Translate

luni, 19 mai 2014

Consultatii stomatologice gratuite, Zambeste Romania!


Daca nu ati aflat deja, in perioada 19 martie - 31 decembrie se desfasoara o campanie nationala ce permite accesul la consultatii stomatologie gratuite si pe alocuri si la detartraj (gasiti in lista medicilor afiliati in orasul dumneavoastra care dintre acestia includ si detartrajul).
Detalii puteti gasi aici
Sfatul meu ar fi sa nu asteptati prea mult, poate vor fi asa multe persoane inscrise incat va dura saptamani/luni sa prindeti o programare. De asemenea, incercati sa faceti cercetari despre medicii disponibili pentru ca este important sa ajungeti pe mainile unui profesionist cu rezultate remarcabile, unde veti beneficia de igiena impecabila si servicii calitative. Daca la detartraj conteaza doar partea cu igiena, alte servicii la care v-ati putea decide in urma consultatiei (obturatii de ex)  impun ca medicul sa fie unul dedicat. 

12 comentarii:

  1. Super! ;) Merci de informatie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere. Dar repet, nu fara a investiga un pic despe medic, nu-i de gluma cu ce se poate intampla daca igiena instrumentelor si dexteritatea medicului nu sunt fara cusur.

      Ștergere
  2. Acum am intrat si eu, gratie informatiei tale, ti-am urmat si sfatul de a cauta informatii despre medici, insa nu gasesc nicio parere exprimata despre vreunul dintre ei... Acum nici nu stiu, sa mai sun, sa nu mai sun...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai putea da un share pe wall si poate cineva din lista ta a auzit de bine despre unul din ei. Eu mi-am intrebat dentistul din Craiova, i-am spus ca vreau sa imi duc parintii si daca imi poate recomanda vreun nume din lista. Ceea ce a si facut.
      Daca sunand obtii o programare curand, logica spune ca nu are chiar asa multi pacienti. De ex eu acasa astept cam 3 saptamani pentru un loc pentru ca medicul e foarte cautat.

      Ștergere
    2. Daca e vorba de Bacau, l-am vazut in lista pe https://www.youtube.com/watch?v=bGdiAUxlbFU, ma gandesc ca e ceva de capul lui daca e invitat la emisiuni

      Ștergere
    3. http://www.desteptarea.ro/am-redescoperit-bucuria-de-a-face-medicina-dentara/

      Ștergere
    4. Dar vad ca medicul acesta nu include si detartrajul...

      Ștergere
  3. Logica ta e foarte buna, insa la mine nu stiu daca se aplica, am putini prieteni din Bacau in lista ca-s mutata de doar cativa ani aici. O sa incerc totusi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate, da. Asta vad ca e mai open minded, ca are pagina actualizata: https://www.facebook.com/drlupu
    Insa pareri concrete despre niciunul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti merge la consultatie, ocazie cu care vezi cum arata locul si personalul. Daca e curat iar el ti se pare ok - manusi, camp din acela pe gura, spui si de detartraj.

      Ștergere
  5. Buna Ramona! Te urmaresc de mult insa este pentru prima data cand iti scriu.Asta pentru ca tin sa iti multumesc pentru faptul ca te gandesti si la noi :) Nu aveam idee despre acesta campanie (intre timp m-am programat) cum nu stiam nici despre "zilele protectiei solare"..... asa ca acum, multumita tie voi beneficia si eu de ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, ma bucur sa aud ca ajuta si articolele mele la mediatizarea si aplicarea campaniilor. Mai ales persoanele mai tinere nu prea se uita la stiri si nu citesc ziare "serioase", vreau sa cred ca motivul pentru care nu profitam masiv de ele este ca nu avem habar ca exista.
      Sper sa ramai cu impresii bune dupa vizitele la medic, sa ai parte de oameni profesionisti si dedicati. Caci initiativa este laudabila, dar nu as garanta ca, tipic romaneste, nu mai sunt prin liste si personaje cu comportament aiurea, fara chef.

      Ștergere