Translate

miercuri, 13 mai 2015

Powdered medley

Paltonul coffee (in realitate caramel) era parte din lista dorintelor inca din iarna insa din varii motive nu l-am considerat niciodata prioritar - mai ales din cauza pasiunii mele pentru culori puternice si implicit a apatiei fata de cele neutre. Am visat la rosu, verde, albastru, galben, chiar si roz, lasand la urma piesele versatile din punct de vedere cromatic. De curand am avut sansa sa primesc un voucher limitat la o anumita lista de produse si unul din putinele lucruri placute de acolo era aceasta haina. M-am gandit mult daca este momentul potrivit pentru o asemenea achizitie caci primindu-l in urma unei colaborari aveam si obligatia de a-l fotografia si temperatura ridicata ma stingherea. Ceea ce m-a convins a fost reducerea consistenta, am putut lua si altceva in afara lui si nu mi-am consumat timpul si energia cu vama pentru un singur produs. Tentatiile multiple ma ajuta sa suport mai usor vamesul irascibil, aglomeratia, spatiul mic si uneori sufocant. 


Cum obisnuiesc sa caut imagini cu hainele provenite de la asiatici, vazusem deja mai multe tinute cu acest palton. Stiam, deci, ca este diferit de fotografia de prezentare ca nuanta, lungime si textura. In privinta celui dintai criteriu diferenta a fost in favoarea mea, mi se pare mai atragator caramelul (mai ales in combinatie cu denim). Materialul aduce mai degraba a lana, este aspru dar nu foarte gros. Din poza de pe site parea a fi o stofa soft. Nu este atat de lung cum sugereaza imaginea dar are lungimea mentionata in descrierea alaturata, ghidati-va doar dupa descriere. Mi-am luat cea mai mare marime, atentie asadar si la dimensiunile specificate pentru fiecare marime. 
Se inchide intr-un singur punct si nu ma incanta acest sistem, imi place sa le port cu o curea fina in talie pentru a le cambra. Acestuia i-as pune chiar una animal print, subtire - de fapt in nicio situatie nu mai suport centurile, doar curele de maxim 3 cm si de regula in aceeasi nuanta cu haina de sub.


Pe eticheta nu scria Romwe ci Pandora, nu cunosc niciun brand cu acest nume si nu va pot promite ca va alegeti cu vreo comoara. :) Stiu insa ca multe produse sunt Zara, am nimerit si eu cateva de-a lungul timpului. 
Sunt multumita de ceea ce am primit, avand un singur regret : nu se calca, cel putin nu cu un fier obisnuit. Am incercat cu toata rabdarea de care sunt capabila, nici vorba sa cedeze. L-am spalat si fara sa il storc l-am scuturat de mai multe ori, cu un oarecare succes, dar complet neted nu a ajuns si se si observa pe alocuri. Va trebui dus la curatatorie. 


Shirt : Etro

Trousers : Massimo Dutti

Coat : Romwe, find it here

Hat : faustmann

Glasses : Marks & Spencer










4 comentarii:

  1. Auci, cred ca ai murit de cald la poze! Dar bine zici, mai bine luam acum pentru la iarna!

    Imi place paltonul acesta, are o culoare superba. Rosu mi-ar placea si mie! Imi place cum l-ai asortat, te prinde genul acesta de pantaloni. Eu nu am un astfel de model, nici nu stiu cm mi-ar sta.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. so lovely dear! <3 romwe have many beautiful items

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumoasa haina dar ce diferita fata de site.

    RăspundețiȘtergere