Translate

luni, 25 mai 2015

Pied-de-poule and green chiffon


Blazerul cu motiv pied-de-poule era si el parte din lista dorintelor mele de mult timp insa, cum mereu am considerat prioritare rochiile si fustele, ajungea tot mai jos in ierarhia preferintelor. O decizie deloc inteleapta pentru ca imi impune repetitia acelorasi cateva jachete si nu este un segment unde sa pot compensa cu ajutorul croitoresei - in timp ce primele mentionate pot fi realizate usor de ea si uneori chiar de mine.


Daca va place, trebuie sa stiti ca in realitate este gros si implicit potrivit mai degraba primavara si toamna. Am optat pentru marimea L si alegerea a fost inspirata, imi este fix mai ales la umeri si rascroiala manecilor. Are si o forma pe care eu nu o plac, atunci cand il inchizi ramane deschis mult sus chiar daca nu ai un bust notabil. Numai ca nu ma afecteaza prea tare, oricum nu le port inchise niciodata. Doar pe cele subtiri si lungi imi place sa le cambrez petrecute.


Initial am vrut sa il port cu fusta alba plisata etalata recent aici si o bluza verde cu esarfa. Bluza a disparut in neant, nu am reusit sa o gasesc nici dupa ce am mobilizat toata populatia casei. In consecinta am inversat cromatica. Stiu ca este foarte lunga fusta dar alta nu mai am. Inca. O voi scurta candva, cred ca se intelege sugestia vestimentara si fara a-mi sublinia evidenta lungimii extreme. :) Geanta este nepotrivita alaturi de ea, nu si alaturi de o fusta 3/4 cum as fi ales. 



Blouse : custom made

Blazer : Sheinside, here

Skirt : custom made

Bag : Linda, Adona

Sandals : VILA

Sunglasses : Marks & Spencer











4 comentarii:

  1. Foarte fain blazerul are o tinuta classy, ca si intreaga tinuta! xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. :* Sub fusta aveam o alta drept jupa, cea alba plisata. Dupa ce am terminat cu partea glam a zilei am dat frumos fusta verde jos si mi-am vazut de vizita la supermarket si alte drumuri.

      Ștergere
  2. <3<3 beauty skirt and blazer love the black and white with green

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, cat de frumoasa este fusta!!!

    RăspundețiȘtergere