Translate

sâmbătă, 9 mai 2015

Sweet summer scent. Some dance to remember, some dance to forget.


Rochia din postarea anterioara nu a venit singura ci alaturi de alte doua articole din dantela, un top cu umerii goi si o rochie midi stil camasa. Materialul mentionat este unul dintre preferatele mele si ceea ce detin nu tradeaza afinitatea - am foarte putine piese, din pacate. In fapt corect ar fi "aveam", caci pachetul nou sosit a imbogatit micul stoc si voi considera prioritara tesatura ori de cate ori voi avea ocazia sa aleg haine strict pentru propria placere si nu pentru utilitate.


Topul m-a atras mai ales pentru umerii lasati si volanul aferent modelui, asociate cu materialul pretios (nu ma refer la valoare) cred ca arata feminin si delicat. Si latino. :) Ei bine, in realitate nu este tocmai un top ci o rochie ce se opreste cu o palma deasupra genunchilor. Insa partea de sub volan este mult prea transparenta, nemaiavand acelasi motiv floral pe care il regasim doar jos ca bordura. Fara dublura, rolul de rochie il poate indeplini numai la plaja peste un costum de baie alb, negru ori nude.


Daca aveti asteptari realiste, calitatea este decenta. Trebuie sa fii putin razna sa crezi ca la acest pret vei primi dantela de cateva sute de lei/m. Oricum acesta nu este un aspect unde sa pot emite adevarul universal valabil, fiecare are alte asteptari si standarde. Si inainte sa primesc reprosuri ca trec de la YSL vintage la o carpa de calitate sovaitoare, va amintesc ca nu am afirmat niciodata exclusivitatea primei alegeri caci ar presupune fie un buget ametitor, fie inelul Arabellei incat sa adun constant toate "vechiturile" pretioase in sh-urile orasului meu. Ceea ce am spus eu este ca nu dau 400 lei pe o haina de polyester sau nylon.


Mi-am dorit un look all white insa am remarcat ca de cate ori port asa ceva intr-un spatiu verde si este insorit ies supraexpusa, tinde sa fie focusat verdele. Problema exista si in rest, fiindu-mi jena sa tot repet fotografilor sa nu mai apese atat de repede, dar macar in acest caz printre poze nereusite gasesc si destule rezonabile. Asadar am renuntat la ideea initiala si am mers pe alb-negru-rosu, purtand o fusta ampla, sandale minimaliste si geanta de umar bold.  


Top : Sheinside, available here

Skirt : Romwe

Belt : random

Sandals : Leonardo

Bag : Lovelyshoes

Sunglasses : Marks & Spencer















5 comentarii:

  1. Mi se pare ca semeni cu Dora in pozele astea, parca si la atitudine numai ca esti bruneta :D.
    Imi place bluzica, cred ca da si mai bine cu fuste maxi.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar placea, e asa doll-like si naturala in timp ce eu par adesea ca nu-mi gasesc locul in poze. Nu sunt bruneta, nu pomeni cuvantul negru pe acest blog, imi amintesc ca in afara de decolorat l-am mai scos din par cu zeama de foarfeca. :D

      Am purtat prea mult maxi in ultima vreme si combinatia previzibila era cea latino, umeri goi si fusta lunga, am zis sa mai schimb. Dar este in plan si asa ceva, numai ca vreau sa-mi fac una noua. Mai am niste materiale inflorate. :*

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa tinuta, fusta este de vis, ador genul acesta de fuste ample, le-as purta si eu mai des daca as avea gambele putin mai bine definite!! Gentuta rosie este super simpatica! Insipirational look-ul tau, ca de obicei! :)
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa combinatie, am admirat si sandalele delicate! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba fusta, exact stilul meu!

    RăspundețiȘtergere