Translate

luni, 12 octombrie 2015

Cinnamon trousers and the fringed cape


Nu mai este de mult timp un secret ca nu pot suferi pantalonii stramti si mizez pe croieli lejere, menite sa-mi avantajeze conformatia. Insa asa cum am subliniat in nenumarate randuri, gasirea lor se dovedeste adesea vanatoare de fantome fiindca de cativa ani nu mai iesim din colanti si skinny pants iar magazinele tind sa comercializeze doar lucruri in asentimentul majoritatii. Daca sezonul acesta nu-s "la moda" perechile flared si palazzo atunci ne punem pofta in cui si asteptam vremuri mai bune. Sau, varianta optima, bantuim prin seconduri si outleturi.

Cei pe care ii port astazi ii datorez celei de-a doua surse, in cazul de fata Rainbow Outlet. Avantajul magazinelor de acest tip este varietatea stocului, descoperi inclusiv piese din colectii mai vechi si implicit oferta acopera mai toate stilurile. In plus exista orase unde brandurile nu sunt prezente altfel decat online sau acestea exista insa lucrul dorit se epuizeaza repede si nu prinzi. M-am bucurat nespus sa gasesc in spatiul virtual o pereche de wide-legged intocmai pe gustul meu, culoarea potrivita pentru acest sezon, scortisoara, la un pret decent. 

M-am gandit sa ii port cu o camasa boyfriend light blue, simpla, capa cu franjuri din imitatie de piele intoarsa perforata floral si un clutch inedit tip coperta de revista. Sper sa va placa asocierea macar din punct de vedere cromatic, sunt constienta de posibilitatea etichetarii drept desueta pentru linia vintage a pantalonilor numai ca prefer sa ii numesc model Charlie's Angels si nu bunica. Si apoi bunica oricum avea haine faine, nu m-as supara. Ba chiar as cotrobai si prin lazile voastre. 


Shirt : Zara, similar here

Trousers : Stradivarius, here

Cape : Choies

Clutch : SheIn

Necklace : Zara, here











2 comentarii:

  1. Faina tinuta, imi place mai ales cromatica, si imi place poseta aia foarte chic. :)
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place stilul tau altfel
    plicul si pantalonii arata intr-un mare fel

    RăspundețiȘtergere