Translate

miercuri, 6 mai 2015

Back to black

Desi intr-un top al preferintelor cromatice negru ar ocupa cu siguranta ultima pozitie, uneori remarc piese ce ma atrag dincolo de (non)culoare si pe care imi doresc sa le port de dragul modelului frumos. Asa s-a intamplat si cu rochia Zara din imaginile de mai jos, aleasa in schimbul unui retur - imi luasem niste jeansi gri inchis, mult prea mari pe bazin si talie. 


Aceasta este problema mea cu toti pantalonii, avand picioare grosute sunt obligata sa iau o marime mai mare decat imi trebuie pentru partea superioara si de regula trebuie sa ii modific. Insa sunt cazuri cand diferenta este consistenta si se impune sa renunt la multi cm, ori nu poti totusi sa aduci buzunarele din spate unul langa altul dupa ce ai epuizat surplusul de pe laterale. 


Cu regret, a trebuit sa ii inapoiez si sa aleg altceva. Voiam rochie sau fusta, preferatele mele, numai ca si aici am anumite modele ce ma avantajeaza si doar pe acestea le abordez. Neaparat rochia trebuia sa fie sub genunchi sau lunga. Am frunzarit oferta si am decis sa raman la bodycon, desi era neagra. Mi-a placut mult decupajul spatelui, inedit pentru cat de cuminte este privita din fata, si aparenta textura cu grosuta cu fir lame argintiu. Cele subtiri evidentiaza pana si o alunita de pe corp, nu mai vorbesc de conturul lenjeriei intime, asadar le prefer un pic mai dense. 


Din punctul meu de vedere, a fost o achizitie reusita si ma bucur ca am fost inspirata sa nu ma las descurajata de pasiunea mea pentru rosu si alte nuante indraznete. Nu spun ca nu mi-ar fi placut sa fie rosie (insa atunci o preferam fara lame), dar mai am destule asa. Hainele negre le numar pe degete caci abia de curand mi-am mai calcat pe suflet si le-am dat o sansa. M-am gandit sa "lucrez" un pic si pe acest segment, pentru diversitate. 


Nu este transparenta, nici macar in lumina puternica. Are lungimea perfecta pentru a-mi acoperi mirificii genunchi de barbat (desi cred ca nici ei nu ii au asa masivi) si spatele gol atrage mai multe priviri decat un decolteu. Ma stiti, pentru mine aceasta nu poate fi o rochie de ocazie caci cu acelea trebuie sa matur, dar imi pare atragatoare si interesanta de purtat casual - cine spune ca rochiile de zi nu pot avea spatele gol? Doar nu mergi la birou cu ele. Pune tenisi si o jacheta denim si mergi linistita la plimbare, exista execese mai grave in vestimentatie. Intre spatele meu gol si hainele tale necalcate, ghici ce e mai jenant.


Dress : Zara, available here

Jacket : Stradivarius

Bag : Linda by Adona

  Sunglasses : Marks & Spencer

                 Sandals : VILA, here             













15 comentarii:

  1. Imi place rochia ca e cumintica dar sexi. Una de-asta asa mi-ar trebui si mie, mai merg pe la ocazii diverse, evenimente unde "se cere" ceva mai festiv si chiar n-am.
    Imi place cum iti sta in negru dar mai bine prefer sa te vad colorata, recunosc :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias, Fede, exact asa o descriu si eu. Un bun prieten ar spune "din fata muzeu, din spate liceu". :)) Eu m-am gandit ca ma trezesc pe la petreceri tematice fara nimic de imbracat. Nu am prins-o la reducere dar consider ca oricum a meritat, nici nu se compara cu preturile din magazinele Zara.
      Maine si poimaine urmeaza un nou all black si ceva alb-negru cu accent rosu, apoi ma intorc la culori serioase. :D te pup

      Ștergere
  2. Imi place mult rochia si iti sta foarte bine cu ea. Spatele gol nu mi se pare deloc indecent...
    Nu inteleg insa de ce nu ai pozat o fara geaca si din fata...asa, cu ceva pe deasupra nu imi dau seama exact cum arata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Ionela. Nu m-am gandit ca e necesar, am considerat ca doar manecile sunt ascunse. Pe viitor o sa tin cont sa o arat "goala" si din fata. E la baza gatului, simpla. http://www.kurtmann.ro/spcat/femei/cod/1822811800

      Ștergere
  3. Imi place cum vine rochia la spate, iti sta bine si cu negru ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Fluturas cu petmobil. :) Tin minte ca intaia oara am incercat un all black candva in iarna si am primit doar remarce de tipul "vaduva neagra", "arati ciudat", "parca nu esti tu". M-au descurajat, recunosc, insa apoi m-am gandit ca poate nici tinuta nu fusese una reusita. Deci ma bucur ca am trecut testul, ma mai joc si altadata. :)

      Ștergere
  4. super rochia, m-am uitat pe site si marimea s nu este, as fi comandat-o fara ezitare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, daca apare S in stoc updatez acest comentariu. E chiar bun materialul, m-am saturat sa vad in pozele de prezentare de pe alte site-uri unul consistent si in colet sa ma trezesc cu ceva gen tricou straveziu. Nu sunt eu o mare fana Zara cand vine vorba de magazinul propriu dar am observat ca din outleturi tind sa aleg piese de la ei.

      Ștergere
  5. Frumoasa rochie! Vazusem pe Sheinside poze cu una similara, fara fir lucios, dar evazata. Mi-ai adus aminte de ea.
    Imi place foarte mult efectul creat de lentilele ochelarilor! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Georgiana. Mai vazusem rochia inainte sa o aleg, insa nu deschisesem pagina produsului si nu stiam ca are acest decupaj. Ma gandeam ei, o alta rochie simpla bodycon, si neagra pe deasupra, deci nu-i pentru mine. Daaar la a doua intalnire ne-am dat seama ca suntem compatibile. :)
      Ochelarii ii am si pe maro, rar gasesc modele care sa ma avantajeze si luandu-i din sursa neoficiala (deci la pret mic) mi-am facut moftul de a cumpara ambele culori. Si mie imi plac lentilele acestea, pana acum avusesem doar opace si nu "unduiau" in soare. :*

      Ștergere
  6. E superba rochita, iti vine foarte bine! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos, Cris. Ma bucur ca v-a placut si incercarea aceasta de a face pace cu negru.

      Ștergere
  7. Super rochita! Nu-mi dau seama de material..., este subtirica, de vara sau mai mult de primavara toamna?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca un tricot, intr-o zi de vara calduroasa cred ca nu ar fi potrivita.

      Ștergere
  8. Buna, este un L. Pe mine nu ma deranjeaza sa fie mai mari caci astfel nu se mai solicita elastanul materialului si nu mai stau cu teama ca se va vedea prin rochie/fusta. Nu stiu daca o marime mai mica venea mulata si jos sub genunchi dar banuiesc ca as fi pasit mai greu asa.

    RăspundețiȘtergere