Translate

duminică, 11 octombrie 2015

Eternal sunshine of the trench coat


Tinuta in speta este dedicata trench-ului clasic Zara descoperit de curand pe "rafturile" Rainbow Outlet la un pret foarte bun si intr-un moment perfect caci toamna si-a intrat deplin in drepturi . Incep prin a-mi cere scuze pentru aspectul imperfect insa aveam doar cateva ore la dispozitie pana la sedinta foto si nicio curatatorie nu mi-l putea calca pe loc iar acasa nu am reusit sa il netezesc, stiti ca nu obisnuiesc sa port haine sifonate deci sper sa-mi treceti cu vederea sporadica vina. 

Este o piesa ce nu trebuie sa lipseasca din garderoba, se gaseste o croiala si culoare pentru fiecare gust si personalitate si cred ca nu mai este necesar sa subliniez utilitatea si versatilitatea sa. Eu am preferat nuanta inradacinata drept reprezentativa, beige, o croiala cambrata si lungime medie. In pozele de mai jos nu port centura dar aceasta exista si arata foarte bine talia marcata. Nu intotdeauna pot spune chapeau bas despre piesele brandului iberic, totusi trench-ul isi merita cu siguranta fiecare banut si mai ales atunci cand ai sansa de a-l gasi in outlet.    

Legendara jacheta nu a venit singura in colet ci alaturi de doua fuste imitatie din piele, de asemenea Zara. Pe cea neagra ati vazut-o ieri in cadrul unui ansamblu all black. Nu stiam ca s-a comercializat si o varianta nude si abia acum o descopar, imi place la nebunie nuanta delicata asociata cu unul dintre materialele mele preferate. In realitate e un pic mai rose, aici a imprumutat din restul outfitului. Pretul a fost incomparabil mai mic decat in magazinele brandului si ma consider norocoasa. 


Sweater : Romwe

Skirt : here

Trench coat : here

Shoes : Deichmann

Bag : SheIn

Earrings : Takko









10 comentarii:

  1. Iti sta f bine.te-as sfatui sa nu mai scoti in evidenta faptul ca tinuta e doar pt sedinta foto.Nu ma pricep cum e cu contractele cu blogul,dar de multe ori lasi impresia ca esti oarecum obligata sa porti anumite tinute,iar eu si probabil nu numai eu imi pun intrebarea daca pot sa ma inspir(cred ca te pricepi la tinute) sau e doar o tinuta pt sedinta foto pe care nu o ai purta-o vreodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos. Nu am spus ca e doar pentru sedinta foto, cand spun ca trebuie sa fac poze in ziua x in 99% din cazuri ma refer la faptul ca doar in acea zi si la acea ora are cine imi face poze caci depind de generozitatea vreunui prieten sau a tatalui meu si bineinteles ei nu pot si nu vor oricand. Niciodata nu mi s-au impus haine, mi-am ales ce am dorit si am considerat ca ma avantajeaza. Drept dovada nu ai vazut niciodata aici pantaloni conici sau fuste midi desi clar s-ar promova mai bine decat palazzo si maxi sau astea sub genunchi. Chiar nu este intemeiata intrebarea, mai ales ca e vorba de o tinuta fara nimic extravagant. Nu cred ca exista vreo bloggerita careia sa i se fi impus vreodata ceva, cel mult ai un deadline dar si acela este de obicei minim 1 saptamana de la primirea coletului, dar voucherul il folosesti cum poftesti. Se pare ca s-a inteles gresit, stresul meu este greutatea gasirii unui fotograf de ocazie si nu ce pun pe mine caci aici am libertate totala. Cine imi stie fb stie cum ma imbrac si dincolo de blog si nu este diferenta, multe poze nici nu ajung aici.

      Ștergere
    2. Si inca ceva, m-am tot gandit de ce s-a inteles asta...daca m-am plans ca am avut de pozat palton la 30 grade nu a fost vorba de obligatia de a alege paltonul ci de a-l posta caci altfel ce rost mai are sa iti ofere un voucher daca nu faci product show. Puteam sa aleg haine de sezon, genti, pantofi, nu conta - dar eu mai alegeam haine groase vara doar fiindca ma gandeam ca din acelea nu am la fel de multe si nici nu le pot face la croitoreasa ca pe o fusta sau bluza. Acum imi pare rau ca nu am luat si cizme fiindca erau mai ieftine in extra sezon, chit ca trebuia sa le incalt in miez de iulie pentru lookbook-ul lor.

      Ștergere
  2. E chiar frumos trench-ul si ma bucur ca mai este in stoc, m-ar tenta si pe mine. Si fusta arata foarte bine in aceasta nuanta! Imi plac de asemenea rujul si oja, te prind de minune! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Georgiana. O sa va plictisesc cu dark lips si unghii negre, am facut obsesie pentru ele. :) Lacul de unghii merge cu orice, nu mai trebuie sa stau sa-mi schimb culoarea in functie de haine si in plus fiindca nu-mi mai cresc unghiile de 1 an zic eu ca cele scurte arata mai bine inchise.
      E chiar fain trench-ul si deloc subtire, mi-a prins bine ieri cand a trebuit sa ma plimb prin niste magazine de tip frigorifer. Pare impermeabil dar inca nu m-a prins ploaia sa confirm. Visez si la unul alb cu toate ca il voi vandaliza cu fond de ten la guler. Fusta mai este in stoc doar pe negru si recunosc ca ma bucur un pic ca o am doar eu. :D

      Ștergere
  3. Imi place cum ti-ai prins parul si imi place aerul tomnatic al tinutei, initial nu am remarcat textura fustei, abia cand am citit mi-am dat seama ca este din initatie de piele...superba nuanta ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Petty. Nu ne pricepem toate la coafat si machiat si nu o data am fost apostrofata ca tin parul lung cand nu stiu sa il aranjez. Cu mari eforturi am incropit cocul acesta deci il mai port, doar atat stiu sa fac momentan. :) Aaa, si coada de cal. Chiar mi-ar placea sa am imaginatie si indemanare sa surprind cu alte si alte lookuri dar pe de alta parte cred ca m-as plictisi sa tot caut sa arat polished pana la ultima suvita. In schimb ma bucur cand prietena mea Adriana se joaca cu parul si chipul meu.
      Da, este PU leather moale si arata la fel ca cea din postarea anterioara. Daca as avea buget nelimitat fustele din piele si cele din dantela le-as lua in toate culorile posibile.

      Ștergere
  4. una din cele mai frumoase tinute care le-am vazut la tine bravo
    prea multe explicatii cui nu-i place nu se uita
    puuup

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place trenciul, iar cromatica tinutei e atat de potrivita pentru toamna.

    RăspundețiȘtergere
  6. Look-ul tau este foarte frumos inchegat. Imi place mult cum ai imbinat totul, iar make-up-ul deja ma face sa plang gandindu-ma ca nu as putea sa il reproduc! Sunt o fana a acestor rujuri, iar tie iti sta foarte bine!

    www.chatediary.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere