Translate

vineri, 30 mai 2014

Apidermin Lejer, traditia reinventata intr-o textura light


Complex Apicol Veceslav Harnaj lanseaza Apidermin Lejer, o gama conceputa special pentru particularitatile tenului normal, gras sau cu tendinta de ingrasare. 

Gama clasica a aparut in urma cu 50 ani si poate multe dintre voi ati avut ocazia sa il folositi la un moment dat caci popularitatea il facea dezirabil pentru oricine avea probleme cu tenul. In plus, exista in rutina cosmetica modesta a mamelor sau bunicilor noastre si se poate spune ca a fost una din primele creme pe care le-am descoperit cand am inceput sa fim preocupate de etajerele lor.

Din pacate, formula era destul de emolienta si cum tenul gras este mai des intalnit decat cel uscat nu se potrivea decat unui segment de consumatoare. Nici eu nu l-am putut folosi din cauza tendintei de ingrasare a pielii si desi o vreme am incercat sa il aplic seara si sa ignor aspectul oily cu care ma cadorisea, nu am facut fata senzatiei ca incarca. Mai ales ca pernele nu aratau prea bine dimineata.   

Nu pot decat sa ma bucur ca in sfarsit il pot incerca si cele ce au probleme cu sebumul, sunt cunoscute beneficiile produselor cu baza apicola si ceea ce lipsea pentru a tenta cu adevarat era textura lejera. Sper sa ne intelegem bine si la final sa consider ca am gasit inca un aliat in incercarea de a-mi aduce tenul la un aspect macar rezonabil.  

Veti putea gasi :

- lapte demachiant lejer
- lotiune tonica hidratanta
- crema lejera regeneranta de noapte
- crema lejera hidratanta de zi

Probabil singurul artificiu care ar mai putea fi adaugat gamei in timp este un gel pentru spalare, din cand in cand simti nevoia sa folosesti si un produs solubil in apa.

Un ten fericit inseamna un ten care arata bine atat natural cat si machiat iar in acest ultim caz hidratarea este forarte importanta pentru ca produsele de machiaj vor arata uniform si placut doar pe o baza neteda. Ceea ce m-ar face pe deplin multumita ar fi o piele care sa se bucure de : suplete, netezime, nuanta uniforma asadar fara melasma, textura rafinata (pori micsorati), glande sebacee cu functie normala, amanarea pe cat posibil a ridurilor noi si relaxarea celor in formare.

Stay tunned! :)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu