Translate

sâmbătă, 23 mai 2015

Salmon blush


Croiala lejera (mai ales cloche), lungime extrema, imprimeu floral - acestea sunt cele trei atribute ce genereaza piesa perfecta in acceptiunea mea si implicit o tentatie mai presus de cumpatarea socratica. Sunt constienta de numarul mare al rochiilor alese strict pentru propria placere, adesea lipsite de versatilitate si greu de integrat in activitatea cotidiana ce impune locatii si evenimente variate. Insa gasesc fireasca aceasta tendinta de a-mi lua portia de fericire zilnica din lucruri mici. Oricat de superficial ar parea, adorarea unei carpe are partea sa de contributie la tonusul psihic necesar pentru activitatile propuse. 


Rochia din imaginile aferente postarii a fost o alegere bazata exclusiv pe atractia la prima vedere, nu mi-a pasat cat de permisiva o sa fie in privinta abordarilor. Mi-au placut foarte mult culoarea dulce, textura vaporoasa si linia romantica fiindca m-au dus cu gandul la rochia unei papusi.  
Este confectionata din chiffon delicat si diafan ce necesita dublura. Mi-l imaginez spectaculos pe un cloche bogat, de minim 3m, cu doua volane jos. Insa volumul moderat sugerat de fotografia de prezentare nu m-a descurajat, din punctul meu de vedere un print deosebit "ridica" o piesa indiferent de simplitatea croiului si contribuie la aspectul boem.
Spatele gol ma atrage tot mai mult dupa ani in care am crezut ca nu pot purta.Singura supriza neplacuta a fost talia empire, un design ce nu ma avantajeaza si pe care nu il abordez. Nu mi-am dat seama din fotografia de prezentare, parea a avea doar talie inalta. Nu poate fi modificata si va trebui sa ma obisnuiesc cu ideea.  


Ansamblul de bratari charm l-ati vazut poate si in postarea precedenta, toate imi sunt dragi si imi era dor sa port bratari "pana la cot". Primele cadre sunt trase in gradina de acasa, ma gandisem sa culeg un buchet de garoafe salbatice pentru a-l lua cu mine in Gradina Botanica dar am realizat ca as putea avea probleme. Exista si acolo cateva zone si ma puteam trezi cu un gardian zelos care sa nu accepte provenienta externa, cu siguranta nu m-ar crede ca nu le-am rupt de pe domeniul public. Intentionam sa port bratarile cu inelele perla. Apoi mi-am amintit de o bijuterie cu piatra maro si aspect vintage si mi s-a parut mai reusita combinatia. De aici diferenta intre accesorizari. 

  • Scuzati sandalele din alt film dar la cele pregatite, pe care le-ati mai vazut in cadrul outfitului dedicat fustei tutu gri, s-a rupt o bareta cand tropaiam sa traversez lacul.   



Dress : Choies, here

Heart bracelet set : Choies, here

Moon and star set : Choies, here

 Pearl set : Choies, here

Bag : random

    Sandals : VILA  













3 comentarii:

  1. Draga Ramo, nu-ti vine rau deloc nici asa, dar uite ca mi-a venit o idee si poate iti e de ajutor, poti descoase si cobora talia prin integrarea intre ele, partea de sus cu cea a fustei, a unui material elastic, pe negru m-am gandit initial. Culoarea e superba, imi place si imprimeul, dupa spatele rochitei ma topesc!
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, multumesc frumos pentru idee insa de la o vreme nu mai suport curelele late si mai ales de alta culoare pentru ca "reteaza" fluiditatea materialelor si liniei si implicit nici un brau nu ma incanta. Doar unul care sa nu faca nota discordanta, aceeasi culoare si ideal acelasi material, insa avand spatele decupat e complicat de adaugat. Nu am decat sa o pastrez asa, eventual sa ii fac inca o talie de acelasi tip sa para intentionat dubla. Am mai patit asta cu rochia maxi din dantela alba dar macar acolo se vedea din poza ca este empire, ori aceasta pare normala. M-am cam bosumflat cand am deschis coletul. :)
      te pup <3

      Ștergere
  2. Gentuta e foarte draguta si rochita iti sade bine, e genul tau. Nice bratari mi-am comandat si eu setul cu inimi.

    RăspundețiȘtergere