Translate

sâmbătă, 17 mai 2014

Oriflame THE ONE, the rise and fall


Pentru ca am dat curs provocarii lansate de Oriflame, de aproape doua saptamani am primit spre testare mai multe produse din gama THE ONE. Pe unele le-am testat din tipica afinitate a femeii pentru frumos si implicit pentru micile trucuri ce ne sunt rezervate, altele in schimb au sosit la momentul potrivit pentru a suplini "consumabilele", aproape de a-si gasi obstescul sfarsit. :) Iata cu ce impresii am ramas : 



Fondul de ten IlluSkin

Din fericire, nuanta mi s-a potrivit perfect - aveam emotii mari in aceasta privinta pentru ca imi gasesc greu. In consonanta cu tipul meu de ten ce imprumuta trasaturi atat de la gras (sebum, pori dilatati) cat si de la cel uscat (vesnica descuamare), si efectele fondului de ten s-au diferentiat : partea cu scuame a iubit textura lichida, catifelata, usor de aplicat si uniformizat. Partea cu exces de sebum a suferit dupa un timp. 

Acoperirea nu este mare, cel putin nu in cazul meu, insa este suficienta pentru a-ti conferi incredere in zilele mai putin importante. Banuiesc ca toate avem un fond de ten mai light pe care il purtam de obicei si unul cu acoperire mare pentru momente cand trebuie sa arati impecabil. Nu cred ca ar acoperi roseata, am observat ca nu mascheaza asa bine ca cele spuma o alunita pe care o am pe mandibula. In schimb imi tempereaza decent melasma, cat sa nu fie observata de cei ce nu-s la curent cu existenta ei. L-as compara cu Rimmel Wake Me Up, il simt la fel in ce priveste textura, finish-ul si acoperirea. Arata natural.

Din pacate minusul major, singurul de altfel, este ca nu poate matifia eficient mult timp. Mi s-a parut usor dewy, e clar ca atunci cand ai exces de sebum nu o sa se lase mult asteptat luciul daca il porti singur. Am gasit insa o solutie sa il port tot timpul : pentru ca preferatul meu L'Oreal Mat' Morphose ma iubeste mai putin cand am scuame, aplic intai IlluSkin, apoi Mat' Morphose si neaparat un strat de pudra IlluSkin (pe care o ador). Mai tapotez cand si cand cu buretelul fara sa il mai incarc si astfel reusesc sa arat rezonabil multe ore. 


Corector IlluSkin

Trebuie sa recunosc ca in ultimii ani nu am mai investit in corector, problema mea cu cearcanele se refera mai mult la volum decat la culoare. Nu vad zone vinetii insa vad acea denivelare ce ma face sa arat obosita. Insa anterior avusesem, mai mult din moft, corectoare sub forma de stick ce ma ajutau sa maschez micile imperfectiuni. Prin comparatie, IlluSkin mi se pare light si implicit am senzatia ca acopera prea putin. Textura seamana cu a fondului de ten ori eu mi-as fi dorit ceva mai dens, capabil la nevoie sa stearga un semn rosu. Nu m-a impresionat, nu il consider must have.




Pudra compacta IlluSkin

Cu siguranta produsul meu preferat din gama desi nu i-am dat importanta cand am vazut-o intaia oara. De mult timp am renuntat sa imi mai cumpar alta pudra decat cea alba, pulbere, de la essence tocmai pentru ca ma obosea cautarea. Fie nu mi se potrivea culoarea, fie era ok dar atunci cand pielea incepea sa luceasca oxida si devenea mult mai inchisa, cu un aspect incarcat sau patat. In plus, mai aparea si problema texturii - de ex imi placea mult Rimmel Stay Matte dar era mult prea prafoasa si in cateva zile imi provoca descuamare puternica. 
Culoarea mi se potriveste dar nu stiu daca as numi-o chiar Medium daca ar exista mai mult de 3 nuante. E ceva intre bej si vanilie. Imi place pentru ca imi da un aspect luminos, portelanat - acum ca nu mai sunt adepta bronzului am facut pace cu faptul ca am o piele deschisa si nu ma mai revolt cand vad care sunt de fapt nuantele ce mi se potrivesc (am fost bosumflata cand vanzatoarea mi-a spus ca trebuie sa iau 180 la Revlon Colorstay, eu insistam ca nu sunt asa deschisa cand exact asa sunt).
Este fina, se aplica usor si nu oxideaza in timp. Nu veti avea acel aspect ponosit si ajuta fondul de ten sa aiba o acoperire si rezistenta mai bune. Fiind micuta, compacta, este usor de purtat in poseta pentru micile retusuri de peste zi - are oglinda si buretel. 




