Translate

luni, 26 octombrie 2015

Military jacket and striped palazzo


De fapt cea dintai etalare a jachetei prevedea asocierea cu fusta maxi animal print si boot sandals maro plus cateva accesorii aurii. Aveam in minte anumite imagini din show-urile Roberto Cavalli si, chiar daca stilul meu actual este departe de brandul in speta amintind mai mult de Etro si Antik Batik, abia asteptam sa ma joc de-a savana. Numai ca am avut ideea geniala de a ma schimba incaltata si un toc nastrusnic mi-a naruit planurile sfasiind un pic fusta. Nu ma plang insa fiindca oricum venise momentul s-o reinventez si o voi transforma in croiala pencil pentru a scapa de defect. Coming soon, nimic nu se arunca. 

Jacheta este model cropped (cel putin pentru mine, avand torsul lung) si ar arata minunat inclusiv peste topuri supradimensionate mai lungi purtate cu skinny pants si ankle boots. Dar cum proprietara blogului a ratat momentul in care s-au impartit siluetele androgine, se multumeste cu pantaloni lejeri si subliniaza in schimb partea superioara. Materialul acesteia este un denim grosut, cu prestanta si nesifonabil. Este decorata cu multe fermoare aurii - detaliile ce m-au facut sa o aleg, mai aveam khaki o parka simpla si ceva mai lunga. Am gasit-o pe Rainbow Outlet, vine de la Zara si a costat aproximativ 70 lei. Chilipir, asadar.  

Pantalonii sunt facuti pe comanda la Julies Boutique si i-ati mai vazut in doua ipostaze aici. A-i lauda ar fi de prisos avand in vedere ca nu puteau fi decat pe gustul meu, au fost croiti intocmai cerintelor si lucrati impecabil de catre Iulia dintr-un batist fin. Cu talie inalta, bineinteles, sa alungeasca. Sper sa va placa combinatia zilei, observati de asemenea ca mi-a rezistat coafura de sambata fara probleme. Pentru mai multe imagini cu aceasta vizualizati cele 3 postari anterioare, avem a multumi Adrianei. 


Jacket : Zara, here

Trousers : custom made, here

Bag : SheIn

Hairstyle : Adriana Mocanu








2 comentarii: