Translate

marți, 26 ianuarie 2010

Rimel L'OREAL Double Extension Re-novation/Renewal Serum



Ironia sortii, acum ceva timp chiar ma intreba cineva anonim pe blog unde poate sa gaseasca acest produs. Fiindca nici macar nu auzisem de el, si termenul "serum" in nici un caz nu m-a dus cu gandul la rimel, am dat un google search si nu am putut decat sa constat ca este nou introdus, costa cca 11$, si ca putem sa ne testam limitele rabdarii cautandu-l in magazinele din Romania. Traiasca sursele neoficiale, precoce in adaptarea la tendintele de afara.
Formula cuprinde 2 pasi: un ser alb, care hraneste si intareste genele, si partea neagra, rimelul propriu-zis, care promite 80% extra-alungire. Nu doar L'Oreal ci si alte branduri au mai avut mascara in 2 pasi, ideea nu este deci noua. Inovatia consta in calitatea, proprietatile si destinatia partii albe, care nu mai este un truc de moment menit doar sa potenteze efectul capatului cu pigment, ci un tratament in sine ce urmareste sa alungeasca genele definitiv prin utilizarea constanta pe termen lung. Ma incanta ideea, stiu ca tehnica a avansat si nu mai punem carbune curat imbogatit cu chimicale, dar tot mi-e putin teama de utilizarea exagerata a rimelului si de rolul sau in caderea genelor. Imi aminteste de baza aceea pe care o pui pe unghii ca sa le hraneasca,intareasca si protejeze de oja si de pigmentii din aceasta. Ma simt mai bine gandindu-ma ca sub stratul de pigment negru cu ingrediente fantasmagorice ce amintesc de tabelul lui Mendeleev zace ceva prietenos ce ii diminueaza efectul nociv.
Serul alb nu trebuie lasat sa se usuce complet ca sa nu ingreuneze aplicarea celui negru, eu nu am tinut cont si a trebuit sa insist un pic in pieptanarea genelor ca sa acopar bine stratul alb devenit un pic aspru dupa uscare.
Am fost cu adevarat impresionata de rezultat, nu sunt fanul rimelului pentru alungire pentru ca tinde sa le faca rare si foarte subtiri. Daca e sa aleg intre lungime si volum, aleg volumul, detasat. Dar acesta a iesit din tipar, e adevarat ca nu a punctat dramatic la capitolul volum dar in nici un caz nu l-a neglijat. Am gene normale din toate punctele de vedere, nu sunt remarcabile nefardate. Cu Double Extension Renewal Serum au devenit nesperat de lungi, bine definite dar fara a fi subtiate si separate exagerat incat sa para foarte fine si rare. In plus, eu care stau de regula mult timp sa le aranjez pentru ca nu stau uniform ci unele mai sus si unele mai jos, am reusit sa le nivelez destul de repede si sa le si curbez vizibil fara clestisor. Mi-a placut mult aspectul, dar ar fi mers ceva mai mult volum, si cred ca il obtii daca ai rabdare sa dai multe straturi. Ar fi o idee sa plusez cu un rimel de volum separat, eventual direct peste stratul alb, sau chiar peste intregul ansamblu.
Nu se aduna si nu arata incarcat, efectul e wow dar nu arata a extensii si daca asta urmaresti s-ar putea sa gasesti variante mai bune. Textura e potrivita, nu e prea subtire ca sa necesite multe straturi, dar nici atat de groasa incat sa imbrace din primul. Am insistat un pic.
L-as cumpara oricand, in afara de cele 2-3 care m-au impresionat prin volumul extrem, e cam cel mai bun incercat. Da impresia de privire deschisa prin lungime si curbura reusita, unde mai pui ca e mai mult decat un produs cosmetic.


Un comentariu:

  1. Buna,

    mie imi place versiunea asta:
    http://www.boots.com/en/LOreal-Paris-Double-Extension-Renewal-Serum-Mascara_984401/?cm_re=c1020_image2-_-product-_-loreal_double_extension&cm_sp=subcat_beauty-_-c1020-_-c1020_image2

    RăspundețiȘtergere