Luciu de buze Power Shine   

Usor de aplicat, textura catifelata si o aroma ce imi aminteste de pepene, asemenea lui YSL Rouge Volupte. Arata foarte bine pe buze si rezista decent, atat cat o poate face un gloss. Imi place sa le folosesc si singure dar si peste rujuri pentru a le potenta nuantele si a le conferi aspect glam.
Nu as putea sa mentionez ceva ce mi-a displacut, poate doar faptul ca unele consumatoare ar putea sa nu fie satisfacute cu doar 6 nuante din care sa aleaga. Eu nu folosesc bej, caramel, variatii de maro, dar sunt persoane carora doar astea li se potrivesc sau prefera si atunci nu prea ar avea optiune.    



Rimel Volume Blast 

Prima mea impresie nu a fost una pozitiva din cauza modului de prezentare : periuta sub forma de pieptan, cu perii scurti. Sunt comoda (elegant spus) cand vine de vorba de machiaj, nu am rabdare sa fac asta meticulos si as vrea sa scap cat mai repede. Prin urmare, rimelurile mele preferate sunt cele de volum cu peria-stereotip foarte mare si bogata. Sa incarce mult cu putin efort, chiar daca nu as spune ca la final genele sunt frumos asezate si definite fiindca de regula se cam lipesc si uneori nu imi stau la acelasi nivel. Cum trebuia sa testez produsul, am trecut peste acest aspect si am inceput sa il folosesc. 
Aplicarea dureaza mai mult decat la un Colossal, sa zicem, dar rezultatul arata mai ingrijit. Trebuie sa ai rabdare sa periezi de multe ori si sa pleci de la ideea ca nu o sa aiba efect de gene false, dramatic. Imbraca si alungeste decent, eu il port zi de zi de cand am trecut peste povestea cu peria si timpul de lucru. Bineinteles ca poti termina rapid, dar in acest caz va trebui sa te multumesti cu un rezultat mai "scolaresc", discret.
Imi lacrimeaza ochii destul de usor insa nu am observat sa aiba problema cu rezistenta, nu am vazut particule nici dupa o zi intreaga. 





Fard crema Colour Impact


Iata un produs cu care nu sunt deloc familiarizata. Poate ca e vorba de o prejudecata cosmetica ori poate chiar am dreptate, insa mi se pare mai greu de folosit decat un fard pulbere si de asemenea si mai putin rezistent. Cel putin atunci cand ai ten gras. Ok, exista primere, dar daca cele pulbere imi rezista fara ele de ce nu as spera si la un fard crema la fel? Cred ca este genul de produs destinat celor pasionate si cu dexteritate, iti permite sa te joci si sa improvizezi. 
Prefer sa il folosesc sub un fard pulbere in nuanta apropiata, pentru un efect mai dramatic caci intensifica nuanta si textura.





Lac de unghii THE ONE

Din pacate de ceva timp am o mare problema cu lacurile de unghii, indiferent de marca : nu imi rezista mai mult de 1 zi in jumatatea inferioara. Este adevarat ca am o oaresce obsesie pentru spalatul pe maini, insa o aveam dintotdeauna si totusi pe vremuri stateam 5-6 zile cu oja impecabila. Singura concluzie la care am ajuns e ca asa cum mi s-au schimbat brusc tenul si parul, secretand mai mult sebum, poate asa e pe tot corpul si asta include si unghiile. Nu le simt uleioase dar nu vad alt motiv. 
Asadar nu pot spune nimic in ce priveste rezistenta produsului, e clar ca as fi influentata de problema mea.
Se aplica usor, uniform, se usuca relativ repede (prefer insa lacurile cu uscare instanta, din comoditate si pentru ca nu ma pot abtine sa nu ma misc).
Mie imi sunt necesare neaparat 2 straturi, am dunga aceea evidenta si pare murdar sub unghii daca nu opacizez complet.  
Are luciu decent, nu i-as spune totusi mirror-like dar poate e vorba de nuanta, de regula calitatea aceasta este mai des intalnita la nuante mai intense, inchise.


 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu