Translate

vineri, 22 mai 2015

Flower splash at dusk

Trebuie sa incep prin a-mi declara entuziasmul pentru ultima rochie cu imprimeu floral dobandita, este categoric printul favorit - mai ales asociat cu materiale vaporoase. Nu poti trece neobservata nici macar daca design-ul piesei este unul comun si apelez adesea la acest truc atunci cand nu pot avea o croiala spectaculoasa.


Materialul folosit este chiffon de o calitate mai buna decat intalnim de regula pe site-urile asiatice, cumva mai dens si catifelat (seamana cu voalul elastic). Este putin transparent si numai sus, in partea inferioara are o dublura consistenta pe care o voi elimina fiindca este prea groasa. Daca port ceva de culoarea pielii sub nu e nevoie de acea jupa si pot proceda la fel si la bust. 
Este intr-adevar maxi, de obicei ma trezesc cu lungime 3/4 in schimb. 
Avand in vedere ca poate fi luata si la evenimente (din punctul meu de vedere, o voi purta la o cununie), pretul este foarte bun.


Imi era dor sa port amalgam de bratari, mai ales charms. Desi mi-ar fi placut si ceva colorat printre ele, negasind formula potrivita am ramas la auriu si perle. Poate este prea mult insa mie imi place asa, cred ca ma caracterizeaza excesele vestimentare fara a sfida bunul simt si absurdul. 
Au costat foarte putin, in momentul acesta sunt multe produse cu 1,9$ in categoria accesorii. Sunt trei seturi : bratara si inel cu perla, cele doua inimi, luna si stea.  


Dress : Walktrendy, available here

Clutch : random

Sandals : Leonardo

Sunglasses : Marks & Spencer

Bracelets : Choies

Rings : Choies, Thboxes   











6 comentarii:

  1. E chiar misto rochita dar cel mai mult imi plac sandalele si bratarile. <3 Nu stiam de walktrendy dar vad ca nu e chiar copie dupa retsul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Irina. Am facut obsesie pentru acest arm candy, o sa va stresez. :) Nici eu nu stiam pana de curand, imi place fiindca au foarte multe piese inflorate.

      Ștergere
  2. Wow what dress! Lovely print and maxi is my fav. Those are killer heels goes nice with the dress.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Ljuba. Where are you from? I ask because the name sound nice.
      The heels also have one rare quality : they're comfortable.

      Ștergere
  3. superba rochita si la fel si site-ul! ar trebui sa te platesc astia ptr reclama care le-o faci :)
    app. cum e cu transportul ? e scump ? dureaza ? ms :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Bianca. :* E prima data cand scriu despre Walktrendy in schimb mentionez des alte cateva site-uri. Fiindca in anumite conditii se poate aplica la programele destinate bloggerilor, gasesti informatiile pe paginile lor. Poate platesc, dar bloguri cu zeci de mii de fani. In rest e vorba de barter raportat la nivelul blogului. Reclama le fac, deci, dar nu sunt obligata sa ii laud fiindca oricum ei nu inteleg textul meu. Atata timp cat aleg strict ce este pe gustul meu si alegerea este inspirata si din punct de vedere calitativ, chiar merita sa ii promovez. Ceea ce gasim noi in magazine, chiar si mall, nu merita suma solicitata. Macar aici dai cat face.

      Mie mi-a venit coletul in 3 saptamani de la trimitere (mai dureaza cateva zile pregatirea lui), la posta vamala. Nu am platit transport si nu vad unde apare pe site, am dat un mail sa intreb si revin cu raspuns.

      Ștergere