Translate

miercuri, 7 octombrie 2015

Afternoon delight


Nu m-am nascut in epoca potrivita. Cu fiecare exercitiu vestimentar constat ca rezonez emotional si vizual cu piesele desuete, acelea pe care de cele mai multe ori le gasesti doar in lada bunicii si in second hand-uri obscure. Intotdeauna am visat prea mult si-am cautat  povesti printre fibre si culori ponosite de timp, sertare intesate cu nimicuri vechi, etajere cu mileuri inspumate ori carti ratacite in poduri intunecate si prafuite. 

Randurile de astazi curg pentru capa din imitatie de piele intoarsa foarte fina, decorata cu franjuri si perforatii. O mai aveam in nuanta untului si cafea. Placandu-mi atat de mult acelea, nu puteam sa nu-mi imbogatesc colectia cu inca una care-mi aminteste de mare si raze de soare jucause, de briza strecurata printre suvitele de par inmuiate in apa sarata si tamaduitoare. 

I-am adaugat o fusta din dantela pe care o iubesc nespus caci e atat de ... eu, romantica si diafana. A fost candva rochie dar am considerat ca va fi insuficient valorificata astfel si i-am dat o noua destinatie. De atunci o tot port in fel si chip, obsesiv. O vedeti aici in compania unei camasi albe cu croi simplu, gentuta butter white sidefata, botine bej si accesorii aurii.


Shirt : here

Kimono : here

Skirt (dress) : here

Belt : here

Bag : SheIn

Shoes : Deichmann

Necklace : here












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu