Translate

vineri, 9 octombrie 2015

Roaring through the autumn days


Fusta "de pitzi" merita din plin o noua etalare dupa episodul all black. Va spuneam atunci ca cealalalta abordare clasica la care ma gandisem implica top basic alb si jacheta denim - nimic complicat asadar insa uneori ma plictisesc sa gandesc o tinuta elaborata si surprinzatoare si ma bucur de formule simple si sigure. Cea de mai jos putea fi adaptata si pentru "alergatura" cu pantofi sport ori alte incaltari comode, numai ca eu am o mica-mare obsesie sa fiu cat mai inalta spre a compensa osatura masiva si 1,86 cm datorati cizmelor in speta sunau foarte bine.  

Despre fusta am mai vorbit in postarea inserata initial, este frumoasa si potrivita anotimpului caci materialul este grosut. Pare a fi piele intoarsa, deloc confortabila termic dincolo de grade modeste. Imi plac talia inalta si lungimea sub genunchi, sunt doua coordonate fara de care rar ma hotarasc sa cumpar ceva. Stiu ca multe dintre voi detestati animal print-urile si nu ati purta in veci dar in doza si combinatiile potrivite au farmecul lor. Nu stii pana nu incerci, am ajuns treptat sa incalc toate regulile si prejudecatile pe care mi le formasem.   

Tricoul alb este al 1001-lea (exagerez, intelegeti ideea) si inca nu am de ajuns. Si nu vreau sa fiu judecata de cineva care are 10 oje rosii, da? :) Va spun ca sunt diferite desi realitatea sugereaza altceva si in orice caz am legitimitatea utilitatii lor. Nu stii cum sa mai combini fusta office ori pe cea din material pretios? Pui un tricou ori o maleta simpla si ceva bijuterii dragute si gata tinuta. In prezent am o obsesie pentru ansamblul cu jeansi, stiletto si palton elegant. Numai ca eu nu prea port pantaloni, ma multumesc sa admir in jur.    


T-shirt : here

Jacket : H&M

Skirt : here

Bag : Lovelyshoes

Boots : Leonardo













2 comentarii:

  1. Te potrivesti de minune cu peisajul. Imi place ca la tine intalnesc mereu combinatii de texturi si materiale pe care nu le vad oriunde. Desi este departe de ce port eu in mod obisnuit, iti admir tinuta pentru ca sigur mi-ar place sa incerc si asa ceva! <3 De ex. leopard print nu prea port, am doar o pereche de pantaloni pe care ii iau prin casa. Iar cizmele tale sunt superbe! :D

    RăspundețiȘtergere