Translate

duminică, 24 mai 2015

Splendor in the grass

As fi cel mai fericit dintre pamanteni daca fiecare saptamana ar fi la fel de bogata in colete continand rochii lungi si inflorate, asemenea celei ce tocmai s-a sfarsit. Colectia mea s-a imbogatit cu patru imprimeuri si ansambluri cromatice aparte si manifestarea entuziasmului subinteles a adus destul de mult cu miscarile specifice dansului ploii. Da, mai aveam multe (reprosul omniprezent al apropiatilor), insa oricate modele as strange nu as putea sa ajung vreodata la suprasaturatie. 


Rochia careia ii este dedicata aceasta postare arata un pic altfel in forma sa initiala, avand un slit ametitor de adanc pe piciorul drept. I l-am inchis fiindca in ultima vreme nu am mai dorit sa expun multa piele in partea inferioara. Chiar si daca eram amatoare ar fi fost prea inalt, dezvaluia mult. 
Materialul este placut si racoros, un batist opac si intens imprimat. Mi-ar placut sa existe un volan bogat jos, arata spectaculos si as fi castigat cativa cm in lungime pentru a nu fi obligata sa ma rezum doar la incaltari fara toc.


Accesorizarea nu are nimic deosebit pentru ca plimbarea pe campiile patriei avusese un alt scop, intentionam in fapt sa refuz imortalizarea dar la vederea DSLR-ului mi-au sclipit ochii si mi-am schimbat rapid gandurile potrivnice. Bokeh suna cumva magic, are putere de convingere miraculoasa chiar si atunci cand te-ai trezit cu feng shui-ul beteag. 



Dress : Sheinside, here

Hat : faustmann

Bag : Lovelyshoes

Flats : random

       Sunglasses : Marks & Spencer

  








12 comentarii:

  1. Eu n-am vazut frumusetea asta de rochie pe Sheinside ca as fi luat-o in doi timpi si trei miscari! Arata bine si cu slitul adanc! :D Gentuta e dragalasa si ea, imi place si varianta bicolora (rosu si negru, in combinatie)!

    Tu arati senzational, iti vine perfect rochia - se armonizeaza cu intreaga ta fiinta, asta a fost gandul meu vazand foto de pe Fb! :) Si fotografiile arata minunat, felicitari!

    Pupicei, Ramona!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, iti multumesc frumos. :* Intru chiar si zilnic sa vad ce mai este nou si pun in wishlist, astfel nu ratez piesele pe gustul meu. Insa uneori pana ajung sa iau acea haina este out of stock, de data aceasta am avut noroc.

      Am ales-o uni pentru a fi mai usor de integrat, am si varianta all black pe drum. Sunt Chloe-like dar ceva mai masive si recunosc ca mi-ar fi placut sa respecte dimensiunea.

      Fotografiile sunt facute cu un Sony, nu stiu care pentru ca nu imi apartine. Mi-e ciuda cand am sansa de a face poze bune cu un DSLR si apoi revin la camera mea slaba si incapabila sa estompeze fundalul. Mi-as dori sa evoluez numai ca mereu apar alte prioritati si schimbarea camerei ajunge sa fie amanata.

      Ștergere
  2. Ce frumos!
    E tare drăguță geanta. Am observat că ai o slăbiciune pentru gentuțele în această culoare :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Aurora. :*
      Am o slabiciune pentru rosu in general, dincolo de blog mi se spune Scufita Rosie sau Scufi. :)) Nu am multe genti mici si medii, mai mult masive si nu le mai suport. Din cauza asta repet adesea anumite piese. Aici era programat un plic navy (cel purtat in tinuta cu fusta plisata alba si camasa inflorata) dar cum hotarasem sa nu fac poze am renuntat la el si am luat ce putea duce mai mult "bagaj".

      Ștergere
  3. dear this is the most pretty dress <3<3 how tall are you?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Whenever I get a new one I'm like "wow, this is the most beautiful thing I've ever seen! ". Until the next one arrives. :)

      I'm 1.71, medium I guess, yet I've always loved to wear high heels to look at least 1.80 cm. Used to be a midget.

      Ștergere
  4. Imi place enorm ca nu ti-ai pus tocuri! Ai un aer mult mai relaxat asa. O tinuta pe gustul meu! As vrea sa te vad si in tinute sport-chic, dar cred ca nu sunt genul tau...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alina. Imi pun tocuri doar cand stiu ca nu am de mers pe jos sau de stat mult in picioare, in rest apelez la balerini dar nu ii suport. Nu neaparat fiindca sunt plati ci pentru ca mi se pare ca arata ciudat pe laba piciorului lata cum e cazul meu. Mai aveam si picioarele umflate, problema cotidiana indiferent de tratament.

      Nu mai sunt genul meu, intr-adevar, poate doar sa iau niste pantaloni sport cu tocuri insa prevad un trafic mare doar pentru a arunca cu rosii. Am unii gri wide-legged pe care parca i-as vrea stilizati chic.

      Ștergere
  5. Ramona rochia aceasta te face sa pari mult mai inaltaaa, iti vine de minune si sincer cred ca iti sta mult mai bine si pari mai naturala fara tocuri, o fi din cauza rochiei nu stiu ;))) repet e superba!!!

    Scriu dupa telef si nu stiu cum sa imi pun numele asa ca iti scriu ca anonim :))

    Dana Constantin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, multumesc frumos. Ai spus formula magica, mie imi place sa fiu cat mai inalta. Cu sandalele negre VILA din postarea anterioara am 1,85. :) Poate intr-adevar rochia alungeste, sau poate camera foto ajuta. Ma bucur mult ca mi-ati demontat temerea, eram convinsa ca o sa par mai mica si rotofeie din cauza balerinilor. :)
      te pup

      Ștergere
  6. Uhhh ce rochie superba! Imi place croiala, lungimea, imprimeul! Te avantajeaza mult mai bine aceasta lungime, in opinia mea, decat rochiile mult prea lungi. Ma bucur sa te vad si fara tocuri!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere