Translate

vineri, 15 mai 2015

Checkered trousers on the run


Pantalonii cadrilati i-am descoperit cu ceva timp in urma insa poza de prezentare ma ducea cu gandul la stofa si pe deasupra imi placeau multe alte haine pentru a-i considera must have in acel moment. Saptamana trecuta, profitand de reducerile substantiale promovate de Kurtmann, mi-am ales o pereche de ghetute negre Tally Weijl. Erau cu doua numere mai mari si speram sa fie lucrate decalat, un numar in plus nu ar fi fost o tragedie. Din pacate marimile corespundeau si nu le-am putut pastra, solicitand retur. 
Nu am dorit banii inapoi ci schimb si astfel am ajuns sa imi amintesc de pantalonii wide-legged Zara. Pentru a completa suma am pus in cos si un maiou ramas doar L, in ideea ca il voi folosi ca piesa supradimensionata. 


In realitate pantalonii sunt dintr-un material subtire si matasos, racorosi si lejeri - perfecti pentru perioada aprilie-septembrie. Mi-ar fi placut sa fie un pic mai lungi incat sa mearga purtati cu platformele VILA cu toc de 14 cm fara ca acestea sa se observe, stiti obsesia mea de a arata cat mai inalta si a-mi alungi picioarele cand iau wide-legged. Asta nu inseamna ca nu sunt multumita de alegere, chiar nu aveam pantaloni lungi pentru sezonul cald iar pretul a fost mic.


Maioul a fost la fel de bine-venit fiindca sunt o mare amatoare de topuri albe, te scot din incurcatura si alaturi de un colier sau mai multe supradimensionate dau farmec unei perechi de blugi ori unei fuste elegante. Spre norocul meu decupajul L-ului este la limita, imi repugna sa vad inceputul lenjeriei deasupra topurilor (strict personala alegerea, restul poate purta ce doreste). 
Materialul este bumbac striat, nu complet opac. Nu s-a deformat la spalat dar eu am spus de multe ori ca nu folosesc masina atunci cand vine vorba de hainele purtate pe strada. A costat sub 20 lei, imi pare rau ca nu au fost mai multe culori. 

   
Top : Zara via Kurtmann, here

Blazer : Choies

Trousers : Zara via Kurtmann, here

Hat : faustmann

Bag : Lovelyshoes

Sandals : Leonardo









4 comentarii:

  1. Nu te-as fi vazut cu pantalonii astia dar sa stii ca iti stau bine si e misto tinuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumosi pantalonii si ce bine se potrivesc cu blazer-ul! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Numai tie iti stau bine pantalonii lalai. Eu arat ca o mamaita cu ei. :D

    RăspundețiȘtergere