Translate

duminică, 25 octombrie 2015

A Farewell to October


" It was one of those days when the sun shines hot and the wind blows cold : when it is summer in the light and winter in the shade. Where I might go, what might I do or when I might return, were questions utterly unknown to me ; nor did i vex my mind with them. I only wondered for the passing moment, as I stopped at the door and looked back, under what altered circumstances I should next see those rooms, if ever. " Podul dintr-o alta lume, Mihai, rabdarea si creativitatea proverbiale si ale sale obiective magice mi-au surprins intocmai fiecare traire, o impletire de melancolie a timpului aprig scurs peste visuri amortite si izbucniri de zambet cand tocurile condurilor de clestar sidefat loveau ritmic scandurile si ploaia de frunze se asternea peste tesatura inflorata. Ramas bun, octombrie, te voi revedea candva in fotografii cu margini si culori ranite si totusi purtand cu sine mai multa viata decat clipa. 

Adriana mi-a conturat personajul desavarsind prin machiaj si impletituri o noua poveste, de data aceasta ruseasca : Ulyana Sergeenko. Le-am purtat in chip de Greek goddess, astazi vin in rol de "Babushka meets Grace Kelly" iar maine as putea fi military Jane. Si-a dorit mult sa iasa perfect portretul si eu nu pot fi decat incantata sa ma vad astfel, ma joc mereu cu hainele dar metamorfozele chipului sunt de neatins singura caci imi lipsesc imaginatia si dexteritatea ei. Povesteam cuiva ca nu am mai primit de multi ani cadouri impachetate si imi lipsesc bucuria si entuziasmul desfacerii fundelor, misterul, surpriza. Ei bine, fiecare sedinta de "joaca" este exact asa si niciodata nu-mi doresc sa ma vad in oglinda inainte de final. Nu vreau sa vad prin cutie. 


Top : Bershka, here

Skirt : custom made

Shoes : Asos

Hair and makeup : Adriana Mocanu

Photo credits : Mihai Sandu





















4 comentarii:

  1. Wow! Totul este la superlativ: tu, machiajul, ținuta, coafura.
    E minunat împletit părul, messy dar impecabil realizat în același timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pozele astea de pe pod mi s-au parut toate de poveste! Felicitari pentru tinuta, pentru idee, prezenta si echipa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e fusta, imi place foarte mult! <3
    E minunat locul in care ai facut poze, iar tu arati foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow! Minunata postare! Intru-totul... Si e transmisa excelent fiecare traire!!!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere