Translate

marți, 26 ianuarie 2010

SHISEIDO Eyebrow & Eyeliner Compact - Light Brown

















Daca exista sonoritati care imi provoaca rezonante pozitive prin simpla rostire, acestea ar fi YSL, Shiseido, Shu Uemura. Pentru primul am o afinitate declarata pe toate diviziile, refuz sa cred, pana la proba contrarie, ca as putea sa fiu dezamagita de un produs decorat cu cele 3 initiale magice. Pentru celelalte doua increderea este declansata de multitudinea review-uurilor pozitive si a fluxului de informatii privind complexitatea tehnologiilor folosite. Mereu brandurile cosmetice asiatice mi-au inspirat calitate si inovatie.
Nu obisnuiam sa acord prea mare atentie sprancenelor pentru ca nu am fost inzestrata cu unele reusite, nu le am subtiri dar sunt rare, foarte fine si deschise la culoare asa ca mai mereu arata "neglijabil" in ansamblul trasaturilor. Ma gandeam ca nu am ce sa le fac, dar vopsindu-le si pensandu-le la salon dupa cca 4 luni le-am adus la o forma acceptabila. Mai mult de atat nu se poate fiindca nu am cum sa le indesesc nici cu ulei de ricin, nu am decat sa plusez prin machiaj pentru a parea mai pline si a marca usor "coltul". Dar macar acum arata ingrijit si sunt evidentiate si nefardate.
Kitul pentru sprancene mi-a atras atentia acum cativa ani cand l-am regasit in mai multe ritualuri de beauty. Cand observi ca multe femei celebre care si-ar putea permite absolut orice marca opteaza pentru un anumit produs nu ai cum sa nu ajungi sa crezi ca e cu adevarat cel mai bun. Mereu mi l-am dorit, sau macar unul asemanator, pentru ca nu imi plac creionate. Poate nu am eu dexteritate in trasarea firelor, dar si daca as fi experta tot sunt convinsa ca arata mai natural si mai discret cu fard. Nu imi apartine, si in conditiile de fata mi l-as achizitiona doar neoficial, la un pret decent, in nici un caz nu as da 50$ pe el cand sunt investitii mult mai importante. Posesoarea a platit 40 lei, e o norocoasa. Poate se plictiseste de el si mi-l revinde. :)
Kitul poate sa fie utilizat si ca eyeliner si in acest sens aplicatorul care se gaseste alaturi de cele doua nuante are la capatul opus buretelului si o pensula cu perii mai rigizi si taiati oblic, caracteristica trasarii liniilor de contur. Personal imi conturez rar ochii cu fard, si atunci optez pentru gri-negru, asa ca raman strict la functia de brow shaper. Insa il gasesc o inventie buna si practica.
Cel pe care l-am testat eu era light brown, ca cel din a doua imagine, si avandu-le vopsite negru imi faceam griji ca nu o sa mi se potriveasca maroul. De fapt a fost perfect, iese mult mai inchis, aproape negru, si vazand rezultatul trag concluzia ca oricum nu era cazul sa aleg negru curat pentru ca mai mult ca sigur aratau ca pictate cu o carioca.
Textura este compacta, fina si ai nevoie de foarte putin pentru a umple sprancenele. Se intinde foarte bine si nu se strange nici dupa multe ore, daca vrei sa dispara de tot trebuie demachiata. Desi maro, nu are nesuferitii pigmenti rosiatici pe care ii regasim si la vopselele de par, culoarea e naturala. Nu migreaza in afara conturului chiar daca transpiri. Formula este net superioara rezultatului obtinut prin creionare, foloseam rar creionul in timpul zilei pentru ca oricat as fi incercat tot se vedeau stangaciile in aplicare si pareau rigide, desenate.
Acum va trebui sa ma obisnuiesc cu gandul ca nu este kitul meu si n-am decat sa traiesc fara el, cu speranta ca am sa gasesc ceva sa-l substituie si imi pun mari sperante in wet'n'wild, mult mai ieftin si deasemenea cu review-uuri pozitive. E o mare diferenta intre sprancenele naturale si cele stilizate cu fard, intregesc frumos machiajul. Se stie ce rol important au in ansamblul fetei si cat de mult pot schimba o fizionomie. Degeaba iti pui 5 straturi de rimel si 5 de ruj daca par neingrijite si arata ca doua semicercuri filiforme. Eu daca am putin fond de ten/pudra, eyeliner si sprancenele aranjate sunt fericita.
Concluzia ar fi ca, in afara pretului exagerat, il ador. E practic, eficient, estetic, luxurious, profesional, si cred ca iti ajunge o vesnicie la cat de putin folosesti la o aplicare. Pot sa mi-l iau in rate? :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu