viguros. Eu nu cred ca se duce vreun autobronzant uniform, doar prin deschiderea culorii peste tot.

      Ștergere
    2. Pe cel Alverde l-ai incercat? Eu l-am testatanul trecut din cateva "mostre" date de Dee din tubul ei. Am vrut initial sa il iau pe ala dar am decis sa mai vad cum e Gerovitalul. Dar parca vad ca sfarsesc luandu-l si pe ala!:))

      Ștergere
    3. Nu inca dar e pe lista, numai ca ajung rar la DM fiind in zona centrala - nu am unde sa parchez, ma enerveaza aglomeratia. :)
      Arata chiar bine rezultatul http://3.bp.blogspot.com/-rTnEUXYeyec/UdgD71-QwBI/AAAAAAAAAC0/4rHN3P0Ju4E/s1600/Fotografie0791.jpg

      Cu prima ocazie o sa il cumpar, vara chiar mi-e greu sa raman alba avand in vedere ca hainele intra la apa.

      Ștergere
  3. Chiar pare bun aurobronzantul de la gerocosen dar ma tenteaza mai mult spuma de la St Moriz. Vreau sa dau o comanda pe fragrance direct dar am auzit de la multe fete ca nu le-au ajuns coletul. Plus ca as vrea sa impart transportul. Tu de unde vrei sa il comanzi? Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am "cuplat" intr-o comanda cu Federova si Miu Miu, din cate stiu tot de pe fragrance, au plasat-o pe 27 mai. Nu stiam ca sunt probleme cu coletele, sper sa nu avem surpriza asta neplacuta fiindca si eu imi doresc mult sa incerc St. Moriz.
      Ar mai fi ebay si am vazut un site si la noi unde le aduc la comanda dar la pret mai mare si dura 3 saptamani, probabil singurul avantaj la noi ar fi ca nu ti-ai asuma tu riscul sa nu ajunga coletul pentru ca daca nu le vine nu platesti.
      :*

      Ștergere
  4. Fix pe asta il folosesc si eu acum, aplicat ca la carte. Se duce relativ repede de pe piele (si se lasa cu pete of course) daca omit aplicari repetate la 1-2 zile, din cauza transpiratiei abundente pe tot corpul la sala. Anul trecut si acum 2 veri am folosit Piz Buin Color Dial, de care am fost mai mult decat multumita, dpdv al mirosului (da, chiar e deranjant sa duhnesti ca o teava ruginita), textura light comparativ cu Gerovital, durata, si parca nici nu se lasa cu pete. Plus ca dupa obtinerea nuantei dorite (cam 3 aplicari si mult mai naturala, iarasi, comparativ cu Gerovital) intretinerea culorii se facea cu lotiune mai mult din jumatatea 'albicioasa' a recipientului. La pretul de 50lei (promotie), am 'tras' de acest produs o vara intreaga. Autobronzantul Gerovital l-am gasit in Auchan cu 17lei, il am de vreo 20 de zile si nu stiu daca mai prinde sa implineasca o luna.Oh well.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu merg la sala asadar mai castig timp pana incepe sa dea semne de "uzura", cel putin 4 zile nu am treaba. Of course, apa de baie calduta doar cat sa nu racesc, nici solarul (cu care oricum nu sunt de acord) ori bronzul organic nu fac casa buna cu transpiratia abundenta si apa calda.

      De Piz Buin stiam de la Epurica numai ca de cate ori imi aminteam sa ma uit in farmacii ma izbea pretul mare iar sa comand mai ieftin de pe ebay de ex nu m-am moblizat singura.

      Astept cu nerabdare St. Moriz, costa putin si rezultatele altor bloggerite m-au convins...dar stiu deja ca fiind spuma n-o sa fiu multumita de cat dureaza tubul. Si o sa ma mai supere ca nu il pot lua de la noi in caz de urgenta.

      Ștergere
    2. Cat despre durata tubului, daca spui ca trebuie sa aplici foarte des e normal sa se termine repede...nu stiu daca am noroc sau e strict faptul ca nu fac sport asadar nu transpir suplimentar, insa eu ma dau de 3-4 ori in 2 saptamani.

      Ștergere
    3. Sa zic ca am vazut candva PizBuin pe la TreiF parca, dar nu ColorDial. Pe produsecosmetice.ro e out of stock momentan dar cum reapare l-am si inhatat. Ideea de autobronzant spuma nu ma atrage absolut deloc. Dar daca o sa-l folosesti tu si o sa-l recomanzi, poate ma razgandesc. :)

      Ștergere
    4. Draga mea, vreau sa iti spun ca am intrat in posesia St.Moriz Medium lotiune si am apucat sa o si testez. Hell to the no, eu nu ma mai intorc la nimic din ce am incercat pana acum, nici macar la PizBuin, desi ca efecte e comparabila. Atata 'doar' ca St.Moriz e atat de convenabila la aplicare (nu am avut manusa, dar am improvizat cu una chirurgicala), nu stai goala cu orele ca se usuce si sa se vada rezultate, se ia treptat si uniform. Si DA, acum abia astept si eu varianta Dark, dar as prefera sa merg totusi in continuare pe formula lotiunii si nu spuma, caci se controleaza mai bine uniformizarea aplicarii. Hope this helps.

      Ștergere
    5. Multumesc pentru review. Am intrat si eu in posesia ei marti dar nu am apucat sa o testez pentru ca inca se tine bine bronzul Gerovital, probabil peste 2-3 zile ii vine randul.
      As vrea lotiune pentru ca sigur spuma se consuma repede, cel putin asa a fost cu toate cosmeticele cu asa textura.
      Abia astept sa vad ce nuanta iese, sper sa fiu aramie.
      Dezavantajul major ar fi achizitia, daca nu te preocupa din timp reimprospatarea stocului n-o sa ai fix cand ti-ar trebui. :) Nu inteleg cum de nu apare pe nspe site-uri romanesti acum ca a devenit populara si la noi.

      Ștergere
  5. Cateva zile diferenta de la comanda. Ce rau imi pare.
    Stiu site-ul din Ro dar nu au pe stoc si nu vreau sa astept 3 sapt si la pretul respectiv ies mai ieftin chiar daca dau comanda singura. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca ai paypal, de ce nu incerci sa iei de pe ebay cu free shipping sau pe aproape? Am inteles ca de pe fragrance vine in 2 saptamani, de pe ebay probabil in 3. Eu nu am nici paypal si nici card potrivit, nu m-am ocupat de comanda, insa daca ar fi sa iau singura as prefera ebay. Ai si garantia ca daca nu primesti pachetul iti baga banii inapoi dupa un anumit termen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau o poti intreba pe Carmen Roxana (comentariul 1) daca nu vrea sa vanda produsele, avand in vedere ca nu e multumita de ele.

      Ștergere
  7. Ti-am zis deja ca mi l-am luat si eu dar mi-e frica sa aplic a doua oara. Parca sunt cam portocalie pe brate :)).
    Apropo de St.Moriz, nici pana acum nu mi-au dat mail de "delivered". L-or fi livrat si-au uitat? Sper sa il primesc curand, am nevoie de manusa urgent. Dupa ce mi-am dat cu Gerovital m-am spalat cu apa si sapun si frecat printre degete cu unghiile si TOT m-am trezit galbena in palme :/.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt si eu la a treia aplicare a autobronzantului spuma St. Moriz. Plusurile majore sunt: bronzul are tenta maro, naturala; se usuca foarte repede si nu mai trebuie sa stau goala cu orele (asta nu reprezinta insa un plus pentru sot:)), nu mai miros a biscuiti, cum pateam cu alte autobronzante; bronzul se mentine mai multe zile decat cea Alverde sau Palmer's. Singura problema am avut-o cu aplicarea, fara manusa e un chin, asa ca am frunzarit ebay-ul sa-mi caut una. 10,5£ manusa st moriz impreuna cu spuma, zic ca e ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o iubesc si o urasc in acelasi timp, nici acum nu reusesc sa ies fara pete pe picioare si brate si cu Gerovital nu pateam asta. Insa culoarea nici nu se compara, pana acum St. Moriz ramane cel mai inchis si natural bronz la tub.

      Ștergere
  9. Ceau.aceasta emulsie se poate da de 2 ori pe zi cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Eu am facut asta dar nu imediat ci la cateva ore dupa prima aplicare fiindca nu ma multumise culoarea si seara mergeam la o petrecere. A fost ok, m-am mai inchis.

      Ștergere
  10. Tenul bronzat nu mai e la moda de ceva vreme. Arati doar a tarancuta muncita la camp (sau la solare).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci pana si nuanta pielii trebuie sa fie la moda? Nu am vazut pe nimeni sa arate rau sunkissed, cat timp nu iti afecteaza sanatatea si nu arati a pui prajit la rotisor nu vad nimic rau in a folosi autobronzant uneori. Si Grace Kelly afisa un bronz discret vara si numai tarancuta muncita la camp nu parea...exagerezi, argumentele ar trebui sa fie de ordin medical in rest e chestie de gust nu de moda.

      Ștergere