Translate

luni, 5 octombrie 2015

New entry : Rainbow Outlet + Concurs



De ce iubesc eu outleturile, mai ales cele virtuale? 

In primul rand pentru preturile mult mai mici. Rezonanta brandurilor si chiria aferenta unor spatii bine pozitionate (adesea mall-uri) duc la aparitia unor sume deloc prietenoase si adesea nejustificate atunci cand comercializarea se face in magazinele proprii. Nu cred ca mai este nevoie sa mentionez cat costa un sacou sau un palton la Zara, spre exemplu.

Poti intalni si piese din colectiile trecute pe care nu le-ai remarcat sau nu le-ai mai gasit in magazine. Cand jumatate de planeta se isteriza pentru faimoasa jacheta quilted inflorata alb cu burgundy, ce costase cateva sute de lei, eu am gasit-o intr-un outlet online pentru mai putin de 90 lei. Nici nu-mi amintesc sa o fi vazut la altcineva, e posibil sa nu fi fost disponibila la noi. 

Ai tot timpul din lume sa studiezi oferta si sa iti imaginezi combinatii, fara sa atragi privirile vanzatoarelor nerabdatoare ori apatice. Nu poti sta 2 ore sa te hotarasti daca iti place mai mult fusta rosie sau cea neagra ori acasa in fotoliul tau n-ai decat sa meditezi 2 zile ce pui in cos pana la urma. Are si shoppingul clasic avantajele sale, bineinteles, numai ca eu am ajuns sa prefer varianta online parandu-mi mai comoda si avantajoasa financiar.   

Acestea fiind spuse, este de inteles entuziasmul pentru aparitia unui nou outlet : RAINBOW. Comercializeaza accesorii si haine pentru femei, barbati si copii - toate acestea la preturi foarte bune. Depozitul se afla in Craiova dar livreaza oriunde in tara prin curier, transportul fiind gratuit la comenzi de minim 150 lei. Nu trebuie sa va faceti griji in privinta marimilor fiindca pot fi schimbate. De asemenea este posibil returul inclusiv pentru a va alege un alt produs din stoc. 
Iata cateva produse preferate din stocul actual :


























































CONCURS : In prezent pagina facebook a Rainbow Outlet pune la bataie aici un voucher de 200 lei pentru a va putea achizitiona orice doriti. Conditiile de participare le descoperiti urmand linkul de mai sus, bafta tuturor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu