Translate

joi, 29 octombrie 2015

Tehran, mon amour - part 2


De data aceasta ma plimb pe strazile Tehranului purtand un trench, clasic si pudrat dar atat de bogat prin infinitele combinatii disponibile. Atemporal, feminin, elegant fara ostentatie, versatil - cum sa nu il iubesti? Mai ales atunci cand il gasesti la un pret foarte bun, 100 lei, fata de 449 lei cat costa in magazinele Zara. "Vinovat" de achizitie este Rainbow Outlet iar trench-ul este inca disponibil aici XS, L si XL. Are si o centura asemenea celei din poza de pe site-ul oficial numai ca eu prefer momentan sa il port fara, tinandu-l mai mult deschis. Oricum este cambrat, centura ma ajuta strict estetic. 

Tinuta este o variatie a celei de ieri, pastrand jeansii retro pescuiti dintr-un sh severinean pentru 2 lei, esarfa de asemenea vintage, topul basic alb, sandalele nude si geanta de culoarea scortisoarei. Daca remarcati tocurile afectate, din pacate eu nu zbor si atunci cand ma plimb prin iarba se mai intampla si asemenea accidente pe care fotograful nu mi le semnaleaza. Nicio tragedie, i'm human pana la urma. Bijuterii nu exista, aveam un singur cercel lung si nu prea mi-a iesit schema expunerii lui - apare totusi intr-o imagine din postarea anterioara. Cam atat momentan despre plimbarea prin Iran, nu m-am intalnit cu politia modei si aventura s-a sfarsit cu bine. Pe curand.


Top : Gina Tricot, thrifted

Jeans : Levi's, thrifted

Trench coat : Zara, here

Scarf : Versace, thrifted

Bag : Lovelyshoes

Sandals : random

   








Un comentariu:

  1. Foarte faine pozele, si imi place cand o serie de poze spun si o poveste, asa cum reusesti cu acest set de poze.
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere