Translate

joi, 8 octombrie 2015

Snow White and a creamy knit


O Alba-ca-Zapada cu buze goth si un pic epuizata de sedinta foto cu tinute multiple, vremea nu se anunta prietenoasa in urmatoarele zile si cum raceala si ploaia nu fac casa buna a trebuit sa etalez rapid tot ce aveam nou - niciodata nu am avut rabdare sa apara ocazia purtarii, cand eram mai mica dormeam cu ce primeam. Fortez nota de multe ori dar imaginea unei fuste maxi albe tarata prin ploaie nu era tocmai un vis frumos. All white este o combinatie pe care o indragesc si port des (cam la fel de entuziast cum abordez si rosu) si nici certitudinea ca o sa fie purtatul si spalatul nu ma descurajeaza. Prea multi ani am crezut ca numai fetele foarte slabe au voie sa imbrace nonculoarea, imi iau revansa.

Un pulover cu spatele gol va fi intotdeauna o ispita pentru mine, nu ma dau in vant dupa decolteuri in schimb imi place sa surprind cu decupaje nebanuite. Cel pe care il port in imaginile de mai jos vine de la Zara si este confectionat din Angora (nu doar), avand un aspect catifelat si fin si o nuanta de alb cremoasa ce completeaza perfect feminitatea tricotajului. Desi nu mai aveau decat L m-am incumetat sa il comand pentru ca rar mai suport topurile mulate, preferand un aspect lejer sau chiar supradimensionat. Nu stiu daca la origine era destinat a fi stramt, cert este ca imi place cum imi vine. Manecile usor bufante ma inhiba de obicei, le-am acceptat aici si nu regret. 

L-am asociat cu fusta lunga din dantela - ca si cea de ieri o fosta rochie pe care o purtam destul de rar in acea forma. Imi pare rau ca episoadele de ploi nu-mi vor mai permite sa ma bucur de colectia mea dantelata, imi placeau alaturarile de texturi si stiluri diferite. In schimb am posibilitatea sa ma joc mai mult cu tricotajele si cel de mai jos va fi valorificat acerb.   


Sweater : Kurtmann, here

Skirt (dress) : Choies

Bag : SheIn













Un comentariu: