Translate

vineri, 12 iunie 2015

Little red leather jacket and light blue skirt


Mi-am dorit intotdeauna o jacheta biker rosie, fie ea din piele sau inlocuitor rezonabil, iar certitudinea ca o voi avea in sfarsit a fost sarbatorita discret in stilul boom shaka laka boom boom "am cravata meaaaa sunt pionieeeer". Nu-mi amintesc exact ce s-a intamplat dupa extazul textil dar cred ca mi-am facut si un frappe spre a onora maretia momentului - sa nu le spuneti fatetelor si arcadei inferioare bleached, carora le-am promis spasita sa renunt la bautura demonica. Iata-ma proprietara fericita a unui Ferrari Enzo al jachetelor, infierat si adorat deopotriva. 


A venit cu eticheta taiata asadar producatorul asiatic a lucrat in sistem lohn pentru un nume rezonant, as paria pe Zara. SheIn mentioneaza drept compozitie PU leather. Pretul spaniolilor este de 3 ori mai mare si in descriere sustin a fi din piele naturala, insa cele doua modele sunt identice si etichetele (absolut toate, inclusiv cea dedicata instructiunilor de curatare) nu ar fi fost eliminate fara motiv. Insa nu are rost sa ma joc de-a Hercule Poirot cat timp produsul arata bine din toate punctele de vedere, cu sau fara dovada brandului ramane o piesa pe care o voi purta cu placere si imi va fi utila in multe jocuri cromatice. 


Pentru o prima etalare nu am ales o combinatie de culori indrazneata ci una clasica, alaturand elementul intens la alb si bleu pal. Imi place mult fusta cloche din batist (din pacate se sifoneaza imediat) si intentionez sa o achizitionez si navy si coffee. Materialul deloc pretentios ca si aspect, tricoul basic si geaca rock-chic fac posibila trimiterea tinutei spre sport si casual in functie de incaltari. Mi-ar fi placut sa v-o arat cu converse sau adidasi albi, numai ca imi lipsesc cu desavarsire. In schimb am purtat noile mele sandale nude, comode in ciuda tocului stiletto si atat de utile incat le am in dublu exemplar pentru a-mi asigura viitorul.


T-shirt : Takko

Jacket : SheIn, here

Skirt : SheIn, here

  Sandals : random

         Bag : Lovelyshoes, here    













6 comentarii:

  1. Imi plac mult fusta si sandalele! Geaca nu e pe gustul meu, recunosc :) Imi plac scarile astea, unde sunt facute pozele? Nu-mi pare cunoscuta zona, pare nepopulata si as face si eu o vizita :))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Lore. :* Pe gustul meu este aproape orice are culoarea rosie si geaca biker este cap de afis. Imi mai lipseste un palton, o sa vina si acela. :) In ultima vreme imi place sa ies in evidenta si sa surprind. De exemplu imi fac acum o rochie "de gala" din material de lenjerie pentru pat. Abia astept sa vad reactiile cand voi mentiona acest detaliu.

      Pozele sunt facute la Sala Polivalenta, e populata zona dar nu cat sa nu apuci sa tragi cateva cadre fara alte persoane in cadru. Claxoneaza masinile, te striga cineva din blocul de peste strada, sportivii ce vin la antrenament se amuza, trecatorii de sex masculin mai arunca cate o replica idioata, dar toate astea in cantitate neglijabila.

      Ștergere
  2. Cu adidasi albi sau tenisi era prea perfecta tinuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa imi cumpar neaparat ceva sport, am in plan cateva plimbari cu trenul pentru a vizita locuri noi si cum nu sunt genul blugi si tricou solutia de compromis ar fi haine casual chic si tenisi sau adidasi.

      Ștergere
  3. Te-ai schimbat mult in ultima perioada, esti mult mai happy si asta se vede in toate postarile tale. I pup You! Weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fapt este exact invers, traversez o perioada in care imi este greu sa zambesc chiar si numai de dragul pozelor. Insa am gasit un echilibru in toate schimbarile pe care le traiesc zi de zi, mi-e bine cu mine. Si va fi si mai bine. Cel putin blogul evolueaza si eu sunt tot mai impacata cu alegerile mele, fie ele si vestimentare. Si merg pe strada purtand tot ceea ce imi doresc fara sa ma mai agit pentru cum sunt privita. Te pup si eu, de asemenea iti urez weekend placut si ma bucur daca transmit ceva pozitiv si se vad schimbari.

      Ștergere