Translate

joi, 7 mai 2015

Lace maxi dress and a touch of red


Rochia etalata astazi s-a tot plimbat prin cosul de cumparaturi fara alta finalitate decat mentinerea in wishlist, caci oricat de mult mi-ar fi placut nu puteam trece peste teama de transparenta. Practic nu exista nicio parte opaca, fiind confectionata din dantela cu insertii de chiffon diafan.  
O vreme am renuntat sa ma mai gandesc la ea si atunci cand am avut ocazia sa aleg am preferat piese lipsite de complicatii. Totusi, a ramas intr-un coltisor de suflet si dupa o analiza mai atenta a posibilitatilor am decis sa incerc.


Detaliu rar intalnit la asiatici, chiar imi vine lunga. In general ceea ce ei numesc maxi este pentru noi pana la jumatatea pulpelor, si inca o data subliniez importanta parcurgerii descrierii pentru a va familiariza cu dimensiunile produsului pe care il comandati. Cele doua texturi arata bine impreuna si nici nu imi imaginez o combinatie mai potrivita, separat nu ar fi generat un rezultat la fel de interesant. Singurul aspect ce ma nemultumeste sunt manecile, ma dezavantajeaza forma asociata cu aceasta lungime si vreau sa le inlocuiesc cu unele lungi cu manseta, din acelasi chiffon precum insertiile.


Solutia nu a fost o dublura, asa cum imi imaginasem privind-o pe site, ci o pereche de jockey shorts bej. Citisem candva intr-o revista ca asta poarta Jennifer Lopez sub rochiile stravezii si din fericire investitia impusa s-a dovedit inspirata. Imi pare rau ca nu am gasit si sus produsul potrivit, as fi preferat sa fie la fel de discret sutienul fara bretele. 
Daca nu as fi gasit aceasta solutie mi-as fi confectionat jupa din chiffon nude. Alegeti o marime mai mare incat sa faca falduri cand o cambrati, va fi mai usor de camuflat ceea ce purtati sub.       


Dress : Sheinside, still available here

Belt : random

Bag : Lovelyshoes

Sandals : Leonardo













6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Esti acea Diana de pe alte meleaguri? :)

      Ștergere
  2. Wow, e foarte frumoasa rochia <3 sa ne arati poze cu ea si dupa ce ii modifici manecile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa rochita dar eu as lua-o la ocazii nu asa la plimbare oarecare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este superba. Si fina si eleganta si delicata si...de toate ;) Imi place cel mai mult din toate rochiile lungi prezentate aici. Si au fot vreo cateva ;-)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Este superba rochia si iti vine foarte bine! Te pup

    RăspundețiȘtergere