Translate

joi, 21 mai 2015

Pleats, flowers and some bolds


Printre subiectele tabu asociate garderobei mele pliseurile ar fi ocupat pana de curand un loc notabil - nu le puteam recunoaste alta indeletnicire decat cadorisirea cu volum indezirabil, ori eu nu mi-l permit. Insa, oricat as persista intr-o prejudecata, exista pe undeva o piesa ce ma va ispiti mai presus de ingradirile autoimpuse. 


Mai intai a venit fusta plisata rosie purtata in La Blouse Roumaine alaturi de o ie cu broderie in aceeasi culoare. Am fost entuziasmata de alegere de indata ce am probat-o si am remarcat temerea nejustificata, arata intocmai conformatia reala. Reversul medaliei, nu te poti baza pe astfel de materiale pentru a redefini linia corpului. Insa sunt importante pentru diversitate.


Fusta alba nu ma putea dezamagi. Dimpotriva, imi pare chiar mai frumoasa decat predecesoarea ei - in sensul unei texturi mai fine si moi si a lejeritatii, este mai bogata. Ii pot reprosa doar aspecte ce tin de subiectivism : dublura prea scurta si elasticul lat inserat in betelie. Ambele se pot rezolva usor. 
Este confectionata din chiffon si are croiala cloche obisnuita, apropiindu-se de 3 m circumferinta jos. 


Camasa cu motive florale am ales-o pentru ca nu am suficiente, mai mereu cumpar doar fuste si rochii si apoi pe cele dintai imi este greu sa le combin felurit. Ador imprimeurile acestea, voi recidiva cand mi se mai ofera ocazia.  
Voiam L si au trimis S. Mi-ar fi placut sa fie ceva mai "lalaie" sa o pot bluza peste betelia cea pregnanta ca sa nu mai fie nevoie de schimbarea taliei. 
Manecile sunt lungi insa nu le-am putut suporta, desi am facut pozele la ora 19.00 era inca prea cald chiar si pentru a rezista cateva minute cu ele lasate.   


Blouse : Sheinside, here

Skirt : Sheinside, here

Clutch : random

Sandals : random

Sunglasses : Marks & Spencer   












3 comentarii:

  1. Ramo, m-a cucerit fusta rosie vazuta la tine in postarea amintita, inca de atunci. Si chiar aseara am comandat si eu varianta alba, asa ca am citit cu bucurie ca esti mai multumita de aceasta si o astept cu mare nerabdare! :D
    Aceeasi problema o am si eu, aleg mereu rochii si fuste si de multe ori ma aflu in dificultate cand trebuie sa le combin pe cele din urma, asa ca te felicit, camasa inflorata e o alegere excelenta!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. both skirt and blouse is lovely <3 sheinsider has beautiful clothing

    RăspundețiȘtergere
  3. Fusta este absolut superba draga mea !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere