Translate

duminică, 21 iunie 2015

Cha cha coffee skirt and tawny coat


Achizitiile din magazinele virtuale s-au sfarsit foarte rar cu dezamagiri fiindca ma adaptez usor la ceea ce primesc, placandu-mi provocarea de a gasi asocierea potrivita si in ultima instanta de a schimba destinatia si aspectul hainei respective. Exceptand incaltarile si anumite modele de pantaloni, imi este mult mai usor sa ma desfasor in spatiul virtual si in plus "atacand" coletele ma simt ca atunci cand desfac cadourile de sub brad ori sunt sarbatorita zilei. 


Ei bine, de data aceasta va povestesc despre unul din acele momente sporadice mentionate mai sus. Am asteptat cu nerabdare fusta cu franjuri, a fost singurul model ce trecea de genunchi si eram nerabdatoare sa o port. Fotografia de prezentare m-a pacalit, din pacate, si proband-o am realizat ca in fapt ceea ce asigura lungimea erau doar franjurii si dublura lor se oprea undeva la jumatatea coapsei. O consider in continuare deosebita si atragatoare, numai ca nu este pentru mine si am gasit cu greu cateva imagini in care sa imi placa cum imi sta cu ea. Va trebui modificata si inca nu am idee cum.


Am observat ca exista o tendinta de a combina astfel de fuste cu camasi denim si voiam ceva diferit. Dupa cateva experimente am ramas la camasa cu imprimeu floral in tonuri neutre si haina supradimensionata tawny (nu gasesc o traducere potrivita acceptiunii mele). Cea din urma este confectionata dintr-un poliester pe care il pot numi piersica, avand aceeasi textura si consistenta. Ador culoarea si fluiditatea caci imi vor permite multe combinatii. Una din ele va insemna purtarea ei ca bluza, cu o curea fina snake texture neagra, si asocierea cu wide-legged navy. In cazul de fata puteam inlocui fusta cu jeansi si camasa inflorata cu una alba, clasica si lejera.


Shirt : Etro

Coat : here

Skirt : here

Bag : Michael Kors

Sandals : random

       Bracelets : Lovelyshoes    
  








4 comentarii:

  1. Mie imi place cum iti vine fusta dar tu stii mai bine. Blazerul e fain rau sa il mai stilizezi ca-s curioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fusta e ok pe umeras, pe mine abia aleg 2 poze din 20. Am eu o problema cu genunchii lati, ori ii ascund ori ii arat doar cu mini. In schimb haina chiar ma incanta si abia astept sa ma mai joc cu ea.

      Ștergere
  2. Hello,
    Imi place foarte mult creativitatea ta si modul in care combini hainele :D Pozele astea au iesit insa un pic intunecate, incearca sa le faci cu lumina cazand pe tine , adica tu poti sta in umbra dar soarele sa-ti bata pe fata , of, nu stiu daca m-am facut inteleasa prea bine, e greu cu arta fotografica :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Roxana, inclusiv pentru sfat. Au iesit mult mai intunecate decat sunt aici dar am incercat sa le deschid in photoscape. Nu am stat in soare (patrundea abia pe strada din departare), ci in umbra cladirii. In soare ies cam arse. Sincer nu prea stiu sa folosesc camera si problema este ca degeaba aprofundez eu tainele fotografiei daca fotograful este mereu altul - dupa cum reusesc sa pacalesc pe cineva sa ma suporte. :)
      Puteam sa le mai luminez numai ca deja au pierdut destul la claritate.

      Ștergere