Translate

duminică, 11 octombrie 2015

Let's trench again


Taica-meu l-a numit parpalac si mi-a amintit ca atunci cand eram copil aveam pe strada o doamna cu probleme psihice ce purta ceva asemanator si in plus ducea mereu cu sine niste plase mari al caror continut facea vecinii sa fabuleze in stilul Dosarele Crimei. Mama mi-a spus ca seamana cu halatele de lucru ale maistrilor "numai ca alea erau mai frumoase". Fotograful de ocazie s-a amuzat minute bune numindu-ma Highlander. Ce stiu ei! 

Este un trench foarte dragut desi nu are prestanta celui clasic, fiind confectionat dintr-un material relativ subtire si fara captuseala (chiar aduce a halat de lucru daca ma gandesc la textura) nu poate avea rigiditate si volum. Asta nu il face mai putin atragator pentru mine, dimpotriva, imi da sansa de a-l purta si ca rochie de toamna dar si cu destinatia initiala atunci cand nu am nevoie de acoperire calduroasa. Pentru astazi am ales cea dintai varianta, imi plac rochiile-camasa si imi aminteste de ele. 

Mi-ar fi placut sa am niste cizme mai fine, mult peste genunchi, fara platforma si cu toc stiletto. Era asocierea ideala din perspectiva mea. Evident nu am la dispozitie toate incaltarile si accesoriile pe care le gasesc adecvate si le-am purtat pe singurele gri din garderoba mea. O alta optiune ar fi fost cele negre din postarile anterioare dar se pare ca am inceput sa caut mai mult ansamblurile ton pe ton. Pata de culoare este geanta rosie si singurele bijuterii cerceii candelabru din cristale. Am incercat sa imi aranjez parul, momentan nu stiu sa fac altceva decat acest coc - victorie, alternativa la 10 fire abuzate cu placa. :)


Coat : here

Boots : Leonardo

Bag : Michael Kors

Earrings : Takko  









2 comentarii:

  1. so beautiful look dear love the coat and the bag

    RăspundețiȘtergere
  2. Trenciul meu preferat e unul rosu Costa Blanka, de-abia astept sa incep sa-l port, inca nu l-am purtat ca n-a fost asa de frig, cred ca saptamana asta il scot la interval.
    Pupici si sa ai o saptamana frumoasa,
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere