Translate

miercuri, 28 octombrie 2015

Tehran, mon amour - part 1


Dac-as fi milionar pentru o zi...as calatori. Mult, oriunde ma poarta gandul. Visez de cativa ani la un tur al capitalelor balcanice, vreau sa ma plimb toamna prin Mostar si Sarajevo. Apoi visez la Orient, desi din pacate multe tari pe care le purtam in suflet sunt acum sfasiate de conflicte armate ce nu se vor stinge curand. Imi daruise un prieten Splendida cetate a celor o mie de sori, scrisa de Khaled Hosseini, si amandoi imparteam regretul ca nu am mai putea vizita Kabul. Acum nici Damasc. Ei, ascund sperante intr-un colt de suflet si poate candva o particica din ele vor fi amintiri. 

Revenind la specificul blogului, ati vazut vreodata partea chic a Tehranului? Femeile persane sunt obligate sa poarte esarfa pe cap insa chiar si astfel se bucura de o libertate vestimentara mult peste statele vecine si gasesti adesea pe strazi adevarate fashion icons. Priviti cateva dovezi aici. M-am gandit sa incerc si eu un look apropiat de acestea - cu accente retro, ochelari si esarfa in stilul lui Jackie Kennedy. A rezultat o tinuta cu buget mic, bazata pe elemente vintage si outlet, si veti vedea curand inca o incercare a carei baza o constituie trench-ul.    

Jeansii sunt ceva mai scurti decat ma avantajeaza si lipsiti de elastan, nu se aseaza perfect pe bazin. Totusi imi plac mult datorita taliei inalte si nuantei tipice Levi's, am indraznit sa ii aleg in ciuda croielii conice si culmea i-am luat fara sa probez. Au costat 2 lei, mi-am cumparat multe perechi atunci fara a le incerca pentru ca paguba ar fi fost infima. Din fericire nu am nimerit nimic sa nu ma incapa, doar invers si asta se rezolva. Esarfa si tricoul sunt si ele achizitii sh iar sacoul Zara un chilipir ocazionat de marimea mai mare. Este L, stiam ca nu poate veni foarte larg.  




Top : Gina Tricot, thrifted

Jeans : Levi's, thrifted

Blazer : Zara, here

Bag : Lovelyshoes

Scarf : Versace, thrifted

Sandals : random

Sunglasses : Marks & Spencer








Un comentariu:

  1. M-am uitat pe articolul ala despre moda din Tehran la care faci referire, si imi place ca femeile din Iran aleg sa se imbrace "outside the box". Femeile inca poarta baticul in cap, dar si cu baticul e un adevarat trend cum aleg ele sa poarte acest accesoriu obligatoriu pentru cap. Iar in rest, imi place ca dau dovada de indrazneala in ceea ce priveste tinutele lor, de la batic in jos. Ceva de genul, "da ok, ma conformez ca ma obligi sa port batic in cap, dar in rest ma imbrac cum aleg eu, nu cum ma fortezi tu cu restrictiile tale de stat".
    Te pup si sa ai o saptamana frumoasa,
    Xoxo,

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere