Translate

luni, 26 mai 2014

Summer rainbow


Daca tot am vorbit in postarea dedicata plasturilor transparenti despre pasiunea mea pentru incaltari, am selectat mai jos cateva modele de sandale si pantofi in culori vibrante potrivite verii. 
Nu am pretentia sa le certific calitatea, alegerea mea s-a bazat exclusiv pe aspect. 






Candy shop. In ciuda prejudecatilor nu mi se pare atat de greu de combinat galbenul. 109 lei, aici. Cum pentru aceasta nuanta mai exista doar marimea 38, va puteti alege ciclam, bej, negru










Deep coral si toc ametitor. Clubbing item, pentru cele ce se simt confortabil indiferent de calapod si inaltime. 
Pretul este 119 lei, aici.     
Sunt si pe  negrurosu,






Faux suede si culoare bogata, 99 lei. Eu nu as rezista o seara pe asemenea tocuri dar imi plac mult. Textura le indulceste. Persoanele ceva mai degajate vestimentar le pot "aprinde" intr-un color block cu albastru electric sau turcoaz. 
Disponibile si bejroz pudratfuchsianegru






In doze si combinatii potrivite, rozul poate fi o alegere inspirata. 80 lei, aici














Verde si seri de vara cu rochii vaporoase si impletituri romantice. 99 lei, aici. Disponibili de asemenea pe albastru si roz.









Lac si serbet de piersici. Toc comod, design basic. Din punctul meu de vedere sunt potrivite atat unei rochii de seara cat si tinutelor casual chic. 85 lei, aici















Pentru ca vara este prin definitie sezonul petrecerilor, nu putea lipsi un model glam potrivit pentru seara. Pretul este 89 lei, aici. Pot fi achizitionate si  black.









Pretul este 99 lei, aici. Sunt de asemenea disponibili si in nuantele bejnegru, albastru.  













Materialul meu preferat este pielea intoarsa, chiar si fake suede. Nuanta pudrata si textura delicata atrag desi as fi preferat un model fara partea aceea intermediara - cred ca aratau mai fine cu un design basic. 89 lei, aici. Disponibile si pe alb










Galben solar, bogat si incitant. 119 lei, aici

















Din pacate mai sunt disponibile doar pentru marimea 37. Ador acest rosu bogat. Costa 99 lei, aici












I-as purta cu rochie pencil verde smarald ori poate o fusta 3/4 din chiffon alb plisat. Pretul este 119 lei, pot fi achizitionati de aici.












109 lei aici. Rasberry si lac, o combinatie care ma atrage desi nu imi pot imagina in acest moment cu ce le-as putea purta incat sa le complimentez.










Nuanta romantica si feminina, design simplu ce permite infinite combinatii. Costa 89 lei, aici, inclusiv  negru si bej.












Nu-s cea mai buna alegere pentru un picior lat, sunt convinsa ca nu vor oferi confort in acest caz. Dar sunt interesante si culoarea este placuta. Pret 119 lei, disponibile aici











Din nou rosu, pentru ca vara chiar si cele mai putin curajoase in materie de culori pot purta fara probleme tonuri intense. 129 lei, aici.
Mai puteti alege bej, alb, negru.









Culoare neutra si un design la fel de permisiv. 99 lei, aici





Forma pentru care optez adesea. Nu-i o culoare usor de purtat si combinat insa merita atentie pentru a condimenta o tinuta soft. Imi plac nuantele solare, bogate, si cred ca din cand in cand ne putem permite o alegere mai putin inteleapta din punct de vedere cromatic. Le gasiti aici. Sunt disponibile si pe alb sau negru.   Pret 79 lei.  







Pret 109 lei, aici. Pentru ca iubesc rosu, in toate tonurile lui. 


           

                                                                                         


2 comentarii:

  1. Ce desfrau aici, numai tentatii :)) Alea nu snur negre nu mai au decat 40, din pacate :(

    Kisses

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne cum arata toate/toti, nu mai am somn!!! Vreau tot ce vad aici! :((

    RăspundețiȘtergere