Translate

joi, 14 mai 2015

The adventures of a lace dress

Am asteptat cu nerabdare rochia-chemise din dantela neagra fiindca aveam de mult timp un vis vestimentar ce implica o astfel de piesa purtata cu pantaloni scurti si incaltari sport ori ghete biker. Numai ca uneori ceea ce imi doresc se dovedeste a nu fi si ceea ce mi se potriveste, nu neaparat in sensul pretarii la conformatie ci al dezacordului fata de produsul imaginatiei mele si doza de indrazneala disponibila in functie de moment si locatie. Excese fac adesea, am admis de fiecare data, dar si ele au limite. 


Pe scurt, nu am fost capabila sa port rochia cu pantaloni scurti de teama ca toata lumea se va manifesta "spumos" confundandu-i cu boxeri. Am fost dezamagita sa constat ca este mai scurta decat ma asteptam insa vina imi apartine, nu am luat in considerare bustul cand am masurat. Acei cativa cm sunt foarte importanti pentru mine. Imi cunosc corpul si stiu ca singurul mod care nu am un semnul exclamarii pe genunchii neobisnuit de lati este sa port mini, ceea ce se opreste exact deasupra lor nu face decat sa sublinieze disproportia. Proband, am ramas la doua variante. 


Cea dintai a insemnat sa ii pun o jupa. Experiment esuat, cel putin eu asta simt, dar daca tot am fotografiat va si arat isprava. Nu am avut nicio fusta de lungimea rochiei si oricum nu mi-ar fi placut sa imi arat genunchii. Insa detest cum arata jos, ceea ce se vede din fusta pare o bordura supradimensionata si nu asta mi-am dorit. E pentru prima data cand ma deranjeaza atat de mult o tinuta, numai ca mi-am dat seama abia din poze.
A doua incercare a implicat o pereche de wide-legged cu vipusca gasiti intr-un sh, intamplator purtand si o eticheta rezonanta. M-am gandit la Abbey Lee Kershaw si ale ei suprapuneri inedite si mi-am propus sa incerc, a fost ziua de diva in deriva. :) Voi incerca sa nu ma mai arunc asa usor la achizitionat piese cu utilitate indoielnica, nu ma descurc prea bine la a le face sa arate firesc.  


Dress (used as lace jacket) : Sheinside, here

Top : Cache Cache

Trousers : Trussardi

Leather jacket : Stradivarius

Bag : thrifted

Hat : faustmann

Sunglasses : Marks & Spencer     



















6 comentarii:

  1. Pe mine nu ma deranjeaza acea bordura din fusta, chiar e interesanta a doua combinatie:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt dragute ambele tinute dar eu nu as purta rochita peste pantaloni

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa este rochia! Imi place la nebunie cum arata, as purta-o fara dubii.

    Pupici!


    www.culore.blogspot.ro

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow what a dress! <3 i think white one would be nice too

    RăspundețiȘtergere
  5. Rochita este pur si simplu minunata, iar combinata cu sandalutele arata foarte frumos. Felicitari pentru tinuta!

    RăspundețiȘtergere