Translate

sâmbătă, 2 mai 2015

Bright Saturday


Desi nu sunt de acord cu replicile gentilor costisitoare, fiindca nu inteleg de ce ai simula un statut financiar ce nu te reprezintade curand am facut o exceptie si mi-am achizitionat un model in stilul Chloe Drew medium. In niciun caz pentru a sugera ca imi permit originalul ci doar de dragul design-ului si culorii - aveam o singura geanta de umar rosie si venise momentul sa aleg o alta, ceva mai incapatoare. In imaginile de prezentare parea a fi corai insa in realitate este o nuanta destul de cuminte. Are un singur buzunar intern unde poti pune actele si banii, iar in rest spatiul nu este compartimentat si face posibila depozitarea lucrurilor voluminoase. In cazul meu a fost vorba de camera foto bridge, telefon, chei, pudriera, o esarfa. Costa aprox 14$. 


Pentru o prima etalare am ales o fusta pencil alba, pe care ati mai vazut-o de cateva ori aici, si o bluza asimetrica confectionata din halatul de casa. Chiffon-ul imprimat floral este greu de gasit, de ce sa nu folosesc ceea ce imi este la indemana pentru a ma bucura de el. Singurul meu regret este ca nu m-am gandit sa ii pastrez integral lungimea pentru a avea o rochie sub genunchi, mi-ar fi placut mai mult astfel. 
Nu trebuie sa deplangeti decesul tocurilor cui, nu au patit nimic avand in vedere pamantul arid. Am tropait in voie pana la obtinerea catorva cadre multumitoare, in aceleasi claxoane inteligente ca cele mentionate in postarea anterioara.


Blouse : manually sewn, DIY

Skirt : Zara 

Sandals : Leonardo

Bag : Lovelyshoes, may find it here









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu