Translate

vineri, 9 octombrie 2015

Leather tale


Si mult negru, vechiul meu inamic cu care am semnat un tratat de pace spre a nu ma priva de niciun segment cromatic. A inceput chiar sa imi placa, mai ales de cand am descoperit rujul gothic si mi-am dezvoltat veleitati de drama queen. N-am sa tradez niciodata pasiunea pentru rosu insa trebuie sa recunosc bogatia nonculorii, misterul si senzualitatea, infinitele combinatii posibile, confortul si multe alte avantaje ce o fac cea dintai alegere a majoritatii. 

Fusta imitatie din piele imi place foarte mult si am avut grija sa-i dublez locul in garderoba, a fost cu siguranta una dintre cele mai "abuzate" achizitii si nu as vrea sa raman fara ea. De astazi o am si carnation nude, o veti vedea curand intr-o tinuta cu tonuri pudrate si pariez pe atentia pe care o va atrage combinatia pencil + leather + beige. Imi aminteste de Monica Bellucci si personajul ei din Matrix, Persephone. 

Mi-am completat tinuta cu o geaca biker si cizme cu tocuri foarte inalte, geanta office si o bluza simpla si lejera. Despre aceasta din urma trebuie sa va spun ca este fina si subtire dar fara a sfida decenta, mai degraba se ghiceste decat se vede. As compara tesatura cu un voal in ce priveste supletea si aspectul eteric, ca si textura insa este un bumbac striat. Un top basic nu va fi niciodata de prisos si poate deveni chiar element al unui ansamblu pretios cu accesorizarea glam potrivita. 


Blouse : here

Skirt : here

Jacket : Stradivarius

Bag : Adona

Boots : Leonardo










2 comentarii:

  1. Superb outfit-ul, te prinde foarte bine, imi place si rujul, si atitudinea...tot ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain outfitul, geaca e super.
    Caut si eu o geaca biker de piele, sper sa gasesc ceva fain.
    Pupici, Victoria

    RăspundețiȘtergere