Translate

sâmbătă, 13 iunie 2015

Fringes on a brisk Friday


Imi plac piesele cu franjuri si totusi nu am fost pasionata de materializarea afinitatii, mi-am rezervat doar dreptul de a le admira in jur si mi-am vazut de eternele obsesii vestimentare. De curand mi-am permis sa evadez din zona de confort si sa aleg o jacheta pe care cu siguranta nu o voi putea purta des si combina usor insa o voi adora chiar si numai pe umeras. Culoarea permite infinite asocieri dar design-ul inedit tempereaza optiunile. 


Este confectionata dintr-un soi de nabuc foarte subtire si moale, asemanator acelor lavete pentru curatarea ochelarilor. Asadar nu va asteptati la aspectul poros si grosimea imitatiei de piele intoarsa, nu este o piesa potrivita temperaturilor joase. Pentru mine nu este nici surprinzator si nici deranjant, este exact ceea ce imi imaginam ca voi primi si ma bucur ca o am. Daca ar trebui sa aleg intre aceasta nude si geaca biker rosie din postarea anterioara nu as putea spune care imi place mai mult, imi par doua elemente bold la fel de incantatoare. 


Am purtat din nou fusta cloche light blue caci batistul si culoarea o fac perfecta pentru vara si in plus mi-am dorit o combinatie pudrata in care singura pata de culoare sa fie geanta. De obicei nu port esarfe fiindca ma rotunjesc la fata si totusi iata-ma etaland "noua" mea achizitie sh Versace pentru ca lookul mi se parea incomplet. Am adaugat un maiou basic oversized si sandalele nude, renuntand la excesul de bijuterii pentru un singur inel perla. 


Top : Zara

Scarf : Versace

  Jacket : SheIn, here

 Skirt : SheIn, here

     Bag : Lovelyshoes, here

         Sandals : random      









2 comentarii: