Translate

sâmbătă, 24 octombrie 2015

It's a kind of magic...


Diminetile mele frumoase nu incep cu aroma imbietoare de cafea, lichidul voluptos si amarui pe care nu l-am sorbit niciodata dar pe al carui miros il inhalez cu nesat printre gutui coapte si roua. Se deschid cu sclipirile soarelui timid de octombrie tarziu, dornice sa-mi dezmierde pometii cu pulbere de aur si pleoapele cu irizatii bogate. Hei, ce vraji mai facem azi, de-a cine ne jucam prin toamna parguita? Eu sunt putin din toate si totusi nimic din acestea, deschide-ti cutiile cu pudre fermecate si arata-mi un chip nou. Si Adriana isi foloseste inca o data bagheta pentru a da viata unui basm, sculptand si pictand linii si umbre armonioase, straturi catifelate si scintilatii cremoase. Imi impleteste in par istorie si feminitate, ne jucam de-a hetairele ori poate de-a Elena din Troia. Sa visam, zic...

La un fotograf ce-si picura in imagini magie si pasiune, ridicand cortina si lasandu-te sa te conturezi si sa te descoperi printre lumini si umbre, arabescuri sculptate pe trunchiuri de copaci si frunze poleite cu arama. Numar imaginile si se amuza, invitandu-ma sa valsez pe pod pana raman fara idei si energie. Cum sa mai stau? Asa e bine? Ei, nu-i chiar atat de usor sa imbraci un personaj atunci cand prea mult timp ti-a fost urat sa iesi de dupa perdea si sa privesti oamenii. Mihai te provoaca sa-ti dai jos complexe si temeri. Apoi te lasa sa fii. Sa razi. Sa dansezi. Sa uiti de ridicol si zone de confort. Sa izbucnesti ori sa te stingi, dupa cursul povestii. 

Ce am purtat? Gri, doar gri. Soaptele unui tutu somptuos, parfumul familiar al unei esarfe transformata in poncho, incaltari retro, cateva pietre lipsite de valoare dar nu si de fast, un machiaj minunat si impletituri felurite, multe zambete si visuri. 
Adriana a facut imposibilul din extensiile mele ce nu pot fi ondulate fiindca nu-s din par natural, elaborand o coroana dubla si o coada fishtale. Ii spun de fiecare data "acestea sunt machiajul si coafura mea preferate" si ma razgandesc la urmatoarea joaca. Daca in inima unei femei bat mai multe inimi, atunci poate avea si mai multe chipuri. Care-i urmatorul?


Top : Takko

Poncho : Takko

Skirt : here

Necklaces : Zara, Trezora

Belt : random

Bag : random

Shoes : Leonardo 

Hair & makeup : Adriana Mocanu

Photo credits : Mihai Sandu




















7 comentarii:

  1. Adorabila Ramona... Imi plac mult, mult de tot tinuta, pozele, machiajul parul... tot. Felicitari ca reusesti sa te reinventezi la fiecare set de poze!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, cat de frumos ai scris si ce fotografii de poveste! Esti ca o printesa moderna :) Iar parul si machiajul sunt fara cusur, merita toate laudele Adriana! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult, mult fusta si griul este atat de placut! Despre coafura si fotografii nu pot spune decat felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe fotografii, si tinuta..si tot Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai cat de frumos e totul, pozele sunt minunate, parul, machiajul si ce ai scris. Locatia aia e dementiala, nu stiu cum de ai/ati gasit-o dar imi place la nebunie. Vreau si eu acolo :)).
    Pup Amo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte faine pozele, iar tinuta se potriveste perfect cu decorul, ai ales locul foarte bine unde sa prezinti aceasta tinuta, arata super.
    Pupici,

    RăspundețiȘtergere
  7. Ramona, atat de bine scrii! Tu ai condei, fa ceva cu asta!!!
    Arati senzational! Griul e atat de cald in postarea ta... :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere