Translate

duminică, 17 mai 2015

Realash, the eyelash enhancer at mid-journey

La inceputul primaverii va povesteam aici despre un experiment cosmetic menit sa imbunataeasca aspectul genelor, Realash - un produs dozat asemenea unui tus cu pensula moale, avand consistenta si aspectul apei. 




  • Ingrediente : Aloe, D-panthenol, Collagen, Collagen + Elastin, Hydrolyzed Silk Protein, Hyaluronic Acid, Mango Extract, Bitter Orange Flowers Extract, Sabal Palm Extract, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Pomegranate Extract, Papaya Extract, Marigold Extract, Horsetail, Flax and Calamus Extract and Biotinyol tripeptide-1.


Rezultatul nu a putut fi etalat exact la jumatatea drumului fiindca, "datorita" unei persoane intelepte ce a folosit un rimel destinat vanzarii drept tester si neglijentei mele in a respecta importanta sigiliului, am facut conjunctivita. Desi am scapat de problema neasteptat de repede, o vreme nu mi-am mai fardat ochii si implicit nu am mai aplicat nici intensificatorul. Imi puneam ochelarii de soare si atat. Nu a fost confortabil psihic, de multi ani nu ma mai simt bine fara a-i evidentia macar cu dermatograf. Insa am rezistat eroic. :)


Aplicarea este foarte simpla, trebuie doar sa trasati o linie la baza genelor. Nu veti simti neplacut lichidul - nici vorba de senzatia data de uleiul de ricin, spre exemplu. Dureaza 2 secunde "ritualul", apoi va puteti continua activitatea. Cu ricin imi era greu sa mai citesc ceva apoi caci inevitabil ajungea in ochi si imi incetosa privirea, il aplicam abia cand simteam ca adorm. Produsul se consuma greu daca nu faceti baie cu el si in fapt nici nu este indicat sa aplicati in exces caci nu aduce niciun beneficiu. 


Care sunt schimbarile dupa 2 luni? 
In primul rand genele imi par a fi mai rezistente, nu le-am mai pierdut notabil la demachiere. Nu exista nici macar o seara in care dupa ce purtasem rimel si voiam sa il dau jos sa nu vad 1-2 pe discheta. 
In al doilea, am scapat de varfurile decolorate. Intr-o vreme credeam ca asa am eu genele, mai blonde spre varf, dar dand mai multa atentie aspectului am realizat ca in fapt e vorba despre decolorare. Sa le tund nu era o solutie, cand ajungeau sa creasca la loc si acelea erau deschise la capat.  
La capitolul lungime nu pot spune ca vazandu-ma prietenele au remarcat o schimbare, probabil ca nici nu ar observa diferenta daca nu ar insemna macar 50% in plus. Eu zic ca au crescut un pic, sper sa nu fie doar efectul placebo. Voi continua sa folosesc produsul pana la epuizare, imi va ajunge dincolo de cele 3 luni destinate experimentului. Pentru mai multe informatii accesati realash.ro.

  • Aveti mai jos imaginea de inceput, nu este cu intentie discrepanta marimii insa nu le-am putut face la fel. 


        
  

2 comentarii:

  1. cam scumpicel dar eu l-as lua ca imi cad rau genele de la rimel si nu mai stiu ce sa le fac.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Sună interesant acest produs, am mai citit despre el în ultima vreme, însă prețul este cam ridicat. Eu folosesc ulei de argan pe gene și de ricin pe sprâncene. Cel de ricin îmi intra în ochi, era neplăcută senzația, după cum ai scris și tu.

    RăspundețiȘtergere